Fight Club | Umblu liber

May 25 2008

Profile Image of Petru

Fight club

Scris la 23:12 | Categoria: Evenimente,Gânduri

Print Friendly

Unde educatie nu e, nimic nu e… In aceasta seara am fost la un eveniment caritabil, din cate am inteles. Acesta s-a desfasurat “La Motoare”, care este situat pe Teatrul National pentru necunoscatori. Coma in deschidere cu un concert, care s-a vrut a fi unplugged si care a sunat foarte bine. Chiar am fost impresionat si ii felicit pentru muzica pe care o impartasesc “maselor”. A urmat, desigur, Vita de Vie, trupa pentru care am si fost prezent pe terasa teatrului.

Acest articol nu este unul despre Vita de Vie, sau despre eveniment, ci despre idiotii care fac pogo. Distanta pe care am ales-o fata de grupul de primate a fost una considerabila, in speranta unei integritati fizice neafectate. Din pacate pe parcursul spectacolului acei cativa oligofreni si-au extins aria pana cand au ajuns in fata mea. Prietenul, prezent in dreapta, si-a incordat pumnul, lucru pe care l-am facut si eu, iar din acel moment am asteptat. In momentul in care un tip impins de unul, care la randul lui a fost impins de altul, care si acela a fost dezechilibrat de unul la fel de inteligent precum un pix sigiliat, am dat. Din pacate am ratat, in schimb m-am bucurat pentru prietenul din dreapta, care a trecut milimetric pe langa urechea necuvantatorului.

La final am cunoscut pe cineva, care mai devreme s-a dezlantuit in public. In acel moment am uitat de bunul simt, pe care stiu ca-l am, si l-am intrebat “Nu te supara, imi poti arata cum gandeste un om care face pogo? Te intreb ca de la fan la fan.”, iar el respectuos “Sigur ca da.”. L-am intrebat de ce se comporta precum animalele lovindu-se, si mai grav lovind publicul din jur. Mi-a replicat ca este o explozie de energie si ca asa se simt eliberati, iar publicul trebuie sa se dea la o parte, ignorand total adaugirea pe care am facut-o privind oamenii, care din lipsa de spatiu nu mai au unde sa se adaposteasca. Am incheiat conversatia cu o concluzie “TOTI cei care fac pogo sunt niste tampiti.”

Daca practici asa ceva si citesti acum aceste randuri, considera-te un adevarat si nerespectabil “taran”, iar aici nu ma refer la oamenii care locuiesc si muncesc la tara, oameni care cu siguranta au o idee mai buna in ceea ce priveste educatia decat tine. Daca ai o alta parere, si ar fi culmea sa nu, te rog lasa un comentariu prin care sa-mi prezinti punctul tau de vedere prin argumente. Parerile exprimate in acelasi ton cu “practica” mai sus mentionata, nu vor fi publicate.

O tanara domnisoara s-a impins atat de puternic in altii/a fost impinsa de altii incat a aterizat cu capul pe podea cazand intr-o binemeritata stare de inconstienta, din care din fericire a iesit pana la urma. Poate de astazi va vedea intr-o alta lumina viata, iar neuronii zguduiti vor face conexiuni peste conexiuni facilitandu-i evolutia de la maimuta la om.

Click din motiv de Trilulilu (video)

Vita de Vie – Iamma
Vezi mai multe video din Muzica »

Aud 70 voci

Comentarii Facebook

Aud 70 voci - “Fight club”

  1. Cangeon 25 May 2008 at 23:30 1

    Maimuta a coborat din pom dar tot in patru labe merge. Putini au curajul sa le faca observatie indivizilor astora de frica sa nu isi primeasca si ei vreo doua. Unde-s multi prostiai mare, trist :(

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  2. danaon 25 May 2008 at 23:48 2

    Nu stiu daca este vorba doar de educatie. Astea sunt niste apucaturi de oameni dezechilibrati mintal, care cu siguranta au probleme, sunt niste oameni frustrati de viata care isi gasesc eliberarea prin metode sadomasochiste si care de asemenea implica si persoane nevinovate care nu s-au dat la o parte si au ajuns astfel in hora lor euforica…Freak people…in cel mai nobil sens al cuvantului:)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  3. ancaon 26 May 2008 at 00:48 3

    eh..sunt doar niste copilasi teribilisti. ma indoiesc ca se elibereaza cine stie ce, pur si simplu e instinctul de turma, nu se gandesc prea mult, si uita ca nu toti au venit pt mosheala. fight club?.. nu cred..

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  4. cristion 26 May 2008 at 00:51 4

    Hm… mi se pare un pic cam “agresiv” articolul. In sensul ca incerci sa scapi de cat mai mult din “ura”… neproductiv. Parerea mea e ca e o pornire animalica (sa nu uitam ca omul e totusi animal), pe care o asociez cu dansul pe manele (acelasi grad de inteligenta si civilizatie) pentru ca muzica coboara de la gradul de arta la un simplu ritm. Ca metoda defensiva mi se pare ok metoda pumnului, doar ca mai sunt si oameni care fac pogo si dupa ce te lovesc isi cer scuze. Atunci tre’ sa mai astepti sa mai intre o data sau te muti putin, lasandu-l in voia sortii.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  5. Lenaon 26 May 2008 at 08:56 5

    Petru, cred ca cel mai tare esti deranjat de faptul ca au oprit concertul tocmai din cauza acestor teribilisti. intr-adevar, sunt mult prea exagerati uneori dar unii dintre ei special pt “ritualul” asta vin.
    si mie imi venea sa le sar in cap si sa le dau pumni la cat m-au impins si lovit dar …

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  6. Petruon 26 May 2008 at 09:25 6

    lena, am inteles de ce au oprit concertul si nu a fost din cauza astora cu pogo. terasa vibra periculos de mult din cauza multimii care sarea iar scena incepea sa cedeze nemaifiind stabila. nu am fost deranjat de asta. m-am bucurat ca am scapat cu viata.

    putea orice sa se intample.

  7. stickson 26 May 2008 at 09:45 7

    salutare …acum vreo 3 ani am incercat si eu asa ceva…eram intr-o poienita in busteni, liniste, doar noi cu vacile. nu facusem pogo vreodata, nici macar nu stiam cum este. au fost doar cateva minute in care am incercat sa invat, dar sincer m-am ales cu cateva vanatai zdravene, pentru ca ne impingeam ca animalele. cred ca cei care faca asta (ma gandesc si la cei ce mi-au aratat) se cred cool, pentru ca e ceva ce fac mai multi, se cred rockeri adevarati. o mare tampenie ce nu cred ca tine neaparat de educatie.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  8. Petruon 26 May 2008 at 09:48 8

    sticks, dar de ce anume tine?

  9. ionuton 26 May 2008 at 10:30 9

    totusi au venit la concert rock fratilor nu sa asculte muzica de camera. e normal sa sara , sa se exprime cum vor atata timp cat nu dauneaza celor din jur ce’i drept. nu am nimic impotriva acestui gen de manifestare , cum am spus , cat timp nu exista ‘victime’ …:)>-

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  10. Petruon 26 May 2008 at 10:33 10

    aproape tot timpul exista victime din publicul inconjurator. nu te poti dezlantui precum un animal intr-un ring imprejmuit de oameni fara ca unii dintre acestia sa fie calcati pe picioare, impinsi, dezechilibrati sau eventual loviti involuntar cu coatele de cei impinsi.

    nu e muzica de camera, dar poti sta pe 2 picioare sa dai din cap, sa sari, sa urli…nu ma deranjezi cu nimic. dar daca ma folosesti drept coarda de ring de box, ne suparam.

  11. dextereluon 26 May 2008 at 10:38 11

    hai ma, petrule, recunoaste! :D traiesti pentru pericol! iubesti sa scapi cu viata din situatii periculoase… altfel nu stateai printre ei :D iar daca nu erau astia ca sa-i critici, era BORING articolul tau! si pun pariu ca daca n-aveai camera la tine, nu priveai din afara la acest stil de viata, ci iti ofereai sansa sa-l traiesti si tu pentru cateva minute (apropo de cojones) :P

    toate cele bune!
    paul

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  12. Petruon 26 May 2008 at 10:40 12

    nu eu am filmat. nu traiesc pt a scapa cu viata din situatii limita. articolul acesta ar fi iesit cel putin la fel ca varianta prezenta gasind o alta “poveste” in eveniment.

    am stat pe margine pregatit sa mut niste “ficatei”.

  13. Valion 26 May 2008 at 10:52 13

    Idioti! Asa sunt si cretinii si analfabetii pe care atunci cand ii intrebi: “De ce te duci, prietene, in Vama?”, ei raspund: “Sa ma imbat!!!8-} “; asa si astia: “De ce te duci bre’ la concert?”, “sa fac pogo!!!8-} “…cretini!

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  14. Paulon 26 May 2008 at 12:14 14

    pai eu zic ca cel mai bine ar fi ca fetitele sa stea acasa si sa dea din cap si din maini in fata televizorului.. iar cei care fac pogo sunt f ok atata timp cat nu au nimic cu cei care stau linistiti. Daca te mai impinge unul si ajungi intr-o pi**a care sta pe margine n-ai ce-i face.. o feresti cat poti.. nu cred sa fie cu intentie chestiile de genul astea… Parerea mea e ca taran e cel care strange pumul cu intentia de a-l folosi pe niste oameni care se simt bine si nu au nicio vina ca el e mai cumintel de fel

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  15. Petruon 26 May 2008 at 12:18 15

    avand in vedere ca “animalul” se inhama la asa ceva stiind ca va ajunge in cele din urma imbrancind pe cineva din public prezent acolo pt a se bucura de concert sarind, urland si dand din cap, actiuni care nu lezeaza pe nimeni din jur, nervii aceluia sunt justificati, nu crezi?

  16. Paulon 26 May 2008 at 12:20 16

    daca treaba este voita atunci iti dau dreptate. una e sa vrei alta e sa eviti cat poti dar sa se intample sa il atingi putin pe unul (si cel mai important sa iti cer scuze)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  17. Petruon 26 May 2008 at 12:22 17

    si cel mai important e sa eviti pe cat de mult sa cauzezi asemenea neplaceri purtandu-te precum o fiinta a carei unica arma impotriva pradatorilor este creierul.

    daca eu voi goni cu masina pe magheru cu 200 pe ora pentru ca imi face placere si dau peste tine pe o trecere de pietoni cand eu am culoarea rosie si tu verde, ma vei ierta daca voi cobori si-mi voi cere scuze?

  18. Paulon 26 May 2008 at 12:26 18

    eu nu ma duc in locuri pe care le consider periculoase :) .. exemplu concludent ar fi daca eu as sti ca trec masini pe acolo cu 200 la ora si mai trec si pe rosu sa imi bag si eu coada pe acolo fiind pieton ;)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  19. Petruon 26 May 2008 at 12:29 19

    nu trebuie sa fie o practica generala. o situatie izolata. in trafic exista multi idioti care nu tin cont de regulile de circulatie.

    sa nu ajungi la concertele formatiei preferate pentru ca exista cativa care cred ca lumea exista doar ca decor pentru actiunile lor, e prea mult.

  20. cezaron 26 May 2008 at 12:49 20

    http://en.wikipedia.org/wiki/Pogo_(dance) :d ….si in functie de om…iese ce iese…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  21. Petruon 26 May 2008 at 13:11 21

    cezar, citez din sursa ta “The pogo is a dance where the dancers jump up and down, while remaining in the same location.” :)

    Adica pentru necunoscatori de limba, dans manifestat prin sarituri in plan vertical ramanand in acelasi loc. :)>-

  22. Teoon 26 May 2008 at 15:06 22

    Am si eu o curiozitate, Petrule (pe linga cele exprimate in privat): ce ai sa te faci la concertul cu Metallica? Unde ai sa te ascunzi de pogo? Si citi rockeri suparati crezi ca o sa poti astepta “la cotitura” cu un pumn in ficat fara sa ti se intoarca “favoarea”?

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  23. Petruon 26 May 2008 at 17:00 23

    mi-e groaza. lupta pentru supravietuire va fi :)

  24. anonimon 27 May 2008 at 12:17 24

    Cei ce fac asemena gesturi sunt niste golani si niste derbedei!
    Cea mai buna solutie este sai ii eviti si sa nu te mai duci la concerte unde sunt de-astia.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  25. Teoon 27 May 2008 at 14:05 25

    Auzi, mai Petru, nu mai umbla printre golani si derbedei! Pai cum, tu, baiat salon sa te “anturezi” cu asa niste scursuri ale societatii?! … Cred ca asta ar fi zis si bunica :))

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  26. Iulianon 27 May 2008 at 15:29 26

    Iata deci ca au si rockerii “manelistii” lor … Pacat.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  27. Ssnakeon 27 May 2008 at 16:15 27

    Prostie importata jezuz …

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  28. vladon 27 May 2008 at 16:34 28

    Pogo rulz:d/ :d E concert rock/:) muzica asta nu iti da starea de spirit unei simfonii sa stai chill si doar sa asculti,poate ca se exagereaza uneori :-” dar se intampla:)>-

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  29. Petruon 27 May 2008 at 16:35 29

    inseamna ca manelistii sunt mai civilizati decat voi la concerte. Macar manelistul danseaza fara sa te ia la bataie, din cate am inteles.

  30. Danutaon 28 May 2008 at 11:14 30

    Nici eu nu pot intelege manifestarile astea. Eu una, cand merg la un concert (mai ales Coma sau Vita de vie) numai locului nu stau, sar (in sus, nu pe altii), dau din cap, ce ma “elibereaza”. Si imi ajunge, nu simt nevoia sa ma dau cu capul de asfalt sau de altii….

    Si pt Vlad: din putina mea cultura muzicala, pogo se face la punk. Acolo toata lumea (sau majoritatea) merge cu scopul asta, de a se lua la bataie/harta/impins/smucit – deh, asta inteleg ei prin anarhie. Nu cunosc rockeri (si cunosc destui) care sa aibe manifestari atat de violente la un concert.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  31. Petruon 28 May 2008 at 11:17 31

    si citez din nou din definitia Wikipedica a dansului pogo: “The pogo is a dance where the dancers jump up and down, WHILE REMAINING IN THE SAME LOCATION!” :)

  32. Danutaon 28 May 2008 at 11:19 32

    ok, deci de fapt NOI facem pogo. Ei ce fac?

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  33. Petruon 28 May 2008 at 11:20 33

    isi etaleaza lipsa acuta a neuronilor

  34. Danutaon 28 May 2008 at 11:21 34

    I agree.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  35. DeMaioon 28 May 2008 at 13:09 35

    Cum se spune, ai luat contact cu meseriaşii din ziua de azi. Rockeri, nu glumă. Vezi tu, Petru, când spun că unii sunt produsul fugii de la şcoală, lumea mă condamnă…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  36. Taraon 28 May 2008 at 17:55 36

    De fapt, lucrurile astea nu se intampla numai la noi. Sunt de 2 ani la fac in Olanda si aici concerturi de genu se tin o data la 2 zile, si se practica si astfel de “pogo”, doar ca ” separat” = e amenajata o zona speciala pentru asta, ferita de zona unde te poti manifesta normal. Aici e doar o problema de organizare, si lipsa de cultura a celor ce practica asta, pentru ca cei de aici, si in general cei care stiu sa faca si fac asta, o fac intr-un anumit fel, fara sa iasa victime …datul cu pumnul, cotul, piciorul sunt “interzise” si cel care face asta si nu respecta “ritualul” ia o mama de bataie de nu se vede, altfel nimeni nu se loveste, si totul de face ca un dans ritualic. Din ce am vazut eu, locul in care s-a tinut evenimentul nu era deloc potrivit pentru un concert de rock..dar in fine..asta e Romania.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  37. Petruon 28 May 2008 at 19:40 37

    Tara, sunt de acord sa existe un loc separat unde se pot manifesta fara a deranja multimea. Din pacate in Romania, se manifesta in inima acesteia afectand-o dramatic in acea zona.

  38. Taraon 28 May 2008 at 20:31 38

    Iata genul de concert despre care vorbeam, cu o moseala in toata regula, chiar in mijlocul multimii.Uita-te atent la cei care stau exact in fata scenei, la un metru distanta de manifestare.Vezi pe vreunul macar imbrancit?Sa nu mai zic ca inainte sa se “bage” la asta, se face un loc considerabil, oricine se prinde ca va urma moseala sau pogo si cui i-e teama se fereste http://youtube.com/watch?v=cOAnyTZBykE

    Asta e specificul unui concert de rock de genul asta, si nu sunt de acord cu numirea celor care practica asta cum i-a numit multa lume mai sus, pentru simplu fapt ca in Romania nu am vazut niciodata (decat in cercuri foarte restranse) pogo sau moseala pe bune.La noi de obicei e bataie.Aici e lipsa de cultura si mimetismul care ii caracterizeaza pe multi. Cat despre pogo, o lectie simpla : How to pogo http://youtube.com/watch?v=cOAnyTZBykE

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  39. cezaron 28 May 2008 at 20:41 39

    tot acolo mai ne zice ca pogo mai poate fi “Pogo dancers have their choice of:

    keeping their torsos rigid or thrashing them about;
    holding their arms stiffly at their sides or flailing them;
    keeping their legs together or kicking about;
    jumping straight up and down, jumping in any direction, or spinning in the air.”
    …faza e ca aveam libertatea de a face ce vrem dar si sa ne asumam resposabilitate pt actiunile noastre…eu am luat o data bataia la un concert zdob si zdup pt ca saream in picioare si incercam sa ma, manifest si eu..de la un nene mare care trebuia sa ne asigure paza..nu stiu pe cine am pus eu in pericol dar mi-am luat-o..asta e….

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  40. Irinaon 28 May 2008 at 21:47 40

    Ce bine ca scrie cineva despre pogo;pur si simplu nu pricep scopul acestei “miscari”.La concertul Vita de Vie din Craiova,din aprilie,chiar daca stateam foarte bine, in primul rand,a trebuit sa ma tin foarte bine de scaunul din fata mea ca sa nu lovesc pe cineva,si cel mai important,sa nu cad.Daca vreti sa faceti pogo,faceti intre voi,dar nu si cu cei care vor sa se “elibereze” prin alte metode si vor sa asculte concertul respectiv.Ar fi bine sa fie si la noi cum e in Olanda,dar pana atunci….Daca te duci la un concert unde se face pogo,singura solutie este sa te muti intr-o zona mai sigura,chiar daca e mai departe de scena.Eu nu pot sa le fac fata pogo-istilor….Si nici nu inteleg ce e in capul lor!

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  41. danutaon 28 May 2008 at 22:38 41

    evident, un neuron care se plictiseste…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  42. Petruon 28 May 2008 at 22:48 42

    @danuta: =))

  43. yo...deeaon 30 May 2008 at 18:45 43

    Avand in vedre subiectul de discutie,am sa imi dau cu parerea….
    Nu am sa ma pauc de nebuna sa ma bag in lume daca vad ca lumea sta linistita si da din cap,insa cand unii intra cu cotul in tine,iti mai dau si un cap in gura si tu nu ai unde sa te deplasezi,singurul lucru care iti mai ramane de facut e sa te tii pe picioare si sa te impingi si tu in ei.
    Cam asta am patit la Deva,unde lumea se arunca pe unde apuca si lovea pe cine vedea….dand si yo din maini si mai impingandu-ma in stanga si in dreapta am resuit sa ma tin pe picioare.
    De ce se face pogo?Asta nu inteleg…adica mi se pare ok sa te zbengui putin da unii exagereaza…de exemplu aia de la motoare erau niste exagerati!!

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  44. yo...deeaon 30 May 2008 at 18:51 44

    Mda,mai am niste fraze dementiale..daca stau sa ma gandesc poate mai scriu cateva….
    Frate,chiar exagerau aia…..asta vroiam sa transmit!!:P:P:P:P:P:P

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  45. yo...deeaon 30 May 2008 at 19:00 45

    In primele randuri e chiar bine,adica de obicei pogo se face in mijlocul populatiei….
    La motoare era un pogo foarte usor in primul rand,noroc ca am stat acolo…adica genu ala de zbenguiala imi placea!:D:D:D:D

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  46. DeMaioon 30 May 2008 at 18:48 46

    Demenţială frază: “ăia de la motoare erau nişte exageraţi”…ah…şi când te gândeşti că mai spuneau câte unii că limba română este moartă. Nu este, uite-o…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  47. DeMaioon 30 May 2008 at 18:57 47

    Bagă, bagă, să mă simt şi eu bine…
    Şi nu trebuie să îmi spui…cunosc…de aia nici nu mai merg la concerte sau, dacă mă duc, evit să stau în primele rânduri, că vreau să rămân cu altfel de experienţe de la respectiva manifestare…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  48. pionu'negruon 09 Oct 2008 at 14:21 48

    mey… la un concert ma gandesc ca te duci sa simti muzica cum iti intra in vene si te face sa o traiesti la maxim,prin urmare sa te si manifesti. Am vzt oameni kre nici makr nu aplauda,placandu-le acea trupa. Eu una nu pot sta locului la un concert care imi place si care ma face sa ma simt bine. Sar,dau din cap, fac pogo daca am cu cine… dar asta nu inseamna sa ma duc sa ii deranjez pe cei de langa mine. Daca vrei sa nu fi deranjat si sa nu te manifesti in vreun fel, stai acasa si baga negativul la maxim!

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  49. pionu'negruon 09 Oct 2008 at 14:21 49

    mey… la un concert ma gandesc ca te duci sa simti muzica cum iti intra in vene si te face sa o traiesti la maxim,prin urmare sa te si manifesti. Am vzt oameni kre nici makr nu aplauda,placandu-le acea trupa. Eu una nu pot sta locului la un concert care imi place si care ma face sa ma simt bine. Sar,dau din cap, fac pogo daca am cu cine… dar asta nu inseamna sa ma duc sa ii deranjez pe cei de langa mine. Daca vrei sa nu fi deranjat si sa nu te manifesti in vreun fel, stai acasa si baga negativul la maxim!

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  50. pionu'negruon 09 Oct 2008 at 14:21 50

    mey… la un concert ma gandesc ca te duci sa simti muzica cum iti intra in vene si te face sa o traiesti la maxim,prin urmare sa te si manifesti. Am vzt oameni kre nici makr nu aplauda,placandu-le acea trupa. Eu una nu pot sta locului la un concert care imi place si care ma face sa ma simt bine. Sar,dau din cap, fac pogo daca am cu cine… dar asta nu inseamna sa ma duc sa ii deranjez pe cei de langa mine. Daca vrei sa nu fi deranjat si sa nu te manifesti in vreun fel, stai acasa si baga negativul la maxim!

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  51. pionu'negruon 09 Oct 2008 at 14:21 51

    mey… la un concert ma gandesc ca te duci sa simti muzica cum iti intra in vene si te face sa o traiesti la maxim,prin urmare sa te si manifesti. Am vzt oameni kre nici makr nu aplauda,placandu-le acea trupa. Eu una nu pot sta locului la un concert care imi place si care ma face sa ma simt bine. Sar,dau din cap, fac pogo daca am cu cine… dar asta nu inseamna sa ma duc sa ii deranjez pe cei de langa mine. Daca vrei sa nu fi deranjat si sa nu te manifesti in vreun fel, stai acasa si baga negativul la maxim!

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  52. pionu'negruon 09 Oct 2008 at 14:21 52

    mey… la un concert ma gandesc ca te duci sa simti muzica cum iti intra in vene si te face sa o traiesti la maxim,prin urmare sa te si manifesti. Am vzt oameni kre nici makr nu aplauda,placandu-le acea trupa. Eu una nu pot sta locului la un concert care imi place si care ma face sa ma simt bine. Sar,dau din cap, fac pogo daca am cu cine… dar asta nu inseamna sa ma duc sa ii deranjez pe cei de langa mine. Daca vrei sa nu fi deranjat si sa nu te manifesti in vreun fel, stai acasa si baga negativul la maxim!

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  53. pionu'negruon 09 Oct 2008 at 14:21 53

    mey… la un concert ma gandesc ca te duci sa simti muzica cum iti intra in vene si te face sa o traiesti la maxim,prin urmare sa te si manifesti. Am vzt oameni kre nici makr nu aplauda,placandu-le acea trupa. Eu una nu pot sta locului la un concert care imi place si care ma face sa ma simt bine. Sar,dau din cap, fac pogo daca am cu cine… dar asta nu inseamna sa ma duc sa ii deranjez pe cei de langa mine. Daca vrei sa nu fi deranjat si sa nu te manifesti in vreun fel, stai acasa si baga negativul la maxim!

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  54. Petruon 09 Oct 2008 at 14:49 54

    @pionu’negru: lasa-ma sa decid EU ce vreau sa fac… la un concert pot da din cap, sau nu, pot sari, sau nu, pot dansa, sau nu, pot canta, sau nu. depinde de starea mea.

    tu vezi-ti de treaba ta acolo fara sa deranjezi pe cei din jur. e chiar atat de greu? daca tu faci pogo si te impingi in mine, vei ramane fara ficat. e un risc pe care ti-l asumi, dar sa nu te vad ca urli pe jos de durere >:) pentru ca asa imi dai mai multa satisfactie.

  55. pionu'negruon 09 Oct 2008 at 21:26 55

    de ce am impresia k t simti atacat de comentariul meu precedent?:)) cum ai zis si tu acolo “totul este energie” … fiecare o simte in felul lui… si dak fac pogo inseamna k imi place si durerea, senzatia in sine, agitatia din jurul meu. si daca stau bine sa ma gandesc,unii dintre voi kiar ar merita calcati pe picioare mai des! unii guralivi ca tine ;)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  56. pionu'negruon 09 Oct 2008 at 21:26 56

    de ce am impresia k t simti atacat de comentariul meu precedent?:)) cum ai zis si tu acolo “totul este energie” … fiecare o simte in felul lui… si dak fac pogo inseamna k imi place si durerea, senzatia in sine, agitatia din jurul meu. si daca stau bine sa ma gandesc,unii dintre voi kiar ar merita calcati pe picioare mai des! unii guralivi ca tine ;)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  57. pionu'negruon 09 Oct 2008 at 21:26 57

    de ce am impresia k t simti atacat de comentariul meu precedent?:)) cum ai zis si tu acolo “totul este energie” … fiecare o simte in felul lui… si dak fac pogo inseamna k imi place si durerea, senzatia in sine, agitatia din jurul meu. si daca stau bine sa ma gandesc,unii dintre voi kiar ar merita calcati pe picioare mai des! unii guralivi ca tine ;)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  58. pionu'negruon 09 Oct 2008 at 21:26 58

    de ce am impresia k t simti atacat de comentariul meu precedent?:)) cum ai zis si tu acolo “totul este energie” … fiecare o simte in felul lui… si dak fac pogo inseamna k imi place si durerea, senzatia in sine, agitatia din jurul meu. si daca stau bine sa ma gandesc,unii dintre voi kiar ar merita calcati pe picioare mai des! unii guralivi ca tine ;)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  59. pionu'negruon 09 Oct 2008 at 21:26 59

    de ce am impresia k t simti atacat de comentariul meu precedent?:)) cum ai zis si tu acolo “totul este energie” … fiecare o simte in felul lui… si dak fac pogo inseamna k imi place si durerea, senzatia in sine, agitatia din jurul meu. si daca stau bine sa ma gandesc,unii dintre voi kiar ar merita calcati pe picioare mai des! unii guralivi ca tine ;)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  60. pionu'negruon 09 Oct 2008 at 21:26 60

    de ce am impresia k t simti atacat de comentariul meu precedent?:)) cum ai zis si tu acolo “totul este energie” … fiecare o simte in felul lui… si dak fac pogo inseamna k imi place si durerea, senzatia in sine, agitatia din jurul meu. si daca stau bine sa ma gandesc,unii dintre voi kiar ar merita calcati pe picioare mai des! unii guralivi ca tine ;)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  61. Petruon 09 Oct 2008 at 22:31 61

    repet: atat timp cat ma deranjezi, meriti pumni in multime. desfasoara-te fara sa-i deranjezi pe cei din jur. asta facem noi in civilizatie… te invitam la evolutie, iar daca vrei sa incerci sa ma calci in picioare, stii adresa de la radio si stii intre ce ore am emisiune.

  62. pionu'negruon 09 Oct 2008 at 22:34 62

    sigur omule… habar n-am cine esti,nu ascult muzica de la radio…am intrat dintr-o mare greseala p blogu tau:)) sanatate!

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  63. pionu'negruon 09 Oct 2008 at 22:34 63

    sigur omule… habar n-am cine esti,nu ascult muzica de la radio…am intrat dintr-o mare greseala p blogu tau:)) sanatate!

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  64. pionu'negruon 09 Oct 2008 at 22:34 64

    sigur omule… habar n-am cine esti,nu ascult muzica de la radio…am intrat dintr-o mare greseala p blogu tau:)) sanatate!

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  65. pionu'negruon 09 Oct 2008 at 22:34 65

    sigur omule… habar n-am cine esti,nu ascult muzica de la radio…am intrat dintr-o mare greseala p blogu tau:)) sanatate!

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  66. pionu'negruon 09 Oct 2008 at 22:34 66

    sigur omule… habar n-am cine esti,nu ascult muzica de la radio…am intrat dintr-o mare greseala p blogu tau:)) sanatate!

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  67. pionu'negruon 09 Oct 2008 at 22:34 67

    sigur omule… habar n-am cine esti,nu ascult muzica de la radio…am intrat dintr-o mare greseala p blogu tau:)) sanatate!

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  68. Petruon 09 Oct 2008 at 23:50 68

    de asemenea

  69. lekon 12 Jan 2009 at 23:15 69

    Cam tarziu vad si eu subiectul, dar asta e….
    Mie imi strica aproape tot cheful aceste manifestari de tip electron nesatul.
    Vii la concert ?Acolo e lume, deci nu pot sa faci ce ai chef.Daca un singur om de acolo este deranjat de comportamentul tau (loviturile tale), inseamna ca ai o problema.Argumentul ca e un concert rock sau ca asa e bine sa raspandesti energie nu prea are sens.Are sens la tine acasa.
    Cand am vazut ca sunt in primul rand, am crezut ca mor de bucurie;mai tarziu,era sa mor de altceva.Am fost pur si simplu strivit de scena la valurile energetice venite din spate.
    Vad VdV destul de rar.Atunci cand ii vad, vreau pur si simplu sa cant cu ei, sa sar, sa tip si sa pot admira evenimentul in sine,nu sa ma gandesc la cum sa nu imi rup capul.Se pare ca cer prea mult.
    Nu mai zic …multe dintre entitatile izbitoare nu stiau un vers.Aveau doar ceva alcool la bord si intrau in hora.
    Iar la Basul…. imi terminasem toata munitia de rugaciuni.Bine ca am scapat cu viata.Stiu, suna oribil de stupid….

    Un concert VdV merita, totusi, multe sacrificii.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  70. Danutaon 13 Jan 2009 at 09:31 70

    @lek: exact asa am patit si eu la concertul VDV din Taclale (Constanta) unde, dupa ce ca locul e absurd de mic si stateam toti ca sarmalele (nu aveam loc nici sa sar in sus), niste imbecili, care vin la toate concertele unde e rost de impins si dat cu pumnii, au reusit sa ne impinga pe majoritatea din randurile din fata, pe scena… nu mai zic ca am si cazut si a trebuit sa ma feresc de picioarele de deasupra mea… Iar la basul si cu toba mare…ce sa mai zic? de bucurat in nici un caz nu m-am bucurat de melodia aia, si e preferata mea. Atunci a fost nebunia cea mai mare. I-as bate pe oamenii astia pana nu si-ar mai recunoaste fata in oglinda.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

Trackback

Comentariul tau nu va fi publicat, daca:

  • nu are legatura cu subiectul articolului;
  • este irelevant (“foarte misto!”, “bun!” etc.);
  • folosesti cuvinte vulgare;
  • ataci persoana, nu ideea;
  • nick-ul tau reprezinta denumirea unui site sau blog;
  • adresa de mail este fictiva.


*moderarea poate fi activata, ceea ce ar intarzia publicarea
**Informatiile prezente in comentarii le apartin autorilor acestora, nicidecum Umblu Liber

Switch to our mobile site