Emo | Umblu liber

Jun 03 2008

Profile Image of Petru

Emo

Scris la 01:21 | Categoria: Gânduri

Print Friendly

Tineri neintelesi, suparati pe viata aceasta nedreapta, pe scoala care ii priveaza de libertatea la care ei viseaza, necazuri… La varsta de 16-18 ani, viata este urata, in dragoste nu merge totul cum ai dori, iar parintii sunt cei care incearca sa te trezeasca la realitatea crunta pe care nu vrei sa o accepti.

Sa trec la subiect. “Adevar sau baliverne” este emisiunea pe care am vizionat-o cu tot interesul pe Antena 2 in studio-ul careia au fost invitati 4 emokids. Pe unul dintre ei, Paul, l-am mai vazut la Realitatea cand era cu parul valvoi, acum tuns si privind camera cu ambii ochi, alaturi de care stateau 3 prieteni ai acestuia, doua fete si un baiat (cel din imagine). Daca Paul avea idei binedefinite, argumente solide, principii clare si un mesaj ferm in privinta curentului emo, baiatul din imagine incerca sa para un neinteles de neintelesi. Priveste viata cu un singur ochi si daca va continua asa, peste cativa ani ii voi putea recomanda un cabinet bun de optica, avea pentru orice intrebare un raspuns monosilabic, vorbea foarte incet si incerca sa para trist, sa afiseze acea tristete falsa dar care da bine. Nu spun ca in timpul liber se taie cu lama, dupa cum si Paul a precizat ca aceia sunt teribilisti care nu-i reprezinta, dar pun pariu ca acasa isi prinde semi-bretonul undeva in crestetul capului pentru a exersa miscarea fireasca a pupilei la detectarea luminii, lucru pe care-l sesizeaza mult prea rar prin frizura menita sa atraga atentia.

Copiii Emo sunt romantici, pacifisti si tristi din cauza unei lumi nedrepte. Fac ceva in sensul asta? Da, sunt suparati.

Aud 172 voci

Aud 172 voci - “Emo”

  1. jolieon 03 Jun 2008 at 12:50 1

    no education…nothing.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  2. sunetulmaitareon 03 Jun 2008 at 13:17 2

    Fiţe şi supărări de ochii lumii. Ce să facem dacă e la modă să plângem? ;)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  3. julzon 03 Jun 2008 at 14:15 3

    io nu ma prind cei cu astia mici de tot se plang atat…extraordinar …nu te iubeste cine ai vrea…mare lucru…nu moare nimeni din asta….daca ar fi si ei un pic mai optimisti shi ar vedea ca lumea asta nu se invarte in jurul lor poate s-ar simti mai bine…..io nici nu am stiut ce dzeu e curentul asta sau ce o fi…dar de cand e despre el peste tot parca m-am prins ce e …..ce sa facem sa ne vada lumea??ne lasam parul asa pe o parte(poate apucam sa purtam si ochelari cum zicea si petru), ne imbracam tot in negru, ne punem cercei peste tot and act sad…..best stuff ever [-(…when will they learn???8-|

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  4. Rodicaon 03 Jun 2008 at 16:31 4

    Cine e raspunzator de propaganda emo? Am o gramada de emo in lista de mess, ce mai avatre si statusuri isi pun, ca am intrat in panica.I-am provocat la discutii si am aflat ca vor sa atraga atentia ceea ce au si reusit. In fiecare zi stau de vorba cu ei, dar nu-s chiar asa de afectati cum par>-)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  5. yo...deeaon 03 Jun 2008 at 21:53 5

    Dupa parerea mea,chestia cu emo este prea mediatizata,si chestia e ca de cateva saptamani peste tot se discuta aceleasi lucruri….lumea inculta din bucuresti numai intelege nimic si asa striga dupa fiecare persoana normala “UITE..EMO”….
    sincer,m-am saturat!!

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  6. Judieleon 03 Jun 2008 at 22:49 6

    Moda sau fenomen? Oricare dintre astea doua ar fi… incepe sa se indrepte spre religie. In curand se va scrie o Emobibile (asta in cazul in care nu s-a scris deja), iar cei patru vor fi cunoscuti drept “Emopatrimea cea Trista”, Profetii emoreligiei. Oare stiu ei ce inseamna suferinta? Oare te face suferinta si tristetea sa adopti un stil vestimentar? Te impinge ea sa iti vopsesti parul roz? Daca e asa… inseamna ca eu nu am stiut sa sufar! Sau cu siguranta nu am stiut sa o arat! Mi-ar fi fost mult mai usor sa sufar cu parul roz…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  7. cezaron 04 Jun 2008 at 00:19 7

    din cate am auzit ,numai despre copii e vb, pai ce sa faci, pubertatea e o perioada destul de dificila si pt ca e varsta in care incepe sa se contureaza cat de cat personalitatea fiecaruia, asa zice cartea de anatomie!si eu am fost deprimat si predispus la chestii tragice, mai ales ca mi-am pierdut si tatal intr-o moarte tragica, mi-a fost greu sa intelg multe, dar am fost sprijinit!sunt intradevar multi tineri cu probleme de comunicare si cu lipsa de incredere, dar in ziua de azi e ”cool” sa fi deprimat si da bine sa arati ca esti gata sa te sinucizii cand defapt nici macar nu ai nici cea mai mica idee care sunt frumusetiile vietii, esti pe pct de a ti incepe viata si deja ai si renuntzat, s-au importat o groaza de chestii naspa de la altii, parca nimeni nu mai incearca sa fie el insusi…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  8. broscutzzaon 04 Jun 2008 at 02:00 8

    :) emo ce sunt si ce vor…paqi vor atentie si primesc atentie ..sunt pusti care intra la liceu si care au nevoie de o imagine…rocker , manelist , artist , houser, mai nou e ” cool ” daca asculti “drum& base ” si din astea .
    cand eram eu la liceu ( am trecut vreo 3-4 ani de atunci ) era la moda sa asculti rock si sa fii artist – cel putin la mine in oras – ..” vai eu sunt rocker tu nu …hai sa ne batem 8-| /:) ” sau ” nimeni nu ma intelege oo vai blaga si stanescu si pe ascuns si eminescu ” :)
    aceeas atitudine si acelas rezultat…
    e ok trendul asta pana nu se ajunge la extrem…am citit ca un tip/tipa ” emo ” s-a sinucis sau cel putin a incercat…hai ma’ asta deja e culmea…
    parerea mea : e un trend , o sa treaca , o sa vina alt trend si tot asa…
    asa s-a intamplat si cu trendu disco :D depeche’ rock , manele si drum & base

    trece maica :) asa ca stai intins pe canapea si asteapta sa vina alt trend :)

    :d/

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  9. broscutzzaon 04 Jun 2008 at 02:05 9

    btw: ce muzica asculta …e ceva caracteristic…sau poti sa fii ” emo ” si sa asculti ” guta ” sau ” tu allin allin ” :))

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  10. mmanolashon 04 Jun 2008 at 11:25 10

    pe vremea cand tu erai cable guy erau ceva copii in jurul nostru care o ardeau “punk”….same shit Petru ;) si va trece cand vor mai creste putin…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  11. Petruon 04 Jun 2008 at 11:30 11

    mano, vezi ca vin acasa lunea viitoare pt vreo 4-5 zile. sper sa te prind prin localitate, daca nu vin dupa tine ca oricum am carnet acum :-j

  12. mmanolashon 04 Jun 2008 at 12:01 12

    .

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  13. alexon 04 Jun 2008 at 12:19 13

    in ultima perioada ma uit la un serial greek despre viata la facultate si fratiile in care toti boboceii trag sa intre … la noi fratiile sunt aceste grupuri caracterizate prin genul de muzica…. in serial daca nu esti intr o fratie nu mai are rost sa existi :))) in plus faza asta cu emo o consider episodul 2 primul fiind elodia :)))) asa k sufletelele emo sa stea chill :P in curand Sarbu sau altu v a gasi alt subiect pt rating si o sa scapati :)))

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  14. Nutellushon 04 Jun 2008 at 12:23 14

    Eu ma gandeam sa lansez un nou curent AMU, de la amuzament! Neaparat ca sa fi AMU, trebuie sa ai parul in 3 culori si un emoticon happy, facut cu masina de tuns la sapate, sa zambesti ca in reclama la Colgate si sa fi optimist! Va bagati? :d

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  15. stickson 04 Jun 2008 at 12:38 15

    salut.. am o colega “emo” si din clasa a 9-a o provocam la discutii despre genul de muzica pe care il prefera…si imi spunea cu tarie ca era rockerita (pe atunci) ..dar ca asculta in special linkin park si metallica. anyway am lasat-o in pace. anul asta scolar si-a schimbat si stilul vestimentar si tunsoarea, abia ii mai vedem ochii.
    o intreb, ” si astia emo ce asculta”, tu ce asculti…la care ea :”eu ascult tot rock, preferintele muzicale nu mi le-am schimbat”. intr-adevar este o fire retrasa, nu se remarca la liceu, decat prin stilul adoptat, dar consider ca di trendul asta doar 1/3 sunt adevarati emo. ca si colega mea, sunt multi care nu stiu cum sa atraga atentia si in felul asta zic ei ca au gasit solutia perfecta.
    ca orice nebunie se vor mai sinucide cativa si va trece si moda emo kids.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  16. julzon 05 Jun 2008 at 13:51 16

    jurnalul unui emokid…tare…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  17. Danutaon 05 Jun 2008 at 17:33 17

    Parerea mea ca ca genul asta de adolescenti au existat mereu fara sa fie mediatizati atat. Numai ca nu le spunea emo. Poate nu le spunea in nici un fel, erau adolescentii neintelesi si atat. Toata tevatura asta nu face decat sa le sufle in c*r (mi se permite?). Si este clar ca lumea prefera sa dezbata un subiect neinsemnat ca asta decat alte subiecte care chiar ne “ard”.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  18. DeMaioon 06 Jun 2008 at 15:40 18

    Emisiune neinteresantă. Dacă îl aducea pe vreunul să se sinucidă în direct mă uitam şi eu, ba pot spune cu mâna pe inimă că îi trimiteam şi sms-uri de încurajare, eventual unele cu modalităţi de a te duce mai repede şi mai sigur.
    Părerea mea despre emo, din câte se vede.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  19. gargaritsa.on 06 Jun 2008 at 18:30 19

    eu zic sa protejam vacile(pardon, bovinele) si ovinele de virusul emo:)

    Voteaza Thumb up Thumb down -1

  20. defyon 07 Jun 2008 at 18:37 20

    EMO indiferent de ceea ce inseamna sau transmite ca si stil de viata sau moda, nu este nimic rau. Singura problema suntem noi, oamenii care traim in aceasta societate pentru ca perceptia noastra asupra unor lucruri este total gresita. Multe persoane ii discrimineaza pe acesti tineri etichetandu-i “emo” sau pur si simplu devin ironici, aroganti ii jicnesc si multe altele.Fiecare dintre noi ar trebui sa analizam bine situatia si sa ne dam seama ca poate noi suntem de vina ca ei sunt introverititi, ca sunt tristi si retrasi, in fond este si normal cand lumea din jur, in care traiesc si ei ii respinge. Isi cauta prieteni printre ei, alti emo, pentru ca sunt singurii care se accepta si inteleg. Consider ca ar trebui sa privim lumea asa cum este, in evolutie, mereu vor aparea stiluri noi si perceptii diferite asupra lumii si ar trebui sa le acceptam asa cum sunt, pentru ca suntem oameni si nici unul dintre noi nu suntem lafel. Eu consider ca nu conteaza daca esti manelist, emo, rockar sau adopti orice alt gen sau stil, fiecare este liber sa aleaga modelul care i -se potriveste. Iar povestea cu acei tineri emo care se sinucid este o prostie, sunt teribilisti si atata tot. Nu toti emo fac astefl de lucruri, nu asta defineste acest gen. Daca fiecare dintre noi i-am accepta pe acesti “emo” in randul societatii, toate astea s-ar schimba, caci poate ca noi suntem vinovati de multe din faptele lor.

    Voteaza Thumb up Thumb down +1

  21. Irinaon 08 Jun 2008 at 00:32 21

    ‘Pe vremea mea’…eram preocupata/i sa termin/am scoala la varsta in discutie. Acum e la moda sa stai deprimat la Romana metrou cu par de pokemon si basketi/skateri sau ce naiba s-o mai purta. Dar indiferent de look si stilul adoptat, adolescentii de azi te considera inamicul public nr.1 daca ii trimiti o singura data la bibliotek, de exemplu. Anyway, in rest, cam dificila perioada, emotional, si ar fi foarte bine daca parintii ar avea mai mult timp pt a discuta rational si rezonabil cu copiii lor, pe parcursul intregii perioade in care-i au acasa. Emo e intr-adevar un trend, care va trece, va trece. Sinucigasi au fost si probabil vor mai fi indiferent de trend, kids neintelesi vor mai fi, muzica depressing as well… N-are nimic, e o faza, mai mult sau mai putin educativa pt. viitorul persoanelor in cauza.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  22. danutaon 08 Jun 2008 at 11:17 22

    “Eu consider ca nu conteaza daca esti manelist, emo, rockar sau adopti orice alt gen sau stil, fiecare este liber sa aleaga modelul care i -se potriveste.”

    Defy, emo nu e un gen de muzica. E o modalitate de a gandi se de a te afisa. In lipsa de alte peobleme serioase, cum ar fi sa nu ai ce manca pt ca parintii tai sunt saraci, sa nu ai cu ce te imbraca etc.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  23. Fallen Angelon 08 Jun 2008 at 23:36 23

    Astia ar trebui batuti un pic sa vada cu adevarat ce inseamna durerea >:)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  24. denysaon 09 Jun 2008 at 10:00 24

    emo….ceva ff mijto….:)>- jtiu cum e….sa fii emo..:d nu e deloc ciudat….nimeni nu e ciudat..emo..chiar imi place …e mijto sa fii emo;) …nu trebuie sa zici ca sunt ciudati cei emo…is persoane normal…:)>- ..

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  25. denysaon 09 Jun 2008 at 10:03 25

    muzica pe care o asculta e ff mijto..nu se compara cu manele%-( si zic asta pt ca nu imi plac manele%-( /…imi pare ceva care iti zgarie auzul~X( …hainele emo….prea mijto….;;) ;;) ;;) ..eu ma imbrac emo…lumea se uita cam ciudat la mn …dar asta e..:-@ …freza unei persoane emo….e prea mijtoo……e la moda stilul8-> 8-> 8-> 8-> 8-> 8-> 8-> 8-> 8-> 8-> 8-> 8-> 8-> 8-> :)>- :)>- :)>- :)>- :)>- :)>- :)>-

    Voteaza Thumb up Thumb down +1

  26. yo...deeaon 09 Jun 2008 at 10:08 26

    ok,nici mie nu imi plac stilurile alea de muzica pe care nu vreau sa le mai amintesc acum….dar totusi,faza cu emo tine mai mult de personalitatea fiecaruia…adica,denysa ca sa fi emo trebuie sa fi sad 24 din 24 de ore,efectiv sa te si tai si sa vrei sa mori….cam astea sunt principalele lucuri care trebuie sa iasa in evidenta la cineva emo…restul aspectelor sunt cat de cat normale,numai ca alte persoane nu le considera obisnuite!

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  27. Nutellushon 09 Jun 2008 at 10:24 27

    Se vede clar ca denysa vrea sa atraga atentia( dupa felul cum a impodobit ce a scris) si in relaitate e la fel ! Sa atragi atentia in felul acesta nu e grav, SA TE OMORI ,sa te teai cu lama, ca esti neinteles,la o varsta frageda este FFF GRAV! Puteti sa fiti oricum, numai depresivi si cu probleme psihice NU, asta nu are nici o legatura cu nici un stil ! :(

    Voteaza Thumb up Thumb down -1

  28. mirunaon 09 Jun 2008 at 11:04 28

    eu am inteles ca,copiii emo sunt copii indigo…:-??aa si by the way …broscutza: se scrie drum&bass…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  29. Danutaon 09 Jun 2008 at 11:07 29

    da Denisa, nu e ciudat sa fii emo, ciudat e sa folosesti “j” in loc de “s”. Se fac niste cursuri pentru asta sau trebuie sa ai un dar aparte? :-?

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  30. gargaritsa.on 09 Jun 2008 at 16:11 30

    Denisa, stimabilo, daca de maine se poarta goth-ul…o sa-l urmezi? pentru ca tu esti emo doar pentru ca e la moda, tu nu suferi, tu nu plangi tu nu te tai cu lama\drujba. intelegi? nu esti emoista

    Voteaza Thumb up Thumb down +1

  31. Petruon 09 Jun 2008 at 16:20 31

    iar daca esti, fa ceva in privinta asta! daca esti trista si nu vrei sa faci ceva pentru a iesi din starea aceasta, inseamna ca starea de rau e de fapt una de bine.

    asadar esti “trista” pentru ca da bine. sunt sigur ca in casa iti tii parul taiat pe o parte prins in crestet ca sa vezi bine cu ambii ochi :)>-

  32. Danutaon 09 Jun 2008 at 16:25 32

    Petru, cred ca trebuia sa scrii

    “ajadar ejti trista pentru ca……prins in crejtet ca sa vezi bine…”

    Nu de alta, dar sa inteleaga si fata. :d

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  33. mirunaon 18 Jun 2008 at 22:11 33

    inainte scriam si eu asa…bine ca mi-a venit mintea la cap…multumesc doamne…dar chiar nu are niciun rost sa scrii in loc de stiu-jtiu…e o mare porcarie…dar cine sa mai poceasca limba romana…[-x

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  34. sad_storyon 26 Jun 2008 at 18:07 34

    fiecare are anumite momente in care se simte singur sau k nu-l intelege nimeni…pacat k se fac discriminari pe tema asta…8-| fiecare are dreptu sa fie ce vrea…indiferent ce spun cei din jur…dak ar fi sa ne luam dupa gura lumii…nu am ajunge niciunde…:)>-

    Voteaza Thumb up Thumb down +1

  35. yo...deeaon 26 Jun 2008 at 18:11 35

    da,fiecare are dreptul sa fie ce vrea….dar atunci daca suntem asa tristi si disperati sa ne aruncam cu totii…..mai mult e chestia ca EMO inseamna sa nu gandesti,sa ai o mentalitate ceva de genu “ala m-a parasit,ala a murit,sunt singur nu am pe nimeni,sunt cea mai nenorocita fiinta de pe acest Pamant,trebuie sa ma rog sa mor cat mai repede”….si asta nu mi se pare normal,oricat de grea ar fi viata ta nu trebuie sa iti doresti sa mori si nici nu trebuie sa te plangi atata ca nu rezolvi nimic….

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  36. medmedon 02 Jul 2008 at 10:58 36

    Am vazut emisiunea. Asa este, unul din pusti se argumenta. Pustoaica din studio, insa, era una din aceia care te fac sa spui….GET A LIFE man. Problemele de genul “am luat 7 in loc de 10″ nu :-w nu te fac sa-ti lasi breton pe jumatate de fata si sa te tai…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  37. DanyUzzion 10 Aug 2008 at 16:01 37

    Nush ce aveti mai toti cu stilul Emo???x( fiecare persoana are dreptul la viata,j fiecare persoana se imbraca cum vrea,asculta ce muzik vrea…shi face ce vrea.Dak cn prefera modul asta de viata…asta sa-l traiask…nu va mai tot luati de ei.Eu nu sunt Emo…dar imi place stilul de a se imbraca shi frezele lor.Mai bine ar fi sa va luati de manelistii aia distrusi,nu de Emo!!!~X( Aja k,felicitari tuturor persoanelor Emo…nu va luati dupa niste guri invidioase.Traiti-va viata asa cum va place!va salut cu respect;)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  38. Petruon 10 Aug 2008 at 16:50 38

    bina ca macar multi dintre ei stiu sa scrie corect gramatical :)>-

  39. Anaon 19 Aug 2008 at 19:12 39

    1.emo nu inseamna doar sa te plangi de problemele tale sau doar sa fii deprimat non-stop! WTF! sunt emo si nu sunt asa ce draq dak unu spune o gluma buna incep sa plang sau ce?..-_-///…doamne! lolz k nu!..8-| si ala care a zis k ‘bina ca macar multi dintre ei stiu sa scrie corect gramatical’ am sa-ti spun cv ‘dak taceai filozof ramaneai’..;) ;) normal k stiu sa scriu doar merg si eu la sc../:) si poate k unii sunt mai destepti decat voi! asa k gura mik si joc de glezna..=p

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  40. Petruon 19 Aug 2008 at 20:12 40

    ana, daca te uiti la ceea ce ai scris iti dai seama, daca esti destul de desteapta, ca nu prea seamana cu limba romana.

    hai pa!

  41. DeMaioon 19 Aug 2008 at 19:16 41

    Individa de mai sus în ce dialect scrie, să ne prindem şi noi? În rest, e bine. A plecat cu punctul 1, dar pe drum văd că a dispărut al doilea. Tare frumos.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  42. Mihaion 20 Aug 2008 at 12:43 42

    Nu am nimic impotriva cu emo da cu cocalarii poate:)) nu-i suport sa-i aud%-( macar emo nu asculta muzica de cocalari:)) ascult si eu rock dar nu-s emo:D

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  43. Mihaion 20 Aug 2008 at 12:46 43

    Si nu va inteleg ma vorbiti si voi de criza emo:) si apropo Ana scrie si tu mai lung ca nu cred ca te doare mana :) Petru are dreptate:)>- de data asta :-w ce dracu nu scrieti ma si voi intrec de exemplu ex. cu exemplu va doare mana? sunteti paralizati sau ce dracu aveti?:| scrieti ma normal:)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  44. Petruon 20 Aug 2008 at 12:46 44

    respect pt emo in privinta stilului si al muzicii ascultate in general dar nu si a atitudinii. Daca ceva te deranjeaza la societatea in care traiesti, fa ceva si schimb-o.

  45. DeeDEEon 20 Aug 2008 at 16:35 45

    nu sunt emo.:P..frate am shi eu un rucsak pe care am niste insigne:x..shi???…am o pereche de convershi..shi??..de ce toata lumea care ma vede asa trebuie sa ma strige pe strada “uite’o si pe’ai EMO”..nici macar nu port paru’ peste un ochii…e penibila chestie..fiecare se imbraca cum vrea:) la noi,toata chestia asta cu fenomenul EMO e mult prea mediatizata:P..am vazut si eu emisiunea..ai dreaptate tipul ala chiar nu datea raspunsuri logice shi vorbea incet…8-|

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  46. DeeDeeon 20 Aug 2008 at 16:38 46

    daka te imbraci cu untricou mai viu colorat si iti pui conversi in picioare..:x..:P..asta nu inseamna neaparat ca trebuie sa fi EMO:P..e adevarat ca uni sunt mai fraieri shi cred ca mereu viata e un nimik shi chesti de astea:-@…shi se automutileaza si in cel mai rau caz se shi omoara..:P :-s…incetati cu toata harababura asta…e un fenomen si o sa treaka:P

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  47. life_in_dark_colourson 20 Aug 2008 at 20:39 47

    mesaj pt toti anti-emo(in special cocalarii):fratilor,qm puteti sa spuneti unui emo kyd k e infekt, knd noi ne aranjam parul,avem grija la detalii, avem grija de noi,eo pers nu ies din casa pana nu stau o ora 2 in baie za ma aranjez:D. poate am exagerat cu o ora 2 dar stau fff moolth in fata oglinzii si chiar eo sunt constient k d multe ori exagerez.dar sa revenim la subiect:ce za spun d voi cocalarii kre folositi baia doar p post d WC(dak ma intelegeti;))…….ji mai e cv:qm puteti sa spuneti d emo k sunt gay,knd un baiat emo kre se indragosteste d o fata face o intreaga drama o telenovela mai p romaneste; dak ar mai exista scriitori romani “adevarati” nu ca astia d aqm sar face romane despre noi:-\”. noi defapt incercam sa ne exprimam intr-un fel qm o faceau ji flower-power kre vroiau sa puna capat razboaielor(f frumos:X) sau punchistii kre au pos capat burgheziei in anglia doar k noi suntem mai inchisi mai timizi(nu neaparat) dar mesajul nostru trebuie inteles. Va rog sa ma corectati dak am fakt vreo gresala sau sa va spuneti parerea despre ce am scris. multumesc anticipat!

    cu respect pt lama mea, life_in_dark_colours@yahoo.com

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  48. sunetul mai tareon 20 Aug 2008 at 20:44 48

    dacă ar încerca cineva să te corecteze i-ar trebui vreo 23445567657 de ani de concediu..sau poate vrei tu să traduci 8-|

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  49. life_in_dark_colourson 20 Aug 2008 at 21:03 49

    nu ma refeream la greseli gramaticale mai;)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  50. yo...deeaon 20 Aug 2008 at 21:18 50

    Sa fio emo e misto!-Cam asta rezulta din ce ai scris tu life_in_dark……ma rog,daca se poarta sa fi sad all the time si sa asculti melodii gen “i want to die”,normal ca toata lumea devine emo..
    Chestia asta mi se pare un fel de “n-am personalitate,devin emo”….Daca toti cei care au adoptat stilul asta ar fi avut puncte tari de vedere si o viata plina de suisuri si coborasuri,atunci ar fi ramas cu picioarele pe Pamant!!
    Doamne cat m-am saturat de stilul asta de viata!!

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  51. Petruon 20 Aug 2008 at 23:29 51

    life in dark colours… sa te corectam…daca nu greselile gramaticale sunt importante, ce este? pana acum ai aratat ca ai stil, ca iti place sa te ingrijesti dar ca esti un agramat. nu am nimic cu tine, dar mi-au trebuit 5 minute sa-ti citesc mesajul.

    lucreaza mai intai la ce ai in cap si apoi aranjeaza exteriorul ;)

  52. maddaon 26 Aug 2008 at 01:24 52

    pei…eu nu inteleg unele persoane ce au cu emo numi plac emo dar nam nimic impotriva lor… e viata lor…faca ce vor…ei ce treaba au avut cu viata noastra?! sau?^:)^ daca vreti sa ma cunoastei add la : eo_tutti_frutti@yahoo.com
    ;;) :> bye bye!>:d<

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  53. Petruon 26 Aug 2008 at 01:25 53

    madda, nici tu nu stii sa scrii corect romaneste?

  54. maddaon 26 Aug 2008 at 01:28 54

    :)) adica?:-s

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  55. Petruon 26 Aug 2008 at 01:30 55

    nu gasesti nici o greseala in comentariul tau?

  56. maddaon 26 Aug 2008 at 01:30 56

    a si daca am gresit un cuvant:”> of,scuzama!8-|

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  57. Petruon 26 Aug 2008 at 01:33 57

    ce varsta ai mada? profa ta de gramatica inca traieste cu tine in clasa? nu ai auzit de cuvantul “cratima”? sau are alt nume in limbajul internautilor?

  58. maddaon 26 Aug 2008 at 01:38 58

    :-\” :))

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  59. Petruon 26 Aug 2008 at 01:39 59

    stiu, limba romana e demodata… sunteti un dezastru ecologico-lingvistic!

  60. maddaon 26 Aug 2008 at 02:06 60

    ;)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  61. Petruon 26 Aug 2008 at 02:17 61

    vad ca si cuvintele sunt de moda veche.

  62. maddaon 26 Aug 2008 at 02:24 62

    pai ba sunt,dar nam ce sa-ti mai spun chiar ai dreptate
    :”>

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  63. Petruon 26 Aug 2008 at 02:25 63

    FOLOSESTE NAIBII CRATIMA ori nu mai scrie nimic pe blogul asta, te rog.

  64. DeeDeeon 26 Aug 2008 at 16:21 64

    mai petru nu te mai luat de mada..da ..scrie cum vrea..da’o in colo de gramatica..:P..ce vrei..e grele cu limba romana:))..si tu acuma..esti multumit ..am incercat sa iti scriu corect:P..:-\”…asa scriu toti adolescenti..ca mada…uni poate chiar si mai rau…:P…asta e moda..asta e caracteru’ fiecaruia;)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  65. DeMaioon 26 Aug 2008 at 16:32 65

    @DeeDee – “Aşa scriu toţi ADOLESCENŢII”, cu doi de I, nu unul singur. “UNII poate chiar mai rău”, şi de data asta tot cu doi de I. E greu cu pluralul ăsta, te ucide, nu? Mama lui de I, că habar nu avem unde să-l punem.
    Uite aşa am ajuns să scriem niciun/nicio, din cauza faptului că Academia a fost nevoită să modifice limba pe înţelesul tuturor vitelor neinstruite, care s-au dus la şcoală să se vadă cu tovarăşii, nu să facă şi ceva carte. Şi aici mai discutăm şi de limba română, nu de altceva…

    Ai dreptate, Petrule. Sunt nişte epave.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  66. Petruon 26 Aug 2008 at 18:17 66

    deedee, tu vezi in scrierea corecta dpdv gramatical o moda? ai idee cat de penibila ai fost cu acest comentariu? mai bine taceai ca filoZoafa ramaneai.

    limba romana adopta cuvinte noi iar asta inseamna evolutie.ceea ce zici tu este o INVOLUTIE, iar daca la moda e sa involuezi, te rog mult nu intra pe aceasta adresa, refugiaza-te intr-un colt al casei impreuna cu altii ca tine si involuati impreuna pentru ca asta e moda, marionete afurisite ce sunteti.

  67. maddaon 26 Aug 2008 at 18:23 67

    aaa Petru /:) na-i de lucru? tu ai inceput cu toate astea ce ai frate cu altii daca au facut o greseala? tu na-i facut niciodata greseli sau ce naiba? :”> ;)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  68. Petruon 26 Aug 2008 at 18:24 68

    tu nu auzi ca nu e o greseala ci o moda?

  69. Petruon 26 Aug 2008 at 18:26 69

    “tu na-i facut niciodata greseli” – esti agramata rau… tu N-AI facut – este corect. offff aouleu!

  70. maddaon 26 Aug 2008 at 18:27 70

    urasc moda! intelegi?/:) daca aia asa a zis.. eu nam scris deloc la moda cu “j” in loc de “s” sau altele :)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  71. Petruon 26 Aug 2008 at 18:28 71

    te rog nu mai scrie aici ca-ti bag interdictie… nu am vazut atatea greseli intr-un singur loc asa cum am vazut la tine, nicaieri! ma doare deja creierul, pentru ca-l am:)>-

  72. maddaon 26 Aug 2008 at 18:31 72

    in fine. eu nu am intrat pe acest site sa ma cert cu tine din cauza la o prostie off doamne .. de parca tu esti perfect [-(

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  73. Petruon 26 Aug 2008 at 18:33 73

    dpdv gramatical tind spre perfectiune…ori macar spre decenta. atat timp cat nu stii sa scrie romaneste, ocoleste adresa asta.

    numai bine ii urez unicului tau neuron

    PS:”eu nu am intrat pe acest site sa ma cert cu tine din cauza la o prostie” – din cauza unei prostii. poti scrie un comentariu intreg fara macar o greseala?

  74. maddaon 26 Aug 2008 at 18:36 74

    e durere de cap cu tine ma omule sincer #-o

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  75. Petruon 26 Aug 2008 at 18:37 75

    eu in locul tau nu as mai avea tupeu sa scriu comentarii pe aici de rusine…

  76. danutaon 26 Aug 2008 at 20:08 76

    crezi ca stie ce e aia rusine? /:)
    sau sa nu ii dam apa la moara….

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  77. DeeDeeon 26 Aug 2008 at 23:49 77

    mai petru si alalat:P…daca nu iti convine taci..ce te crezi perfec??…nimeni nu e perfect:P…toti gresim..da si lasa’ne in pace!..chiar m’am saturat:P..nu mai face tu pe desteptu’>:P…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  78. DeeDeeon 27 Aug 2008 at 13:37 78

    na petru ca sa fi multumit…(mai petru nu te mai luat de mada..da ..scrie cum vrea..da’o in colo de gramatica..:P ..ce vrei..e grele cu limba romana:)) ..si tu acuma..esti multumit ..am incercat sa iti scriu corect:P ..:- “…asa scriu toti adolescenti..ca mada…uni poate chiar si mai rau…:P …asta e “moda”..asta e caracteru’ fiecaruia;) ) ..nu mai pusesem ghinimele…probleme..dedu’ shi tuh dka te duce capu’..ca tot de dai tuh marele de pe aici…>:P…[-(

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  79. yo...deeaon 27 Aug 2008 at 14:03 79

    wow,cate discutii in contradictoriu pe aici :O:O
    Deja m-am obisnuit cu ideea “multi agramati pe acest Pamant”….Petru,cred ca ar trebuii sa te obisnuiesti si tu pentru ca nu e nimic altceva de facut :P:P

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  80. DeeDeeon 27 Aug 2008 at 14:12 80

    ma duce capu’ si nu mie rusine cu ce stiu:)>- ..si mai am de invatat insa nu ma opresc aici…pt ca stiu ce stiu..si fac ce trebuie sa fac..:P…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  81. DeeDeeon 27 Aug 2008 at 14:16 81

    da vai mersi!:P…gata mi’a ajuns..incetati..fiecare face ce vrea..;)…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  82. Danutaon 27 Aug 2008 at 14:17 82

    DeeDee, trebuie sa iti fie rusine ca nu stii sa scrii in limba pe care o vorbesti. Nu stii bazele. Faci ceea ce trebuie sa faci ca sa ce? Sa demonstrezi in continuare ca esti ignoranta?

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  83. Danutaon 27 Aug 2008 at 14:19 83

    Petru, nu e fara greseli, “nu mie rusine cu ce stiu” = nu MI-E rusine…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  84. edutzaon 27 Aug 2008 at 14:26 84

    eu cred ca stilul asta emo e o moda prin care multi vor sa atraga atentia shi recunosc imi plac:x unele freze emo insignele shi chesti de genul asta dar faza cu suferinta e o prostie nu au de ce sa se tot plnga shi sa spuna ca nu sunt intelesi

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  85. Danutaon 27 Aug 2008 at 14:38 85

    Probabil la fel de trist… Am vazut perle de pe la examene in care foloseau “sh” si “tz”, tind sa cred ca erau reale.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  86. Petruon 27 Aug 2008 at 14:48 86

    se ridica parul pe mine in ce hal au ajuns “tinerii din ziua de azi”. am fost noi mai nebuni pentru batranii de atunci, dar cum sunt astia tineri de astazi in marea lor majoritate…

  87. Danutaon 27 Aug 2008 at 15:00 87

    pe mine se ridica atunci cand ma gandesc ca o sa am si eu copii si n-o sa mai aibe ce invata la scoala. Atunci o sa fie frumos…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  88. Petruon 27 Aug 2008 at 14:08 88

    offf deedee…iar ai scapat niste greseli si nu ma refer la cele din paranteza. nu ma mai obosesc. nu-ti convine blogul asta, nu esti obligata sa te opresti pe aici.

    crede-ma, capul ma duce cat sa nu-mi fie rusine, spre deosebire de altii carora nu le este rusine ca nu-i duce capul

  89. DeMaioon 27 Aug 2008 at 14:12 89

    Petru…e uşor. Iei IP-ul avortonului şi îl adaugi unde trebuie. Ştii, ne este greu să nu lăsăm pe cineva să vorbească, dar există dobitoci pe care trebuie să-i ţinem departe de restul rasei umane.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  90. Petruon 27 Aug 2008 at 14:15 90

    deedee, acum sincer te felicit pentru un comentariu, primul cred, fara greseli gramaticale. jos palaria. deci se poate!

  91. Petruon 27 Aug 2008 at 14:22 91

    la naiba, nu am vazut…. si eu care speram… eu sunt totusi mirat cum poti scapa de sub control atat de des limba pe care o vorbesti zilnic si ora de ora… cum de poate fi posibil in asa hal?

  92. Petruon 27 Aug 2008 at 14:36 92

    eu sunt curios cum scriu temele ori testele de la scoala specimenele precum “Deedee”.

  93. DeMaioon 27 Aug 2008 at 15:00 93

    Mie îmi este milă de ea. Pentru că în loc să stea aici şi să ne sperie, mai bine se ducea pe centură, singurul loc pregătit pentru ea. Mai ales că au sosit şi fanii Galatei şi ăştia plătesc bine…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  94. myssyon 27 Aug 2008 at 16:02 94

    Mama fratilor dar asta parca era un site pe tema “copiilor emo” si nu pe tema lui DeeDee :| Hai acum pe bune toti facem greseli, e ceva normal ;) Va garantez ca nu e om in toata romania care sa vorbeasca perfect limba noastra.Acum voi sariti cu gura pe o fata care are greseli /:) fiti mai seriosi. Si acum sa revenim la oile noastre, mie una mi se pare o chestie total aiurea cu acesti copii emo, de aceea nu ma agit prea tare cum face restul lumii.:) Cica toti mergem la scoala si facem facultati ca sa fim mai culti, sa reusim in viata, e greu asa e , dar acesti copii nu vor sa accepte lumea in care traim, prefera sa stea si sa isi planga de mila in loc sa lupte pentru ei ca sa faca ceva in viata. E un lucru trist, mie asa mi se pare, pentru ca noi suntem viitoarea generatie, intrebarea mea este ce vor face acesti copii emo pe viitor/:) ?

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  95. Petruon 27 Aug 2008 at 16:18 95

    myssy, in cazurile de mai sus nu este vorba de greseli ci de obisnuinta. cred ca nu ai citit cu foarte mare atentie dialogurile, dar crede-ma pe cuvant ca nu sunt greseli.

    ce legatura are disputa aceasta cu articolul? pai cele 2 individe sunt emo. cel putin DeeDee sigur este.

    din cauza unor asemenea specimene acum suntem presati sa scriem “nicio” in loc de “nici o” si cu siguranta exista mai multe exemple. Vom ajunge sa eliminam de tot cratima din gramatica pentru ca le este lene sa o foloseasca. Timpul este pretios, timpul inseamna bani probabil, iar corectitudinea gramaticala este ceva abstract , ceva ce ele nici macar nu inteleg.

    sper ca acest curent “emo” sa ajunga la un final ori prin risipirea “farmecului” ori prin sinuciderea tuturor adeptilor, pana voi deveni tata. mi-ar fi teama de 2 lucruri: droguri si curentul emo.

  96. Danutaon 27 Aug 2008 at 16:23 96

    De prostia in crestere nu?

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  97. myssyon 27 Aug 2008 at 16:23 97

    Am inteles, dar nu vad de ce am face un subict de discute pe tema asta, cand de fapt era vorba de un altul :P Nu am dat cu parul dar mi se pare ca ati cam exagerat, am inteles de la Pentru cand a zis prima data ca e inorect, eu deja ma plictisesem sa tot citesc lururi care se repetau si anume ca gramatica fetelor ( Mada & Deedee ) e incorecta.Si propun sa ne concentram pe adevaratul subiect si anume Copii Emo :P

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  98. Petruon 27 Aug 2008 at 16:25 98

    danuta, de prostia in crestere sustinuta de asemenea personaje nu-mi va fi teama pentru ca imi voi creste copiii intr-un mediu cat mai “corect”.

    missy, ai dreptate.

  99. myssyon 27 Aug 2008 at 16:25 99

    O cunosc pe Deedee si credeti-ma nu este emo.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  100. Danutaon 27 Aug 2008 at 16:29 100

    A, si eu sunt convinsa ca exista romani care vorbesc fara greseala romaneste.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  101. myssyon 27 Aug 2008 at 16:44 101

    DeMaio eu nu cred ca daca cunosti o persoana cu o gramatica mai prosta decat a ta esti si tu automat la fel:| Eu am vorbit frumos si sunt de aceeasi parere cu voi ca fetele (Mada & Deedee )au o gramatica inorecta. Dar sincer cum am zis si mai sus am citit de atetea ori aceste lucruri si aproape am uitat adevaratu subiect:D Cel la care incerc sa revin.
    Oricum eu am destula minte ca sa stiu ca merita sa lupti in viata si nu sa stau intr-un colt si sa plang pentru ca lumea e rea si nu mi se ofera totul pe tava.In viata trebuie sa lupti pentru visele tale, asa e? Iar acesti copii emo ar trebui sa inteleaga ca nu rezolva nimic pangand si ca ar trebui sa iasa in fata sa sa incerce sa faca ceva in viata asta.:)>- Cel putin asta e parerea mea, acum sa fim sinceri toti vrem ceva mai bun pentru noi si copii nostri si stim ca nimic nu vine gata facut.De ce muncesc parintii nostri? Pentru noi, copii lor. Si iar ma intrem oare cum vor evolua acesti Emo :| ?

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  102. myssyon 27 Aug 2008 at 16:44 102

    adevaratul* ma scuzati

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  103. Danutaon 27 Aug 2008 at 16:47 103

    Hm… eu sper ca o sa le treaca, e un curent doar si cu varsta o sa revina cu picioarele pe pamant. Sper doar…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  104. myssyon 27 Aug 2008 at 16:48 104

    si “ma intreb” nu “ma intrem” :)) scuzati greselile am incurcat tastele:D

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  105. DeMaioon 27 Aug 2008 at 16:07 105

    @myssy –

    1. Care să scrie, poate, căci de scris era vorba.
    2. Să ajungi să arunci imbecilităţile alea într-o discuţie şi să te mai şi consideri mândră de tine mi se pare greţos.
    3. Nu văd de ce ar trebui să trecem cu vederea lucrurile acestea. Aşa ajungem să modificăm DEX-ul şi să fim obligaţi, ăştia care am mai trecut pe la şcoală, să scriem ca toţi distruşii.
    4. Ce vor face emo ăştia pe viitor? Dacă sunt la fel de idioţi ca individa de mai sus, eu sper sincer să nu apuce un viitor.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  106. myssyon 27 Aug 2008 at 17:12 106

    :P da asta asa e sunt copil, si imi cer scuze daca am zis ceva nepotrivit:)>- incerc doar sa imi exprim parerea:D

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  107. DeMaioon 27 Aug 2008 at 16:27 107

    @myssy, ne crezi chiar idioţi dacă ai senzaţia că nu ne-am prins că o cunoşti. Dar, mă rog, ai o scuză, când acela este nivelul…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  108. Petruon 27 Aug 2008 at 16:48 108

    nu taiem capul pt astfel de erori, stai linistita missy

  109. DeMaioon 27 Aug 2008 at 17:03 109

    Unde am spus eu că eşti la fel ca ea? Am spus doar că eşti copil, căci asta te consider, dacă ai senzaţia că nu ne-am dat seama că o cunoşti. Atât. Nu reuşim să ne înţelegem, nu? E greu să găsim cale de comunicare…nu?

    Cât despre Emo…sper să văd sinucideri pe capete. Doar aşa vom mai reuşi să urcăm nivelul.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  110. DeMaioon 27 Aug 2008 at 17:18 110

    Doamne fereşte, nu este nici o problemă. Vroiam doar să subliniez că nu te-am pus în aceeaşi oală cu distrusa de mai sus. Cel puţin din punct de vedere gramatical, eu nu am cum să fac asta :)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  111. DeeDeeon 28 Aug 2008 at 21:19 111

    bine mai sunt si distrusa si emo,sunt cum vreti voi!:P da nu va mai luati de mine!!!:P…lasati-ma naiba in pace!!..m-am saturat:P..ce mare chestie;)..a si asta/asta DeMaio sa taca,ca daca ar fi el/ea emo..cred ca nu iar conveni sa ii zica cineva asa ceva.:P..si in plus de asta e un curent venit din afara care o sa treca;)..asa cum a fost si pe vremuri flower-power;)…aia au incercat sa aduca pacea…astia vad alta latura a vieti,a lumii in care traim:P…vad alta jumatate a paharului…si ar trebui sa ii lasam in pace…pt. ca o sa le treaca!…i-a vezi petru am greseli de ortografie?!?!>:P…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  112. Rikkion 28 Aug 2008 at 22:41 112

    o cunosc pe DeeDee foarte bine si ii dau dreptate nu numai pentru ca este prietena mea….dar toata lumea are dreptul sa scrie si sa se exprime in modul in care vrea…..nu cred ca ar trebuii sa “taiem capul” cuiva doar pentru faptul ca scrie fara cratima sau are greseli de exprimare.astia suntem si ar trebuii sa ne obisnuim cu asta….sa scrii cu J in loc de S,cu K in loc de ca,cu prescurtari ca DC in loc de DE CE? sau cu CF? in loc de CE FACI?,fara CRATIMA si restul este o moda pentru adolescentii de pe messenger.ei poate s-au obijnui asa si pentru ei sa scrii fara semne de ortografie inseamna sa fii COOL.cat despre faptul ca DeeDee ar putea face greseli de ortografie la scoala…va asigur ca nu e genul.e o persoana cumsecade,isteata si ii place sa fie mereu la moda(chiar si fiind vorba despre ortografie).si mie imi place sa fiu la moda chiar si cand e vorba de messenger.sper sa nu fi facut si eu greseli de ortografie.nu de alta dar imi e tare frica ca nu cumva Petru sa-mi “taie capul” si mie.si fiind vorba de Curentul EMO…cred ca sa fii EMo nu tine de faptul sa te imbraci in negru,sa te machezi cat mai negru,sa ai parul colorat si mii de insigne cu capete de mort,sa plangi toata ziua si sa ajungi sa te sacrifici doar pentru a fii in pas cu moda.am cunoscut destule persoane care spun:SUNT EMO.dar aau HI5 pe care isi fac poze singuri si in loc de numele real isi pun un nume falls care iti da fiori.sincer?un EMO adevarat nu e narcisist si nu striga in gura mare :SUNT EMO.nu se imbraca colorat si poarta multe insigne doar pentru ca e la moda.se poarta astfel doar pentru ca asa simte.si nu e obligatoriu ca un EMO-Kid sa planga toata ziua si sa se gandeasca cum sa se mai sacrifice.sta singur pentru ca gandeste ca lumea nu il apreciaza indeajuns.prosti.cum sa il aprecieze lumea daca el nu se apreciaza?eu cred ca ar trebui sa se inceteze sa se faca atatea reportajedespre EMO-Kids.chiar credeti ca Paul este un adevarat EMO-Kid?daca era un EMO-Kid nu mergea la emisiune.cu atat mai mult cu ceilalti prieteni care se presupun a fi EMO-Kids.si…imi cer scuze ca dau dintr-una intr-alta si revin la subiectul despre DeeDee si Petru.Petru imi permiti sa iti repet ceva?NOBODY’s PERFECT.si chiar daca DeeDee are multe greseli de ortografie nu avem dreptul sa judecam pe nimeni.chiar daca tu esti mai bun decat ea,in loc sa o critici ai putea sa ii dai un sfat si sa o ajuti sa se indrepte.atat am avut de spus.si scuza-mi inca o data greselile.am incercat sa scriu cat mai corect doar pentru a nu ma critica si pe mine de faptul ca as putea fi inculta.si sincer nu vreau sa jignesc pe nimeni.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  113. Rikkion 28 Aug 2008 at 22:45 113

    si ………..Petru.am si eu o rugaminte…imi poti spune te rog ce varsta ai?nu de alta,. dar vreau sa stiu daca esti mai mare decat mine si decat DeeDee…si repet :nu vrea sa imi bat joc de nimeni sau sa jignesc pe cineva…asta sunt si nimeni nu ma poate schimba……….apropo Petru…daca am vreo gresala imi poti spune te rog care?vreau doar sa vad ce am gresit…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  114. DeMaioon 28 Aug 2008 at 21:49 114

    @DeeDee – Nu cred că eşti în măsură să-mi spui să tac, da? Că nu am ajuns ceea ce eşti tu nu ţine de noroc, sub nici o formă, ci de ceea ce am băgat în mine de-a lungul anilor. La studii mă refer, am mai spus că nu am fost la şcoală să-mi văd tovarăşii sau să o sug prin toalete, OK?
    Te rog, de asemenea, să nu compari flower-power cu emo. Nu au nici o legătură, sub nici o formă, nici din punct al exprimării, nici la nivel ideatic. Încearcă să citeşti ceva, să te documentezi înainte de a debita inepţii în public. Nu de alta, dar mai ştim câte ceva. Cum naiba ai ajuns la apropierea asta, prin ce?
    Hai, la revedere. Şi data viitoare le spui părinţilor tăi să tacă, nu mie. Oricum, cred că au îngheţat de mult văzând ce greşeală au făcut…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  115. Rikkion 28 Aug 2008 at 23:07 115

    @DeMaio-In primul rand sunt fata.In al doilea rand nici tu nu esti perfect.Citeste inca o data si o sa observi ca ai scris “cretin” cu doi de E.Poate ca tia scapat mana aiurea pe tastatura,dar unii inteleg ca poate esti incult.Asta e viata.Si in al treilea rand spune-mi si mie te rog ce greseli am facu?Uite ,poate nu vad bine.Te-as ruga ,daca sa poate, sa-mi spui tu.Si sincer,am incercat sa scriu cat mai corect.Poate ca m-am grabit,dar mi-am cerut scuze.E problema voastra daca le acceptatu sau nu.Asta nu ma intereseza nici cat negru sub unghie.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  116. maddaon 28 Aug 2008 at 23:24 116

    corect DeMaio :)>-

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  117. maddaon 28 Aug 2008 at 23:29 117

    cu placere >:d<.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  118. DeMaioon 28 Aug 2008 at 22:57 118

    @Rikky – De ce să ne obişnuim aşa? Omule, eu nu vreau să fiu un creetin analfabet. Am dreptul ăsta? Da? păi atunci să se obişnuiască idioţii să fie aşa şi scutiţi-ne de prozelitismul ăsta. Dacă ţara asta merge unde merge şi vom ajunge cu largul concurs al paraziţilor ăştia tineri pe acelaşi palier de intelectualitate cu americanii, nu este cazul să se întâmple asta cu toţi. Se supără cineva că este un retardat? Asta este viaţa, are acces la studii.

    PS – Nu este cazul să mai analizez cum ai scris, cred că eşti conştient de asta, nu? :)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  119. DeMaioon 28 Aug 2008 at 23:18 119

    Comparăm un typo cu lipsa minimelor cunoştinţe de a produce un plural în I, pe care de altfel le demonstrezi din plin? Nu cred. Dacă ai fi ştiut cu ce se deosebesc greşelile semnalate, n-ai fi deschis gura. Nu mai discut de “tia”, “acceptatu”, asta la textul de mai sus. Ia hai să văd cu cel de dinainte:

    - trebuii, trebuii (da, iar!!!!), cred ca ar trebui sa se inceteze sa se faca (daca ţie asta îţi sună bine, eu îmi dau demisia…)…m-am plictisit, am tăiat doar în diagonală, că nu corectez chiar totul gratuit.

    COROLAR:

    1. Nu, să nu cunoşti limba română la nivel minimal nu este la modă. Asta te face doar un agramat.
    2. Nu, nu vă ia nimeni capul. Ce dracului să facem din el?

    Am mai făcut vreun typo, ca să te scoţi tu şi tovarăşa ta minunată de canal intelectual?

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  120. DeMaioon 28 Aug 2008 at 23:28 120

    Mulţumesc. Dar tare trist spun asta, să ştii…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  121. DeMaioon 28 Aug 2008 at 23:34 121

    Da…ce să mai zic…
    >:d<

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  122. Danutaon 29 Aug 2008 at 09:34 122

    Rikki: “va asigur ca nu e genul.e o persoana cumsecade,isteata si ii place sa fie mereu la moda(chiar si fiind vorba despre ortografie)”

    asta spune totul despre voi: cum poti afirma ca o persoana este isteata atata timp cat moda e mult mai importanta decat a-ti vorbi corect limba? Daca tot ce e la moda e bun pentru voi, nu sunteti cu nimic mai presus decat acel Paul care nu e Emo-kid ci doar se preface, ca e moda. Sunteti la fel.
    Si nu, nu trebuie sa ne obisnuim (nu obijnuim, cum ai scris tu) cu agramatii, atata timp cat am o gura si un cap am sa ii condamn pentru ca nu vor, nu pentru ca nu pot. Toata tara e plina de resemnati al caror motto e “asta e!”. Sa ne obisnuim? Eu zic sa nu ne obisnuim. Un creier inteligent refuza oricum sa se supuna unor astfel de aberatii…

    Daca te intereseaza varsta mea, am 26 de ani. Ca fapt divers.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  123. Petruon 29 Aug 2008 at 09:51 123

    @rikki: demaio a acoperit ce am vrut eu sa scriu privind greselile tale deloc putine de gramatica. daca te intereseaza varsta mea, aceasta este “24 de ani” cu care ma mandresc. Nu sunt un Patapievici (sigur nu-l stii), ori un Liiceanu (incearca aici), dar stapanesc limba romana cat sa nu-mi fie rusine. Macar atat. Am fost primul din clasa la gramatica in scoala generala, ca in liceu nu se mai face si se vad la cei ca voi rezultatele, si pot spune ca v-as inchide pe toti, pe cei care cred ca a scrie intr-un mod agramat este o moda, intr-un lagar de munca, daca tot nu v-a placut cartea.

    nu vreau sa te jignesc (pe bune, chiar nu vreau asta), dar nu te arunca intr-o discutie din care poti iesi foarte sifonat. tine de instinctul de conservare. expune-te daca esti absolut sigur pe tine, ceea ce s-a si intamplat, dar tot siguri pe ei au fost multi in istoria lumii. Unii au inventat chestii, altii au doborat recorduri, iar cativa au intrat in analele istoriei (nu e ceea ce crezi) prin gafele comise.

  124. myssyon 29 Aug 2008 at 13:15 124

    Mai dar cat am lipsit? Vad ca discutiile au luat amploare aici:)). Sunt de aceeasi parere cu Rikki intr-o anumita parere si anume ca nimeni nu e perfect ;) Nici eu nu stiu limba romana bine am mult de mers asta e trebuie sa recunoasc.:| Dar na ce sa mai zic, sper ca vedeti ca va improscati aiurea cu noroi :| Deedee si Rikki imi sunt prietene andevarat dar fetelor de ce nu va aceptati greselile si gata:|? Ce tot atatea dezbateri cand toti stim care e adevarata concluzie si anume ca gramatica noastra se va duce dracului daca o tinem tot asa :| na nu pot sa zic ca nici eu nu vorbesc mai ciudat pe messenger dar maicamea m-a batut atata la cap sa scriu corect (pentru ca ma voi obisnui asa si nu e bine) :)) si am ajuns singura la concluzia ei :P incerc sa vorbesc corect ca sa nu ma fac de ras ca asta e limba mea si nu stiu sa o vorbesc:)) cred ca asta e cel mai penibil lucru;) sa nu sti sa vorbesti propria limba :)>- pace

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  125. DeMaioon 29 Aug 2008 at 13:31 125

    @myssy – Ne bucurăm că eşti de aceeaşi părere într-o anumită părere…
    Altceva mai trebuie să spun? Poate doar că am o părere, dar care nu este de aceeaşi părere cu altă părere…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  126. Viorelon 04 Sep 2008 at 14:10 126

    Ba Petrule cred ca esti cel mai esuat om de pe aici…Emo RuLLeZ…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  127. Danutaon 04 Sep 2008 at 14:13 127

    @Viorel

    orice afirmatie trebuie argumentata: asteptam argumentele tale, Viorel.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  128. DeeDeeon 04 Sep 2008 at 14:17 128

    lasa-i in pace Viorel.;)…as vrea id tau da nu stiu cum sa-l iau ca sa nu il i-a toti de pe aici.:P[suna auirea stiu:))]….lasa-i ca nu vezi cat m-am certat eu cu ei;)…:))….fiecare cu generatia lui.:P…lumea se modernizeaza nu ramane vesnic asa…e…poate la noi mai greu putin…ca ce naiba..doar traim in romania….:P….

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  129. Danutaon 04 Sep 2008 at 14:20 129

    DeMaio – ar trebui mai intai sa stie sensul cuvantului, avand in vedere ca pe cel al cuvantului “esuat” nu prea l-a prins :D

    Desigur, ei n-au inteles nici ca noi nu combatem moda vestimentara ci generatia agramata…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  130. DeeDeeon 04 Sep 2008 at 14:23 130

    Stiu si eu ca prostia nu inseamna modernism.:P…si vezi ce zici ca ai c-am intrecut masura la faza cu id-ul da…???….acum gata…inceteaza…:)>- ….

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  131. Danutaon 04 Sep 2008 at 14:23 131

    inceteaza ca are lama noua :>

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  132. DeeDeeon 04 Sep 2008 at 14:26 132

    bai da voi chiar nu intelegeti..nu mi-am taiat venele nici o data…si nici nu as face asa ceva..nu m-as automutila pentru nimic in lumea asta..;)…si apropo..nu sunt emo..sunt un copil obisnuit…;)..:P…..

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  133. Danutaon 04 Sep 2008 at 14:28 133

    no sense of humor :( :-<

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  134. DeeDeeon 04 Sep 2008 at 14:30 134

    nu a fost nici o amenintare…v-am zis doar ca nu ma automutilez cum fac uni din curentul EMO…:P..si nu sunt nici copil emo,detes manele…si..lasa-o asa…!;)…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  135. DeMaioon 04 Sep 2008 at 14:17 135

    Danuta, eu nu cred că trebuia să-i ceri asta. S-ar putea să avem nenorocul să ni le dea…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  136. DeMaioon 04 Sep 2008 at 14:19 136

    DeeDee, prostia nu înseamnă modernism.

    Viorel, dă-i măi omule ID-ul tău, vedeţi-vă, iubiţi-vă şi mai produceţi doi ca voi.

    Baftă şi orgasme multiple.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  137. DeMaioon 04 Sep 2008 at 14:23 137

    Danuta, si mai au multe altele pe care le-ar fi greu să le înţeleagă…
    De aceea mi-e teamă, că ne-ar putea spune de ce este un om cu job, casă şi soţie eşuat.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  138. DeMaioon 04 Sep 2008 at 14:27 138

    @DeeDee, ce faci, mă ameninţi? Ca să ştiu şi eu dacă trebuie să mă ascund, de teamă, sau dacă să-i cer lui Petru IP-ul vostru, să văd de unde mă speriaţi.
    Hai, că deja am transpirat, te rog să mă scuzi. Nu, nu am întrecut nici o măsură. Aşa se ajunge la manelizare, imbecilizare, şi altele pe care evit să le mai aduc aminte aici.
    Ia-o mai încet cu ameninţările, s-ar putea să nu fie bine. Dacă nu eşti în stare să duci o discuţie, retrage-te din ea, dar asta cu ameninţările scrise ar putea avea unele urmări. Câteva dintre ele le poţi regăsi în Codul Penal, nu de alta, dar se poate apela uşor la el în cazurile prezentate de tine.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  139. DeMaioon 04 Sep 2008 at 14:35 139

    Vă rog să revedeţi formularea “cum fac uni”. “Uni” fiind exemplul perfect şi repetat al faptului că este modern să nu dispui de capacitatea de a forma pluralul în “i”. Da, s-a mai întâmplat de nu ştiu câte ori.
    Una peste alta, analfabetismul pare cool şi trendy.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  140. sunetul mai tareon 04 Sep 2008 at 16:56 140

    Petru, dacă ai cere câte 2 lei pe comentarii, ai ajunge mai bogat decât Diaconescu :))

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  141. euon 07 Sep 2008 at 17:04 141

    >

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  142. Emo_GirLon 08 Sep 2008 at 01:25 142

    Buey…yo snt emo ( pikatura_666@yahoo.com ) Asa..si? ce plm aveti k noi?8-| io nu`i inteleg pe unii..dar nici ei p noi :-l ` Si voi ce aveti ku gramatika?|-) k nu sntem p un site despre scoala..ci depsre emo:-j Ajea… altcv..k hainele k pzdm aveti? snt normale plm..doar k noi ni le alegem doar p cele negre roz..k scrisuri op ele etc:| si combinate k nijte blugi la 75 RON par emo :-@ si conversii ii poarta ori cn..si vansii si sk8arii si snikershyy:|… Bah si mai bn emo dekt manelar..tzigan..:| imputzit:| makr emo snt frumosi 8-> Si freza..e BETOn..nu am cuv..fatza d un par pleoshtit si bogat cretz si fara breton si fara nmk:| lol.. mi`e rusine s merg k persoane neEMO p strd:| oMg!!! SI..sa nu va mai luati d emo k v`o luati rau…nu voi cei care scrieti aici..ci cei d p strada… uni emokidzi poarta lame la ei :-J si… va facem intr`o secunda=P~ asa k staty cuminti >:D< k vbiti degeaba.. asa k va sfatuyesk s va faceti emo kt mai etmp ;) meryta:)>- Haydery pa :P K numi pierd vremea k barfitoti..:| dak aveti nevoie sa ma edety ..si ka nijt projti sa radeti. ~GO GO GO~ AM HI5.. http://pikatura-ld6.hi5.com …:) PA

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  143. Danutaon 08 Sep 2008 at 09:32 143

    =))

    sa ne facem EMO agramati si redusi ca voi? Doamne fereste! Nici tu nu ai inteles nimic, Emo_girl.
    Eu una ma declar prea evoluata ca sa mai devin emo.

    Am zis.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  144. Danutaon 08 Sep 2008 at 11:20 144

    da frate, nu mi-a venit sa cred ca exista asa ceva!!!

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  145. DeMaioon 08 Sep 2008 at 11:18 145

    @Danuta…uită-te la aia, Doamne, ce a putut să înşire acolo =)))))))))))))))))))
    Copilaşi, cu voi nu avansăm, ci avem parte de un regres clar. Din câte se vedem până în clipele apariţiei cuneiformelor =)))))))))))))))))))))))))))))))))

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  146. DeMaioon 08 Sep 2008 at 12:43 146

    Să mor, ăia încă mai caută să vadă ce reprezintă hieroglifele. Păi să-i întrebe pe clovnii ăştia =))

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  147. Emo_GirLon 08 Sep 2008 at 17:57 147

    sa va fut pe toti normali>:P>:P>:P>:P paa:-H futu`va`n guraX(X(X(_|_

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  148. DeMaioon 08 Sep 2008 at 18:01 148

    Te rog frumos să nu ne faci asta, că rişti să gestezi şi nu avem nevoie şi de mai multe rebuturi medicale, da? :)
    Mulţumim pentru înţelegere.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  149. Petruon 14 Sep 2008 at 21:43 149

    mai copii… desi am fost plecat in concediu, am urmarit cu mare interes acest subiect prin wap sezand pe WC. Recunosc, m-ati ajutat sa defechez mult mai usor, cauzandu-mi reprize de ras incontrolabil.

    acum serios. invatati limba romana si apoi poate avem ce discuta. pana atunci ramaneti niste incuiati, iar pt cei care ma ameninta aici: Pta Presei Libere, corp A3 (parca), etaj 5. Sunati la usa, vin sa va deschid. Va astept cu mare placere!

  150. rsh rulzon 14 Sep 2008 at 22:36 150

    petrule, need help?

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  151. Petruon 14 Sep 2008 at 22:37 151

    nu cred. de cati emo e nevoie sa dobori un realizator de gherila? aflati weekendul viitor intre 12:00 si 16:00. Poate deschid si microfoanele…

  152. myssyon 14 Sep 2008 at 22:51 152

    =)) fratilor dar cat am lipsit?:))=))
    glumeam doar :P mai mai dar au evoluat discutiile mai mult decat ma asteptam :))
    Emo_GirL eu sunt de parere cu Danuta:))de ce sa ne facem Emo? sa fim agramati ca voi?:)) probabil ( caci ma bazez pe concluziile trase din comentariile tale) dupa ce ma vei dracui de vreo 2 ori vei spune ca sunt o manelista sau o inganfata ori ceva asemanator:)) stai linistita nu ma indoiesc de parerea ta:)) dar te informez ca sunt rapperitza si ca uite totusi ma straduiesc sa scriu corect nu ca tine care dupa parerea mea ii faci de ras pe cei Emo ;)
    de acord?:)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  153. DeMaioon 14 Sep 2008 at 21:51 153

    =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  154. danutaon 14 Sep 2008 at 23:03 154

    “ingamfata” in loc de “inganfata” si e corect ;)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  155. just meon 15 Sep 2008 at 18:43 155

    baiatul din imagine, encore…nu incerca sa faca show la emisiunea aia. asa e el in realitate, si daca nu il cunosti as aprecia daca ti-ai pastra parerile cu privire la persoana lui. nu ai nici cea mai vaga idee cum este viata lui sau de ce este el asa. :)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  156. Petruon 15 Sep 2008 at 19:00 156

    just me, iti poti da seama cat de cat de cum este omul si de la o prezenta in fata camerei de vreo 2 ore… iar daca el nu a fost in stare sa lege 2 vorbe coerent pozand (atentie – a poza = artificial) in om intristat de lumea in care traieste nefiind capabil sa argumenteze starea…eu cred ca e prost, iertati-mi franchetea.

  157. DeMaioon 15 Sep 2008 at 18:45 157

    @just me – Petru, auzi, nu ai voie să mai ai o părere pentru că JUST ME ăla ar aprecia dacă am fi agramaţi cu toţii. În curând, ne vor cere să ne sinucidem.
    “Vă sodomizez pe căi anale şi bucale”. Asta este tot ce vă ofer. Şi eu, şi Paraziţii.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  158. DeMaioon 15 Sep 2008 at 19:06 158

    Ne certăm cu rataţii, Petru…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  159. maddy madzyon 19 Sep 2008 at 23:07 159

    eu is emo….adik amf ost emo..ink mayi sunt…dar nah…nujt…k taikmio mia cam interzis asta…dar oricum..nu poate sati interzik cnv ce vrei sa fii cu adevarat…:-?? apoi..nu conteaza… daca vrea cnv sa vb cu me sa-mi dea add….. emogirl_loveemostyle@yahoo.com si am si hi5.. http://barbie-emokid.hi5.com :d pa-pa

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  160. Petruon 20 Sep 2008 at 12:07 160

    daca ar putea cineva sa-ti interzica sa vorbesti agramat…ce bine ar fi!

  161. danutaon 20 Sep 2008 at 13:14 161

    barbie-emokid. how stupid is that? sa te etichetezi singur in halul asta =))

    un virus impotiva prostiei nu se poate? (cred ca am mai scris pe undeva asta…)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  162. maddaon 20 Sep 2008 at 13:47 162

    :)>- maddy madzy – Jumate din ce ai scris tu acolo zici ca e pe limba chineza ! :”> Eşti din Romania? nu cred :”> te atragi de la chinezi 8-> si mai ales esti PĂ trend:>

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  163. DeMaioon 20 Sep 2008 at 13:38 163

    @maddy madzy – Ca să-ţi dea cineva add pe mess ar trebui să-o poţi promite că reuşeşti să scrii măcar o frază cu ajutorul limbii române. Nu, asta nu este cea pe care ai înşirat-o tu acolo…

    PS – Săptămâna viitoare pregătesc eu un material despre măscăricii ăştia.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  164. broscutzzaon 20 Sep 2008 at 15:21 164

    e limbajul ” tineretului ” :d :d

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  165. DeMaioon 20 Sep 2008 at 15:26 165

    Al tineretului incult şi agramat, Broscutzza, că mai sunt unii care au reuşit să treacă de bastonaşe şi liniuţe…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  166. raluon 12 Oct 2008 at 17:33 166

    mamă ..nu ma asteptam ca din comentarii sa iasa o sceneta minunata ….deci va-ti certat degeaba ….si emo ….oameni ….si a devenit o moda ….offf si nici macar nu sunt adevarati ..majoritatea…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  167. DeMaioon 12 Oct 2008 at 17:35 167

    @ralu – Se scrie “v-aţi”. Hai, că sunt în formă şi pe ziua de azi. Să vedem unde ajungem :) Petru, eşti? :))

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  168. madion 11 Oct 2010 at 22:34 168

    sa va fut in g-u-r-a pe tot carei vorbiti de rau pe emo

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  169. Petruon 11 Oct 2010 at 23:50 169

    Hahahahahahahahaha!!! Madi, inainte sa faci ceea ce ti-ai propus, vezi sa nu plangi.

  170. Andreea L.on 12 Oct 2010 at 00:09 170

    @Petru:Nu plânge.Rugineşte lama dacă plânge pe ea! ;)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  171. DeMaioon 11 Oct 2010 at 23:17 171

    @madi – Uită-te la postarea ta şi zi că nu avem dreptate să facem asta, struţilor :))

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  172. Myssyon 13 Nov 2010 at 00:45 172

    :)) Eu renuntasem de mult la subiectul acesta,voi inca va complicati?
    Am revazut ceva parti din conversatia avuta acum doi ani cu domnul(sper ca zic bine,daca nu imi cer scuze) Petru si DeMaio.
    Chiar credeti ca merita timpul vostru?Toti oamenii astia,care se vede clar ca sunt intr-o pierdere totala si irecuperabila de constiinta (si de altele).
    Constiinta de tot.De bun simt,de educatie,de maniere,de simt al realitatii si pot continua cu exemple.
    Mai sunt pe lume si oameni culti,manierati,educati,cu care iti face placere sa abordezi un subiect ce necesita mai mult de 12 clase (trecute ca gasca prin apa) si de 5 minute de gandire.Nu multi,e adevarat,dar mai sunt.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

Trackback

Comentariul tau nu va fi publicat, daca:

  • nu are legatura cu subiectul articolului;
  • este irelevant (“foarte misto!”, “bun!” etc.);
  • folosesti cuvinte vulgare;
  • ataci persoana, nu ideea;
  • nick-ul tau reprezinta denumirea unui site sau blog;
  • adresa de mail este fictiva.


*moderarea poate fi activata, ceea ce ar intarzia publicarea
**Informatiile prezente in comentarii le apartin autorilor acestora, nicidecum Umblu Liber