The Fourth Kind – Real? | Umblu liber

Jan 16 2010

Profile Image of Petru

The Fourth Kind – Real?

Scris la 02:12 | Categoria: Film

Print Friendly

watch_the_fourth_kind Filmul The Fourth Kind m-a dat pe spate in timpul sau, dar am fost adus cu picioarele pe Pamant, aproape la propriu, de minima documentare care a urmat vizionarii, pentru ca acesta de la buninceput pretinde sa fie bazat pe o poveste reala dovedind prin imagini reale precum si prin benzi audio. Avantajul a fost ca am vazut filmul fara sa stiu absolut nimic despre el inaintea vizionarii.

Mila Jovovich joaca rolul doctorului psiholog Abigail Tyler, care, dupa inexplicabila moarte a sotului sau, a ales sa-i continuie cercetarile in oraselul Nome din Alaska. In urma discutiilor cu mai multi pacienti suferinzi de insomnie, a ajuns la concluzia ca toti experimenteaza aceleasi stari cu aceleasi detalii vizuale, sonore si emotionale.

Acestia se trezesc in jurul orei 3 dimineata si vad o bufnita alba la fereastra, care-i priveste adanc fara a se misca de acolo. Apoi, usa camerei se deschide si intra niste fiinte. Marturiile sunt inregistrate sub hipnoza, iar in timpul ei, ingroziti de ce-si aminteau, pacientii incepeau sa tipe, cuvinte in limba sumeriana evidentiindu-se din gurile lor cu o voce distorsionata.

Real sau ireal? (spoiler alert)

Imaginile filmate in Nome, Alaska sunt de fapt luate din Bulgaria. Locuitorii americani nu au aflat de acele cazuri de rapiri si disparitii decat dupa ce filmul si-a avut avanpremiera, pentru ca telefoanele au sunat continuu de atunci. FBI a fost in zona de putine ori si doar pentru a ancheta niste cazuri de crima si disparitii, cu nimic speciale, asa cum filmul pretinde.

Filmarile reale pe care se bazeaza productia sunt socante. Ele, daca ar fi veridice, ar dovedi intr-o oarecare masura existenta civilizatiilor extraterestre. Ok, dar de ce in 9 ani de existenta nu au aparut nicaieri? Si de ce abia acum intr-un film de la Hollywood?

Conform lui John Carpenter, Director al Abduction Research for the Mutual UFO Network, invocarea bufnitei este un lucru comun cazurilor de rapire, dar aceasta apare in nava extraterestra, nu inainte de a ajunge in ea. O explicatie ar fi ca umanoizii “vinovati” de aceste rapiri au abilitati telepatice si hipnotice si privindu-si victimele adanc le genereaza acestora imagini pe care sa le poata intelege, in acest caz o vietuitoare cunoscuta. Ca nu ar fi fost vorba de bufnita ci de un iepuras nevinovat, nu cred ca ar fi facut vreo diferenta. Ar fi dezvoltat, probabil, o noua fobie fata de aceste nevinovate si dragute animale.

Dintre pasari, bufnita este preferata mea. >:)

Un articol plin de argumente gasesti aici, iar mai jos o alta argumentare a faptului ca filmul nu este bazat pe fapte reale.

Aud 48 voci

Comentarii Facebook

Aud 48 voci - “The Fourth Kind – Real?”

  1. Hexeon 16 Jan 2010 at 14:03 1

    ,,,ce sa zic,,,azi noapte l-am vizionat,,,cred ca am terminat pe la 3 ;)),,,,sincer,,,pina sa vad cartea about Sumerieni,,de pe biroul sotului psiholoagei,,aveam asa un gand despre anunaki,,apoi,,am vazut cuvintul ‘Anu’….si am tacut urmarind filmul,,,,,nu am dormit toata noaptea,,,am fost sub impresia relatarilor,,,cu compasiune pt tipa…..:(

    impresionant…..

    Voteaza Thumb up Thumb down +3

  2. Petruon 16 Jan 2010 at 14:06 2

    da… dar nu e bazat pe fapte reale. :))

  3. Hexeon 16 Jan 2010 at 14:11 3

    ,,,,am vizionat un film artistic,,,,IMPRESIONANT….;)

    Voteaza Thumb up Thumb down +1

  4. Petruon 16 Jan 2010 at 14:12 4

    asa da. :)

  5. Hexeon 16 Jan 2010 at 14:15 5

    am mare grija sa postez ceea ce vrei sa auzi,,citesti,,crezi TU:)))))))

    PS: joke

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  6. Mokshaon 17 Jan 2010 at 00:49 6

    Bai copii, ce-nseamna asta ;)) ?Adica….Petrule, tu chiar ai impresia ca astia ar da publicitatii materiale de genul asta? Si chiar mai conteaza daca bufnita apare inainte sau dupa …:))?
    Anyway….vroiam sa va salut si pe tine si pe Hexe. Am o stare buna buna si mai am o idee de impartasit pe seara asta : dupa cateva zeci de filme vazute, in mintea asta….cu mai putine traume sa spunem, am ajuns la concluzia ca poti sa inveti sau sa constientizezi ceva , din orice film.De ex : am vazut acum vreo 2 seri : Neverending sunshine of a spotless mind :D :)) cu Jim Carey si Kate Winslet. Nici macar nu a fost foarte amuzant dar avea niste idei despre creier si despre atasamentele de momentele frumoase din viata noastra…mi-a dat maxim, ce sa mai! Aveam creierul blocat de-a dreptul….Nu-mi venea sa cred ca intr-un film aparent facil, gasesti niste idei atat de serioase :P.
    Ohoooo…ce-am mai deviat de la subiect :))

    Peace my friends!

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  7. Hexeon 17 Jan 2010 at 01:20 7

    @Moksha,,,,,salut u2! Kiss

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  8. Adi Sereson 28 Jan 2010 at 20:06 8

    Televizorul, Cinama, Filme dupa asa zise fapte reale – sunt unelte pentru manipularea in masa, in ziua de azi, cu tehnologia care exista, cine ii la putere poate sa manipuleze lumea intreaga asa cum vrea el.

    ,,Fiindcă vor veni mulţi în Numele Meu, şi vor zice: ,Eu sînt Hristosul!` Şi vor înşela pe mulţi.”

    ( Matei 28:5 )

    Daca in 2012 va aprea un film dupa fapte reale, profetii despre sfarsitul lumii. si vor exista filme dupa fapte reale – repet : FAPTE REALE. Si mai ca nu o sa arate si pe Hristos care sa zica ca a venit sfarsitul lumii.

    Voi ii veti crede?

    Voteaza Thumb up Thumb down -3

  9. Petruon 28 Jan 2010 at 20:11 9

    total pe langa subiect, daca eu iti spun ca in viziunea mea Dumnezeu nu exista asa cum il zugraveste Biblia si ca Iadul este cea mai mare minciuna a Bisericii, ce vei face? Imi vei da alte citate din Biblia pe care nu o consider a fi lucrarea originala de acum 2000 de ani? :)

  10. Catalinxxon 04 Mar 2010 at 22:32 10

    Multi spun ca nu cred , ca totul e fals, un simplu film, dar daca voi sunteti cei care va inselati orice e posibil.Poate ca va temeti sa credeti si inca mai pastrati ca oile credinta in dumnezeu si puneti botul la tot ce auziti.FBI-ul nu o sa spuna ca o fost in acel oras de multe ori ca doar vor sa acopere si noi care suntem dusi usor de nas credem , de frica in special.Dar cine sunt eu sa va spun voua, ceea ce spun este, daca e adevarat?ce faci atunci…..

    Voteaza Thumb up Thumb down +1

  11. Petruon 04 Mar 2010 at 22:35 11

    catalinxx, am spus ca filmul are sanse mari sa nu se fi bazat pe nici o fapta reala, dar asta nu implica notiunea de Dumnezeu… De unde naiba ai scos-o pe asta?

  12. divaon 07 Mar 2010 at 09:26 12

    da interesant,oricum chiar daca e fake,e reusit dar m-am gandit la un momentdat ca e posibil ca filmarile sa fie reale si totul sa fi fost ascunse de FBI dar m-am trezit,vorbim de hollywood…ce naiba,dar totusi am ramas cu un dubiu…tot ce am vazut eu despre extraterestri pana acum e in contradictoriu cu intamplarile din film,in fine…tare filmul,mi-a placut

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  13. dnon 07 Mar 2010 at 17:38 13

    rog, atentie la ce inseamna cinematografie. o paralela se poate face cu deja clasicul Blair Witch Project. Pseudoreportajul e un gen acceptat si care are regulile stabilite. E totusi greu ca acum, in 2010 sa mai crezi in veridicitatea unei astfel de productii. Si o data inteleasa cheia filmului, nu mai are cum sa nu dezamageasca prin saracia imaginativa. Sincer, speram la sfarsit, in salonul de spital, ca se va schimba maiestrit pe un film despre , de fapt, nebunia care poate lua aceasta forma. Insa am fost dezamagit de acea “ciorba” cu vestitii FBI isti care continua cu asiduitate, de la dosarele x incoace, sa reprezinte cautatorii de ozn-uri. Imi pare rau de subiect , mie imi pare un film fara pretentii si care va dispare repede si fara valva din preferintele spectatorilor.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  14. alexon 08 Mar 2010 at 02:21 14

    daca ati fost atenti la un moment dat a aparut un indicator…los angeles 2871,miami 4475,seattle 1968 indicator care il veti gasi daca dati search pe google…categoric au filmat si in nome alaska ,nu numai in bulgaria;)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  15. Petruon 08 Mar 2010 at 02:45 15

    da. intr-adevar le-ar fi fost imposibil sa amplaseze indicatorul.

  16. dnon 08 Mar 2010 at 13:30 16

    C’monn…

    http://en.wikipedia.org/wiki/The_Fourth_Kind
    poate asta va fii de ajutor. Cititi in special capitolul “Marketing campaign”.

    Revin: E un gen cinematografic. MOCKUMENTARY. Pseudoreportajul.
    Primul e facut prin anii ’70, subiectul fiind o echipa de filmare care merge in Matto Grosso sa filmeze triburi si ajunge sa fie martora la scene de canibalism. A innebunit o lume intreaga la scenele in care salbaticii devorau (filmati desigur cu mana tremurata de oroare ) un om. Socul a fost urias. A trecut o buna bucata de timp, pana sa aflam ca a fost filmat totul in sudul Siciliei si salbaticii erau studenti angajati part time. Amanuntele se pot gasi pe web, nu am rabdarea acum sa caut si sa dau referintele exacte.
    P.S. In cheie umoristica “The Office” e tot un Mockumentary.

    S-ar putea insa amenda stilul kagebist de lucru al extraterestrilor. Ora tarzie din noapte, masina neagra (ma rog…nava), smulsul din pat si dusul la ancheta… Chiar fetita rapita si folosita ca amenintare, o data ce doamna psiholog se apropia prea tare de subiect…
    Si ca sa fiu un pic rautacios :ce or fii avut asa de important de aflat de la onestii si harnicii locuitori ai Nome-ului? Noapte de noapte, trimite tu mare extraterestru cate trei (atatea umbre apareau in camera femeii) gardieni cu cate o nava LA FIECARE subiect… du-i, adu-i… Pen’ce? Om fii noi interesanti, dar totusi acum, cate ecografii, EKG-uri, radiografii, au si aia nevoie? Poate ma lamureste cineva, pe bune.
    P.S. Nu am nimic cu subiectul , consider numai ca in acest film a fost putin expediat. Mi-ar fii placut sa fii fost facut mai bine, atata tot.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  17. Neoon 09 Mar 2010 at 14:59 17

    parca tipa de pe linkul urmator seamana izbitor cu dr.Tyler
    http://www.charlottemilchard.com

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  18. Robert Popeon 09 Mar 2010 at 17:05 18

    Neo, izbitor e putin spus;) se pare ca s-a facut bine intre timp:D

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  19. bobexon 24 Mar 2010 at 02:12 19

    mai oameni buni.. poate ca s-a filmat in bulgaria .. putea sa filmeze si in romania .. ei doar mimeaza intamplari care probabil s-au intamplat sau nu .. nu e obligatoriu sa filmeze exact in Nome sau exact in casa lui Abigail Tyler … daca a-ti fost atenti chiar exista o Abigail Tyler care a locuit acolo … si bufnita chiar este un simbol al rapirii .. acum fiecare crede ce vrea .. unii cred altii nu .. dar majoritatea se bazeaza pe religii .. si toti zic ca religia proprie este cea mai buna .. daca sunteti ortodoxi nu credeti in filmu asta .. si celelalte religii sunt proaste .. da daca erati “satanisti” (exemplu) ?? mai credeati in religia ortodoxa ? si din cate am inteles eu din film .. erau de alta religie .. ramane la aprecierea fiecaruia

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  20. Petruon 24 Mar 2010 at 02:32 20

    bobex, unde a venit vorba de religie mama? apasa frana si trage aer adanc in piept ca autorul articolului (eu) nu este deloc religios. te-ai panicat degeaba. ia un fervex si calmeaza-te. :))

  21. Grigon 25 Mar 2010 at 14:40 21

    Ba Petrule, doar o intrebare retorica: tu te mai poti suporta pe tine? Ma intreb oare cand esti numa’ tu singur cu gandurile tale, iti poti suporta mandria si arogantza? MACAR ATUNCI ai atata tupeu sa recunosti ca ai de schimbat chestii (si nu putzine…)? As aprecia enorm daca nu mi-ai raspunde, da’ sincer nu cred ca o sa te poti abtine…

    Sorry ca nu am postat nimic legat de subiectul blogului, da’ m-o starnit mandria din raspunsurile lui Petru si…deja am vazut prea multi de genu asta si ma doare, sincer… Cre’ca ar trebuii sa ma calmez si sa vorbesc mai frumos :)) :D

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  22. Petruon 25 Mar 2010 at 14:50 22

    Grig, daca nu esti multumit de ce citesti, te invit afara. De ce sa suferi?

  23. Alexiaon 05 Apr 2010 at 01:20 23

    Mi se pare mie sau filmul ala e o copie a filmului “Paranormal Activity”?
    Pe bune acum … aia iau un subiect de care lumea in general e fascinata (fantome,extraterestrii) si creaza o poveste “adevarata” pentru a face dintr-un scenariu nu intocmai captivant un film mai interesant sau mai “special”.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  24. Petruon 05 Apr 2010 at 01:21 24

    Pai asa toate sunt Blair Witch Project.

  25. Traznitaon 09 Apr 2010 at 05:20 25

    C sa zic mai..sunt d acord cu o sg persoana d pe aici:) Pe mne una nu ma mai intereseaza demult c se intampla in jurul meu..cata imaginatzie poate sa aiba regizorul ala??Da are imaginatzie la filme gen Avatar sau kestii d genu asta..eu una cred aproape toate filmele paranormale, cu fantome kestii..si le cred si p cele legate de sf lumii sau despre c au fct nazistii sau despre c fac americanii..sunt multe secrete in lumea asta iar noi suntem doar niste pioni..asa k d c nu as crede in filmul asta??:))..oricum..nu intzelegetzi..ciao

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  26. Razvanon 19 Apr 2010 at 18:35 26

    interesant oricum

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  27. corinaon 26 Apr 2010 at 11:39 27

    La naiba.. mi-a fost tare tare rau dupa ce l-am vazut… si ink sunt sub efectul filmului

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  28. NeaGoguon 28 Apr 2010 at 19:56 28

    defapt este inspirat dintr-un fapt real zice tanti aia la inceputul filmului daca lai vazut

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  29. Petruon 28 Apr 2010 at 20:02 29

    Lam vazut, ca sa te parafrazez, dar cum sa te bazezi pe fapte reale cand prezinti actiunea intr-un loc total diferit? Locul faptei este o pustietate inghetata si nicidecum o zona deluroasa si frumos impadurita si verde…

  30. iubitik mikon 29 Apr 2010 at 01:46 30

    http://ufonut.com/wordpress/?tag=nome-alaska

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  31. Roberton 28 Jun 2010 at 11:45 31

    filma foarte bun eu chiar cred unele chesti cu sumeriana da extraterestri exista 100% deoarece universul este infinit si nu are cum sa fim numa noi e imposibil si nu numa filmu asta demonstreaza existenta lor ci multe alte fapte

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  32. Petruon 28 Jun 2010 at 11:52 32

    tu nu ai auzit nimic de punctuatie?

  33. gigelon 07 Jul 2010 at 17:43 33

    http://www.imdb.com/name/nm2598903/ :) . E clar, regizat 100%

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  34. yoon 02 Aug 2010 at 01:58 34

    buna. am vazut si eu filmul, chiar in urma cu cateva ore, si pot sa spun ca am ramas putin socata. insa, am “cercetat” si pot sa pun ca sunt de acord cu faptul ca este doar un film. cred ca este imposibil sa fim singuri in acest univers, insa nu cred ca autoritatile ar fi permis emiterea acestei pelicule, daca ar fi fost adevarat. ceva o exista… nu zic nu. dar ma indoiesc ca s-au inspirat in fapte reale… parerea mea :)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  35. rmxmanon 15 Aug 2010 at 17:09 35

    dupa ce m-am chinuit si am scis un roman despre film,despre actori,despre cum se joaca in filme,despre spirit de obesrvatia… nu a mai mers sa afisez mesajul,captcha mi-a dat o eroare :).
    Acum nu mai scriu ca e mult.
    Filmul e fake,nu m-am uitat pe net inaintea vizionarii sa vad despre ce e vorba dar l-am citit,i-am prins pe toti ca joaca teatru.
    Cine a vazut Pi 1998? Nu are legatura cu tipul acesta de filme,e doar un film original si bun.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  36. jupiteron 11 Sep 2010 at 03:42 36

    nevoia de cunoastere nea impins pina acum la nivelul civilizatiei care sintem si care se pare ca,creierul nostru moderat saracu in spatiu si timp va continua sa se chinuie in ambiguitate si nevoie de informatii chiar daca el esueaza in proportie de 90%…concluzia:oricine isi poate da cu parerea si in cazul de fatza la acest film,care e posibil sa fie cat se poate de real sau pur si simplu o mare falsitate
    paralel cu asta sa ne gandim la sutele de disparitii care erau anuntate in mass media la inceputul anilor 90 in Romania,,astazi nu mai sint persoane asa multe disparute?sau nu mai intereseaza pe nimeni sa faca anunt public asa ceva?si asta nu e totul
    sintem doar niste fiinte care sintem duse cu lantzu la plimbare,fara sa ne dam seama ce se intimpla cu adevarat in jurul nostru

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  37. siancsiion 03 Oct 2010 at 10:25 37

    Filmul e ok.,in schimb ceea ce priveste cazul ca fapt cred ca e vorba de o psiholoaga care sufera din cauza meseriei si prin hipnoza le-a indus aceasta ideee cu extraterestrii,dar trebuie sa remarc ca are cunostinte bune despre sumerieni de aceasta a folosit si imaginea bufnitei deoarece in scrierile sumerienilor este des folosita bufnita ca si alte pasari de exemplu vulturul, dar cred ca din punct de vedere psihologic le-a legat la hipnoza si cu ajutorul acesteia le-a indus pacientilor ideea extraterestrilor. Cred ca si-a ucis sotul si fiind o psiholoaga buna in meseria ei este alibiul perfect pentru a-si demonstra oarecum nevinovatia . Ramane o intrebare ;unde a disparut fiica ? Dar stiind ca numai prin media poate sa scape de acuzatia de crima s-a si folosit de asta. Sper sa aflam tot de la ea unde a disparut sii fiica ei?

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  38. Danytzulon 07 Nov 2010 at 22:37 38

    Normal ca e un film regizat, altfel ar fi trebuit sa difuzeze filmari reale la care cu siguranta nu au acces decat anumite persoane. Bazat pe caz real, foarte posibil. Si chiar daca intamplarea nu ar fi in Nome, ar putea fi in alta parte. Poate persoana care a suferit nu e psiholog ci mecanic auto, si asta e posibil.
    Cred ca ideea este : cascati ochii si nu fiti naivi! Si noi dam mancare porcilor de guineea si hamsterilor, si cu toate astea ii folosim pentru tot felul de teste biologice.
    Asa ca e foooarte posibil sa fim si noi doar niste porci de guineea care isi asteapta randul la diferite teste.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  39. Angieon 12 Nov 2010 at 22:45 39

    Filmul a fost super cool :D, as fii vrut sa fie real , dar bineinteles nu ar fii existat daca ar fii fost real :) . Eu una gasesc si mai amuzante mesajele astea de pe net : Citeste acum si nu te oprii din citit, a fost odata o fata pe nume Tiffany .. care bla bla bla moare bla bla si daca nu postezi pe alte 10 site-uri .. bla bla Tiffany vine la tine si te omoara .. bla :D .. multa lume reposteaza aceste mesaje .. multa lume crede in filme la propriu.. :)
    Rapirile de extraterestii chiar exista , e plin spitalul de nebuni care afirma aceste lucruri… si de aceea spun ca exista ! la modul subiectiv, halucinatii , paranoia .. etc. :) total diferit de the actual experience of ET encounters.. :)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  40. RMon 14 Nov 2010 at 13:16 40

    Am postat comentariu despre film si vad ca tot apar comentarii asa ca de data asta imi spun opinia despre Extraterestrii.
    Chestia asta cu extraterestrii imi pare un test.Daca populatia crede in ceva inseamna ca acela exista(teoretic),daca acela exista si populatia crede in el,cel care a produs acest lucru nu poate fi decat mandru pentru ca a reusit sa spele capul la un intreg Pamant.Parte proasta vine acum:cel care doreste ca extraterestrii sa fie adevarati si sa credem in ei se poate folosii foarte bine de ei.Pentru a porni razboi unii si-au inscenat propria patrie si au dat vina pe Teroristi.Extraterestrii e cel mai tare alibiu.Va las sa va ganditi de ce.
    De ceva timp se insista foarte mult pe etraterestrii,ataca pe toate fronturile,vor sa credem cu tarie,nu vedeti,in filme,in ziare,care mai de care.
    O zi buna.

    Voteaza Thumb up Thumb down -1

  41. humanon 18 Nov 2010 at 22:50 41

    …nush cu ce sa incep…dar baza filmului e alcatuita din experientze reale( probabil cazurile acelea nu sunt..nu ca ar conta).Ideea e ca extraterestrii nu doar k exista ,:)), ci una din specii(posibil cu ajutorul mai multor specii) ne-a si creat…(putem gasii dovezi peste tot…BIBLIE..etc).SIngurul impediment pt a intzelege(sau a crede) aceasta,este incapacitatea de a vedea conexiunile dintre diferite domenii…religie/ufologie (fantome,demoni,ingeri,…..extraterestrii/ creatura ce coboara din cer si scuipa foc…nave spatiale)..de fapt nici nu e o conexiune ci e acelasi lucru..interpretat de-a lungul timpului din diferite perspective( adik dak te referi la demon..implicit te referi la o specie extarterestra care e impotriva celei care nea creat…respectiv inger-individ al civilizatziei care nea creat..etc..La fel e si cu dumnezeu…el fiind conducatorul civilizatiei extraterestre..(probabil…ink nu miam stabilit asta nici mie)..:)) oricum asta nu e ce cred…IT”S A FACT!! (ma refer la baza a ccea ce am spus mai sus)

    Voteaza Thumb up Thumb down +1

  42. Cristion 22 Nov 2010 at 17:16 42

    Nea Petrule ( dupa nume imi dau seama cum stai cu fudulia ), cand te-a luat Grig la penalty-uri te-ai sucarit dar e o reactie specifica indivizilor care blogaresc si nu au pus mana in viata lor ( si nici sa n-o faci ca musca , arde , pisca ) , pe o catre marca Jaques Valee , Allan J . Hynek s.a.m.d. Stii ce fel de carti au scris flacaii astia ?
    Io’ zic asa , pune matale mana frumos-frumusel si citeste macar UNUL din autorii sus citati si p-orma sa dai cu parerea ce poate fi adevarat si ce nu in materie de disparitii . Negarea a tot ceeace te sperie sau ( mai grav , a ceeace nu cunosti ) este specific ingorantei.
    Si suntem mandri sa te avem printre noi scumpule PETRU….ah ce frumos suna…o sa repet tot restul zilei ca suna a inteligenta one hundred per cent.

    Voteaza Thumb up Thumb down +1

  43. Petruon 22 Nov 2010 at 17:18 43

    Ia-te de numele meu Cristi, daca nu ai de ce altceva.

  44. Evaon 29 Nov 2010 at 14:49 44

    Aseara am vazut si eu filmul. Initial am crezut ca este realizat dupa fapte reale, apoi m-am documentat, insa se pare ca totusi se intampla ceva mai straniu in orasul acela, sau poate am citit eu gresit.Oricum, eu cred ca nu suntem singuri in Univers, ar fi pacat de atata spatiu.
    Dar despre filmul ” Paranormal Activity” ce credeti?

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  45. Kazakuon 09 Mar 2011 at 17:56 45

    Intreba cineva mai sus de ce nu a auzit nimeni de evenimente pana la lansarea filmului. Chiar daca ar fi adevarat nu ar lasa nimeni sa fie publicate.Area 51 , Roswell , zborul pe luna , nimeni nu poate spune 100% sigur ca sunt sau nu reale. Iar daca cineva vrea sa convinga populatia ca e o farsa , sa stiti ca face o treaba buna.

    Voteaza Thumb up Thumb down -1

  46. Mihion 15 Sep 2011 at 17:25 46

    Vezi:
    http://www.220.ro/documentare/AREA-51-Interviul-Cu-Un-Extraterestru-Partea-1/UGl6PIZX7R/

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  47. ptufion 05 Dec 2011 at 23:52 47

    Eu nu inteleg o chestie:de ce extraterestrii vorbeau sumeriana ? daca tot vroiau sa se faca intelesi de ce nu vb in engleza?eu cred ca pe planeta lor sigur se vb sumeriana.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  48. Mihion 15 Dec 2011 at 01:46 48

    Cu ceva timp in urma am postat acea adresa de site.Nu stiu cati ati vazut ce e acolo si daca ati vazut ce parere va lasat. Totusi nu pot sa spun ca cred in totalitate povestea filmului dar daca v-ar ajunge in muna cartea Cazul Andersson (in doua volume) vi s-ar parea acest film floare la ureche. Acolo chiar este ”real”. Acest real se loveste, ca si in aczul filmului de metoda folosita pentru ancheta fiind tot cea a hipnozei regresive. Tare as vrea sa cunosc pe cineva care practica acest lucru si sa vad si eu cat poate fi de real. Daca povestea din film va parut socanta (intr-o oarecare masura), povestea acestei carti vi s-ar parea de-a dreptul fantastica.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

Trackback

Comentariul tau nu va fi publicat, daca:

  • nu are legatura cu subiectul articolului;
  • este irelevant (“foarte misto!”, “bun!” etc.);
  • folosesti cuvinte vulgare;
  • ataci persoana, nu ideea;
  • nick-ul tau reprezinta denumirea unui site sau blog;
  • adresa de mail este fictiva.


*moderarea poate fi activata, ceea ce ar intarzia publicarea
**Informatiile prezente in comentarii le apartin autorilor acestora, nicidecum Umblu Liber

Switch to our mobile site