Avatar (2009) | Umblu liber

Jan 06 2010

Profile Image of Petru

Avatar (2009)

Scris la 22:51 | Categoria: Film

Print Friendly

avatar-movie-poster Seria filmelor pe Umblu liber continua cu ce pare a fi productia anului. Printr-o combinatie perfecta emotional versus tehnologie, James Cameron a pus pe panza cinematografelor o poveste de iubire, prietenie si loialitate. Ceea ce parea a fi, inainte de vizionare, deci din auzite, un excelent joc pe computer prin efectele sale, m-a daramat de mai multe ori de pe scaunul de la The Light Cinema. Pe langa faptul ca nu am vazut asemenea efecte in viata mea, povestea in sine m-a impresionat. Latura mea feminina vad ca e din ce in ce mai prezenta si bine dezvoltata, daca e sa judec dupa numarul de lacrimi pe care le-am varsat in ultima saptamana vizionand filme.

Avatar-movie-image-3 Pe scurt, daca nu stii deja. Oamenii, in viitorul indepartat, colonizeaza planeta Pandora pentru a extrage un pretios mineral. Din pacate, exista o populatie indigena de umanoizi aflati in perfecta comuniune cu natura ce este dispusa sa-si apere padurea cu arcuri si sageti pana la moarte. Pentru a evita varsarea de sange, un om de stiinta propune o solutie diplomatica ce implica avataruri, umanoizi identici cu cei indigeni, dar controlati la distanta creati in mod artificial dupa adn-ul purtatorului. E mai complicat. Cert este ca un fost puscas marin se indragosteste de o Na’vi si trece in tabara cealalta aparand padurea chiar si cu pretul vietii.

avatar-movie-picture-4 L-am vazut in 3d si am plecat din sala cu creierii praf. Nici dupa doua ore nu am reusit sa-mi revin. Femelele Na’vi sunt realizate exceptional si as putea spune bune in draci. Filmul beneficiaza de un soundtrack fenomenal ce completeaza la mare arta peisajele superb realizate. Locul 4 este mandru acum sa fie ocupat de Avatar in topul filmelor cu cele mai mari incasari all-time, lucru ce s-ar putea schimba dramatic in saptamanile urmatoare.

Merita vazut mai ales pentru componenta spirituala – comuniunea om-natura.

Aud 44 voci

Aud 44 voci - “Avatar (2009)”

  1. Danetteon 06 Jan 2010 at 22:57 1

    Da, si pe mine m-a zdruncinat mesajul filmului…intr-atat incat nu stiu ce sa mai fac acum cu mine :), dat fiind faptul ca sunt atat de prinsa in ceea ce inseamna Orasul.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  2. Irinaon 06 Jan 2010 at 23:19 2

    Ti-am zis ca e senzational filmul..stai linistit ca toti barbatii au varsat cateva lacrimi la filmul asta :) A fost incredibil cand s-a terminat filmul si toti ramaseseram pe scaune cu servetelele in mana… :)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  3. masatoshion 06 Jan 2010 at 23:26 3

    trebuia sa-l vezi la IMAX 3D…e alta experienta fara de 3D uzual.
    in ceea ce priveste story-ul… pare foarte inspirat din ce au facut americanii cu indienii, sau tom cruise ca ultim samurai :))
    puteau sa mai lucreze la story…
    @Danette: pe mine m-a zdruncinat faptul ca are incasari de peste 1 mlrd $ pana astazi, iar din banii astia nu stiu cati merg spre protectia mediului…
    o parere obiectiva: cameron a stiut intotdeauna sa impresioneze, iar avatar nu face altceva decat sa continuie pe acelasi fagas de subminare sentimentala si cersit lacrimi ca si multe alte superproductii.
    sunt curios cati din cei care au vizionat filmul o sa posteze aici pe umbluliber.com doar cu desktop/laptop bagat in priza, pe lumina stinsa.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  4. Irinaon 06 Jan 2010 at 23:27 4

    In schimb m-a revoltat marerele adevar si anume cat de distructivi putem fi noi..ca rasa. O sa se aleaga praful de noi, pentru ca (cu exeptia catorva care au inceput sa se trezeasca) o sa distrugem planeta mama. Parca imi parea rau ca fac parte din aceasta natie criminala …

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  5. Radu.Uon 06 Jan 2010 at 23:46 5

    m-a uns la suflet avatar. iti recomand, daca tot esti pe filme, the blind side, azi l-am vazut. bun film

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  6. CriCrion 06 Jan 2010 at 23:46 6

    da, comuniunea om-natura m-a impresionat si pe mine…filmele pun din ce in ce mai mult accent pe asta, din cate am observat… vedeam in film principiile reiki :)…impresionant… ma bucur ca ti-a placut

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  7. Petruon 06 Jan 2010 at 23:50 7

    energii, comunicarea cu entitatile, cricri… nice! :)

  8. Hexeon 06 Jan 2010 at 23:54 8

    doar 2 pers au facut comment-uri cit mai aproape de adevar referitor la mesajele pregnante ale filmului……
    stiu ei care sint aceia ;)
    ,,,parerea mea;))

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  9. Petruon 06 Jan 2010 at 23:55 9

    Hexe, ce este adevarul, mama? Cel pe care-l vezi numai tu? :)

  10. Hexeon 07 Jan 2010 at 00:05 10

    ,,am scris ‘parerea mea’,,,,nu te zbarli ;) relax

    e doar parerea mea ce am scris:),,adevarul meu,,,nu al tau ,,,capisci?

    si fiecare din noi are adevarul sau,,,nu generaliez,,,departe de mine,,,,siny in consens cu doua persoane care au facut comenturi filmului,,,:) am deranjat? :)))
    pacea fie cu tine Fiule:)))

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  11. Petruon 07 Jan 2010 at 00:06 11

    mother, nu am vazut partea cu parerea. scuze.

  12. Hexeon 07 Jan 2010 at 00:10 12

    @Petru,,revin cu o ‘erata’
    mea culpa dar nu sint maestra in ale exprimarii coerente prin scris, de aceea ai inteles altceva decit ceea ce am vrut sa spun:)

    PS: Ma bucur tare mult ca ai vazut filmul!

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  13. mihaion 07 Jan 2010 at 00:23 13

    da, hai sa fim seriosi. cat de original e? ultimu samurai… ultimu mohican… etc unul de-al nostru merge la ei, ei il captiveaza si baaaang! ce sa mai zic de elicopterele alea, ca doar james cameron a facut si unu dintre terminatori. se regasesc acolo. ca si creatie clar ca a surprins!

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  14. Petruon 07 Jan 2010 at 00:26 14

    mihai, m-am bucurat de o super productie. a avut efecte, a avut poveste, a avut emotie si subinteles. restul e can-can. :)

  15. CriCrion 07 Jan 2010 at 00:32 15

    mihai, nu e doar creatia…dincolo de sf-ul filmului, mesajul e mult mai aproape de realitate decat pare…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  16. Wannaon 07 Jan 2010 at 00:51 16

    Asteptam sa scrii ceva despre filmul asta. :)
    Eu m-am plictisit putin pe la jumatatea lui si eram gata gata sa renunt, dar…bine ca nu am facut-o.
    S-a simtit amprenta americana. Plus ca au avut si mici greseli in realizare. Dar… au fost acoperite de idee si de efecte speciale.
    Per total… mi s-a parut un film bun.
    Nu stiu cati au invatat ceva din el…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  17. Petruon 07 Jan 2010 at 08:29 17

    Wanna, pana la jumatate am admirat peisajele. Raman la ideea ca as fi savurat altfel filmul in 2d ca 3d-ul mi-a facut praf creierul.

  18. faneincurcalumeon 07 Jan 2010 at 09:12 18

    L-am vazut 3d.Conteaza mult.Povestea in sine,nu mi s-a parut extraordinara,realizare e insa de exceptie.Poate ne farmeca si noua tehnologie,3d.Peisajele sunt “de la mama lor”.Cred ca daca-l vezi mai intai 2d,il strici.Oricum,ma enerveaza ca tocmai americanii militeaza pentru salvarea florei si faunei,in timp ce fac tot felul de experimente si deschid fronturi.Plus mari fabricanti de autoturisme…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  19. masatoshion 07 Jan 2010 at 09:56 19

    jesus f christ… am citit comments-urile de pana acum si intr-adevar…prea mult can-can cum zicea si petru.
    de ce? pentru ca ne place sa discutam.. cu avatar varsam lacrimi pentru pamant, redescoperim puterea si legatura cu natura, cautam pe goagle ce inseamna de fapt reichi (doh, ca a zis unu de richie reiki asta), plangem pentru propria noastra casa-pamantul-, pentru amerindienii trasi in teapa la schimburi 1kg aur contra 1kg whiskey, pentru tom cruz-san care l-a ajutat pe ken watanabe sa-si faca sepukku doar ca sa vada ca toti ciresii sunt perfecti, si nu in ultimul rand ca sa-l salvam pe james cameron si prietenul sau vulpea din al doilea century fox de la un faliment istoric (deja l-am salvat oricum)
    nu disperati…avatar va fi trilogie..acum ca au stat 10 ani ca sa dezvolte un engine CG pentru avatar…nu ne poate decat bucura…probabil o sa scoata si un sitcom cu avatar

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  20. ultimul unicornon 07 Jan 2010 at 10:09 20

    povestea? Pocahontas! :D
    John Smith e Jake Sully iar fica capeteniei locale e tot ea!

    am plans dupa copaci.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  21. elenaon 07 Jan 2010 at 11:46 21

    preluat de pe :
    AVATAR si manipularea tinerilor

    Stoarcerea si spalarea creierului

    AVATAR,un film creat pentru a ne rataci pe noi insine ca entitate.Tematica astui film,nu face altceva decat sa semene ura impotriva semenilor nostri,cum ca oamenii malefici distrug habitatul unei alte specii bipede de pe o planeta numita Pandora.

    Toti cei care au vizionat filmul la sfarsit au avut un sentiment de ura , vis-a-vis de actiunile oamenilor.Tocmai acest lucru contrazice ceea ce vrea filmul sa scoata in evidenta: rautatea si lacomia oamenilor.NOI nu suntem asa —-asa sunt cei care au” comandat” filmul si au creat astfel de scenarii,adeptii Noii Ordini Mondiale.ai masoneriei ,New Age etc.
    Acesti Na’vi , asa se cheama specia sunt foarte inalti ,au coada ,urechi lungi si stau sa ma intreb: au uitat sa le puna coarnele? Nu,nu au uitat insa trimiterea era prea directa .

    Filmul este foarte impresionant ca grafica si efecte speciale insa NU VA LASATI INSELATI .Atat de dezgustat este realizatorul James Cameron de specia umana incat a creat prima mega productie SF in care intr-un razboi pamanteni- extraterestrii, cei buni sunt creaturile cu urechi ascutie si coada. Dar descoperind o asa de perfecta si verde lume, fara emisii de carbon, acesta realizeaza cat de ticaloasa e propria sa specie. Si devine furios pe semenii sai ce si-au distrus planeta.

    De aceasta chestiune se vor folosi elitele in viitor pentru a ne transvorma in sclavi.Se vor da legi,amendamente etc care vor spune clar ca un copac,un deal,o bucata de teren sau o stanca sunt mai presus decat un OM.
    Prin asta te va impiedica pe tine sa traiesti independent pe pamantul tau ,vei fi impiedicat sa-ti asiguri singur hrana .Vor sa fii independent de cipuri ,sa mananci de la Ei ,sa bei apa Lor etc.Nu vei avea acces la izvoare sau alte surse de apa,”vor fi protejate”.Iar noi ca sa fim docili si sa acceptam fara sa ne opunem scestor planuri diabolice suntem manipulati si bombardati de catre mass-media pana cand subconstientul nostru va spune: Da asa este, asa trebuie facut etc.
    Nu spune nimeni ca poluarea nu este o problema,insa Ei se vor folosi de asta .Si de fapt Ei sunt cei care poluieaza.

    Foarte grav este ca tinerii,in naivitatea lor au cazut in capcana.Cititi acest articol:

    Ayftozä lefpom ayngaru nìwotx! Expresia se traduce prin „Sărbători fericite pentru toată lumea”, fiind preluată din limba creată pentru filmul Avatar. Profesorul care a conceput această frază precum şi toate dialogurile din film ale băştinaşilor planetei Pandora, speră că limba Na’vi va avea acelaşi succes ca şi klingoniana, o altă limbă ficţională extraterestră care a supravieţuit după filme.

    „Inbox-ul emailului meu este plin”, a declarat lingvistul Paul Frommer, un profesor la Universitatea Marshall School of Business, din sudul Californiei. „Toată lumea mă întreabă acelaşi lucru: Unde pot învăţa noua limbă? Primesc mesaje de pe tot globul. Problema este că nu am drepturile de autor asupra limbii”.

    Frommer a subliniat că părţi din limba Na’vi au ajuns pe internet, unele corecte şi altele nu. „Mi-ar plăcea foarte mult să pot oferi ceva oamenilor, dar nu o pot face de unul singur. Trebuie să colaborez cu producătorii filmului”, a mai adăugat profesorul.

    Dacă limba Na’vi va avea acelaşi succes ca şi Avatar, Frommer crede că ar putea urma drumul lui Marc Okrand, a cărui creaţie, limba klingoniană, a fost imortalizată în dicţionare, cărţi, filme, muzică rap şi produse. Există chiar şi un Institut al Limbii Klingoniene.

    Perioada de creare a limbii Na’vi a fost mult mai îndelungată decât klingoniana. Cameron s-a gândit la filmului Avatar în 1994. Producătorul avea idei foarte precise despre nume şi cuvinte atunci când a început să caute un lingvist în 2005.

    În acel moment Frommer era directorul Center for Management Communication de la USC (University of Southern California) şi coautor a unei cărţi de lingvistică. A acceptat provocarea de a lucra cu James Cameron. „A fost cea mai extraordinară experienţă din viaţa mea”, a recunoscut profesorul.

    După mai multe încercări, Cameron a acceptat varianta care era o combinaţie a limbillor indienilor nativi americani. Producătorul de film a început cu un repertoriu de circa 30 de cuvinte, incluzând numele personajelor principale, câteva denumiri ale animalelor Pandorei precum şi termeul de Na’vi. Frommer a lărgit apoi vocabularul la peste 1.000 de cuvinte, lista crescând chiar în timpul filmărilor.

    Limba Na’vi nu este chiar atât de rigidă precum sună, ceea ce pare a fi foarte interesant pentru lingvişti, chiar şi pentru cel care a creat-o. Frommer a avut chiar şi câteva confruntări cu Cameron atunci când viziunea aceastuia nu se potrivea cu gramatica oficială a limbii. „Eu îi spuneam că potrivit gramaticii, ar trebui să fie într-un anumit fel, dar Cameron îmi spunea să găsesc o metodă prin care să fac limba să funcţioneze aşa cum voia el”, îşi aduce aminte lingvistul.

    Paul Frommer a găsit întotdeauna o cale care să mulţumească chiar şi pretenţiile hollywoodien

    PS.Se zice unele cuvinte din ”limba” Na`vi se regasesc in ritualurile satanice si vravitorie .Unii au ramas foarte mirati cand au auzit unele cuvinte din acest film, ele fiind cunoscute doar de practicantii acestor ritualuri.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  22. Petruon 07 Jan 2010 at 11:43 22

    masatoshi, de ce sa analizez un context cand ma pot bucura de mesaj? de ce sa judec filmul prin prisma regizorului sau a altor subiecte asemanatoare si sa nu ma bucur de filmul in sine?

    raspunde-mi te rog numai la aceasta intrebare: De ce?

  23. Simona F.on 07 Jan 2010 at 11:45 23

    De la jumate, m-a prins in intregime. La mai multe asemenea filme.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  24. masatoshion 07 Jan 2010 at 12:22 24

    primul comentariu “m-a zdruncinat mesajul filmului”
    as cita dintr-un clasic (fred durst, limp bizkit): drama makes the world go around…
    si chiar asa este.. de la primul comentariu am asistat la comentarii care mai de care mai extatice..
    in fond e doar un film, nu e un mesaj ptr salvarea planetei, ci doar un concept de marketing ingenios care aduce sute de milioane de $

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  25. Petruon 07 Jan 2010 at 12:24 25

    masatoshi, de ce incluzi totul intr-un context? ma doare fix in … de cati bani aduce conceptul. ma bucur de mesaj. el a trezit in fiecare ceva, in cine a trezit. accepta asta. nu suntem toti ca tine.

  26. Petruon 07 Jan 2010 at 12:36 26

    elena, s-ar putea sa fie asa cum zice articolul sau nu. Nu-mi dau seama inca. Cert e ca e un film foarte bun si ca omenirea si-a distrus habitatul. Aceasta este realitatea. Mai departe intelege fiecare ce poate.

  27. masatoshion 07 Jan 2010 at 12:46 27

    @Petru: ok, fiecare are punctul lui de vedere aici. eu nu am generalizat cu avatar. spun doar ca a devenit o fabrica de bani (care culmea prin acest marketing consuma si mai mult resursele de energie ale pamantului) care gadila subconstientul uman avand un efect lacrimogen si lasand senzatia ca in urma acestui film se va schimba ceva… nu se va schimba absolut nimic.
    cu cat plangi mai mult la un film sau te revolti dupa vizionare, cu atata incepi sa-l vezi ca un film extraordinar, pentru ca iti deblocheaza mintea intr-un anume fel, o minte adormita de societate sau de jobul plictisitor.
    daca vreti un film cu un mesaj cat se poate de realist si ingrijorator…cifre adevarate care sunt drame reale nu drame fabricate… An Inconvenient Truth (filmul lui Al Gore).
    repet, asta e o parere obiectiva, si nu sunt gigi contra, ci doar pot sa ma detasez de sentimente si sa gandesc clar si la rece (cand este nevoie sa gandesti la rece)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  28. Petruon 07 Jan 2010 at 13:00 28

    Parere obiectiva? De unde stii ca situatia prezentata de Al Gore e cea reala? Asa simti, asa crezi. E tot subiectivism. Planeaza suspiciuni mari asupra lui Gore ca fiind un om al “elitei” care prin documentarul sau manipuleaza. Nu spun ca asa e, dar iti spun ca exista o posibilitate.

    Avatar nu cred ca doreste sa schimbe ceva. Important e cu ce pleaca omul de la vizionarea lui. Poate fi vorba de o idee noua, de sentimentul eliberarii din rutina zilnica sau poate si-a amintit ca trebuie sa cumpere castraveti.

    Daca eu iti vand cele mai bune rosii din lume, produse organic etc, tu ce vei gandi? Nu le cumparati pentru ca omul vrea numai sa se imbogateasca, sau le vei lua pentru ca-ti plac?

  29. masatoshion 07 Jan 2010 at 14:35 29

    @Petru: corect, de unde stim ca Gore nu spune gogonele fiind aservit politic mogulilor democratici din Tennesee.. desigur pot fi si gogonele lansate de republicani la adresa lui, republicani care la randul lor sunt si ei moguli si frati cu sauditii si aurul lor negru.
    asadar, parerea obiectiva era a mea, dar toti care o citesc o trec intai printr-un filtru subiectiv sau obiectiv (sau cel putin asa se vrea).
    avatar nu doreste sa schimbe nimic. am spus eu ca vrea sa schimbe lumea? cei care au comentat aici veneau cu aceasta revelatie. avatar e doar un entertainment cu grafica bestiala, story lacrimogen, mesaj puternic salvati pamantul cat se mai poate si un buget de minim 300mil $ care a adus un profit de 700mil $ pana acu (nu s-au impozat inca, dar n-o sa moara de foame dupa impozitare :) )
    in final as zice ca avatar doreste pana la urma ceva: doreste sa incante audienta care sa comenteze si sa-l faca si mai popular(marketing-ul verbal”ai vazut avatar? cum nu l-ai vazut? hai la imax acum!) si evident sa faca un profit urias. (btw 20th century fox e listat la bursa? cumpar actiuni acum! :D )

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  30. Robert Popeon 07 Jan 2010 at 15:02 30

    Pentru mine mesajul e simplu. Sau ne intoarceam si ne intelegem Natura Umana care e parte din Tot si nu suntem Separati(cum am ajuns sa credem prin Egoul cultivat de cultura occidentala), sau ne ducem fiecare pe rand sau dupa cum observ eu prin Cancerul ce a cuprins Planeta, chiar mai multi deodata.
    @masatoshi acum poate intelegi de ce lumea nu face comentarii pe articolul lui Petru despre filmul biografic Mahatma Gandhi(desi e tot pe prima pagina).

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  31. masatoshion 07 Jan 2010 at 15:16 31

    @Robert Pope: in sfarsit cineva care a pus punctul pe I in aceasta discutie fara sfarsit.
    omul a schimbat foarte mult natura in toata evolutia sa de la maimuta la homo computerus (2 mil ani probabil), mai mult decat oricare alte fiinte care au trait sute de milioane de ani (dinozaurii) si in toata existenta planetei terra (de miliarde de ani)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  32. intrus_117on 07 Jan 2010 at 17:03 32

    @masatoshi,bai omule esti belea,stii cine detine toata industria de pe Terra.?Masoneria ,evreii,Bilderberg-ii etc.Tocmai cei care polueaza si au distrus aceasta atmosfera sunt cei care au ”comandat” acest film si fac propaganda ecologica in scopul de a va spala pe voi pe creier.
    Este foarte adevarat noi oamenii de rand trebuie sa militam impotriva poluarii insa stii ce au afacut acestia la ultimul summit cu problemele ecologice.?NIMIC ii doare in cur de ecologie ,profitul sa mearga .Singura masura ecologica care va fi loata va fi sa-ti dea tie in moalele capului una ,ca sa-ti cumperi masina electrica si din nou se ajunge la profit.Adevaratii giganti poluatori din industii asi vad bine merci de treaba in continuare.
    Un singur furnal-cos sau cum se mai cheama polueaza intr-o zi cat toate masinile de pe glob in 5 zile.Stii cate astfel de furnale sun in lume.?? Nici eu nu stiu…….

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  33. Robert Popeon 07 Jan 2010 at 17:16 33

    @intrus_117 judeca mai putin ca te doare mai devreme sau mai tarziu. “Fii schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume”-Gandhi.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  34. masatoshion 07 Jan 2010 at 19:53 34

    @intrus_117: se pare ca nu ai citit comentariile mele precedente in care am spus ca avatar e un complot financiar. (nu cu aceleasi cuvinte, dar cam aceeasi idee)
    de ce trebuia un film asa de scump ptr o idee ecologica? ca sa faca si mai multi bani. arunci 1 fisa se intor 10 fise, bagi 300 mil $ intr-un film gen avatar si scoti 2 miliarde coco.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  35. Petruon 07 Jan 2010 at 20:04 35

    masa, nu inteleg de ce te tot legi de aspectul financiar. ti-am pus o intrebare mai sus, pe care vad ca nu ai observat-o. O repet:

    Daca eu iti vand cele mai bune rosii din lume, produse organic etc, tu ce vei gandi? Nu le vei cumpara pentru ca eu vreau numai sa se imbogateasc, sau le vei lua pentru ca-ti plac?

  36. masatoshion 08 Jan 2010 at 10:25 36

    buna intrebare, insa nu prea poti compara rosiile cu filmul avatar.
    ti-as raspunde printr-o alta intrebare: ai bagat o groaza de bani in cultivarea de rosii eco, cele mai bune din lume. ai bagat si o avere ca sa le faci cunoscute, ca sa se vanda. faci reclama la ele ca fiind cele mai bune si mai gustoase din lume. reclama agresiva. cu orice pret trebuie sa le vinzi altfel te paste falimentul. (sa zicem) iar eu ca si cumparator, fiind vadit impresionat de rosiile tale, platesc un pret piperat ca sa ti le cumpar, fiind ferm convins ca sunt cele mai bune din lume. tu ma convingi ca nu exista alte rosii mai bune si mai gustoase decat ale tale, iar eu ma gandesc: ti le cumpar ca sa-ti indes bani in buzunar sau pentru ca mi-ai zis tu ca sunt cele mai bune si ca sigur o sa-mi placa? noi suntem oameni moderni..nu avem pareri personale, doar pareri fabricate (cel putin, majoritatea dintre noi)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  37. Petruon 08 Jan 2010 at 11:17 37

    dar daca iti spun si prietenii care au gustat rosiile ca sunt cele mai bune…

  38. masatoshion 08 Jan 2010 at 11:44 38

    atunci se cheama marketing verbal gratuit :P, cel mai eficient din lume. probabil le voi cumpara pentru incluziunea sociala (sa nu par antisocial, freak sau gigi contra opiniei publice)
    plus, eu ca individ constient de sine, as accepta recomandari, insa o recomandare sacaitoare nu cred ca iti place nici tie.
    as prefera sa aflu eu singur ca aceste rosii sunt cele mai gustoase, sa trag eu concluzia daca sunt asa de gustoase cum zice lumea. eu eu eu :) buricul rosiilor din univers :)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  39. Petruon 08 Jan 2010 at 19:37 39

    ei bine, asa s-a intamplat cu Avatar. Nu prea m-am izbit de el prin reviste sau spoturi la tv ci prietenii m-au batut la cap ca e o mega productie cu mesaje foarte adanci. Asa ca m-am dus si mi-a placut. imi pare rau ca a fost 3d, eu nefiind un fan al acestei tehnologii.

  40. Dojoon 09 Jan 2010 at 12:38 40

    Nu va suparati ca intreb, DE CE ATI PLANS? a fost scenariul atat de abracadabrant de nu ati stiut de la inceput cum se termina? Sau stati prost la capitolul “prediction”? Filmul, daca nu avea efectele speciale si imaginile superbe, e drept, era mai “slab” decat un episod cu Tom si Jerry. Ala inca mai are tot felul de “ocolisturi”, ca poate in episodul asta Jerry ii taie doar craca nu ii si pune TNT sub coada. Si, daca mai apare si bulldog-ul, iti dai seama ca iti prajesti deja creierii cu atata actiune.

    Pandora este superba. Creaturile in cauza arata foarte bine. S-a investit enorm in domeniul “visual”, coloana sonora este buna. Si, pentru ca este James Cameron, ne putem da cu fudul de pamant, ca a descoperit apa calda. Un alt fel de Titanic, fara imaginile alea subacvatice (care au facut banii pentru minunea aialalta de film, la care iar s-a plans .. de catre barbati? … si a dat pe spate marimile de la Oscar.

    La fel se va intampla si anul asta. Prevad ca va lua statueta la toate categoriile posibile, chiar daca, din punct de vedere al povestii este absolut idiot. Dar poate am eu pretentii ca lumea sa vizioneze si altceva decat povesti demne de benzi desenate. sau macar sa aiba suficienta cultura cinematografica (pe filme serioase, nu pocnitori din astea), incat sa realizeze ca filmul este frumos/entertaining etc. dar departe de a fi o revelatie. Jesus.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  41. Petruon 09 Jan 2010 at 12:43 41

    nu ai spus nimic despre mesaj, colega. ;)) inseamna ca acesta nu te-a atins.

    eu am fost impresionat de peisaje si de mesajul care a stat la baza povestii – comuniunea cu natura.

  42. Hexeon 09 Jan 2010 at 13:05 42

    Pacea Fie cu VOI!!!!

    Super Mesaje,,pentru Super Oameni!

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  43. masatoshion 09 Jan 2010 at 13:39 43

    >:) http://www.geekologie.com/2009/12/19/avatar-spoiler.jpg
    foarte adevarat…
    ultimul samurai cu toate cliseele lui…m-a miscat mai mult ca avatar.
    si cum zicea si Dojo, nu toti se uita la cinema adevarat.. l’art pour l’art, nu cinema ptr profituri uriase..

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  44. Viorelon 10 Jan 2010 at 17:48 44

    Nu stiu altii cum sunt (mai ales ca se spune ca James cameron a stat 10 ani cu script-ul in brate pana sa ajunga tehnologia la nivelul dorit de ideile sale), dar filmul mi se pare aproximativ identic ca idee de Battle for terra (aceeasi linie: oamenii cauta sa cucereasca alta planeta, cu locuitori pasnici, dar nu pentru un mineral, ci pentru un loc unde sa traiasca). Aceeasi idee in care rasa umana incearca sa distruga un ecosistem in propriul interes. Nu zic ca filmul nu e bun: dimpotriva, mi-a placut la nebunie :)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

Trackback

Comentariul tau nu va fi publicat, daca:

  • nu are legatura cu subiectul articolului;
  • este irelevant (“foarte misto!”, “bun!” etc.);
  • folosesti cuvinte vulgare;
  • ataci persoana, nu ideea;
  • nick-ul tau reprezinta denumirea unui site sau blog;
  • adresa de mail este fictiva.


*moderarea poate fi activata, ceea ce ar intarzia publicarea
**Informatiile prezente in comentarii le apartin autorilor acestora, nicidecum Umblu Liber