Romania in Razboi Energetic | Umblu liber

May 17 2010

Profile Image of Petru

Romania in Razboi Energetic

Scris la 13:06 | Categoria: Gânduri

Print Friendly

Troy2 Intr-un fel ma bucur ca inca nu beneficiez de clarvedere si clarauzire pentru ca in aceasta perioada, cand toata tara fierbe de nemultumire la nivel social cu pata pusa pe clasa politica, nu as vrea sa vad si sa aud, la propriu, ce se intampla prin vazduhul patriei noastre. Puteti sa nu ma credeti nebun pana la capat, inca, pentru faptul ca eu nu am aceste abilitati (inca), dar intuiesc ce se intampla doar pentru ca discut cu oamenii si aprind ocazional televizorul.

Suntem 21 de milioane si cea mai mare parte este formata din populatia adulta, cea care are ceva de impartit cu cei care ne conduc si pe care proiecteaza o imensa ura. Acestia, la randul lor, sunt nevoiti sa adopte o pozitie in razboi. Pot alege sa nu faca nimic si asa sa devina tinte usoare a energiei negative venite dinspre populatie, compusa din blesteme, farmece, magie, arme psi etc., sa se apere si atat, prin abilitati proprii ori dobandite cu ajutorul unor “mistici” angajati, sau sa se apere dar sa si atace.

In astfel de perioade, cum au fost summit-ul Nato ori campaniile electorale, din cauza tensiunilor politice dintre leaderii politici, eu si multi altii am experimentat dureri inexplicabile in zona capului, care nu au trecut cu medicamente ci numai prin altfel de tratamente.

Buba pulseaza si e gata sa se sparga, dar pana atunci suntem inundati de energie negativa, care e posibil sa te afecteze prin stari de moleseala excesiva, dureri de cap si senzatii apasatoare in plexul solar. Nu sunt vreun expert, dar am observat astfel de manifestari si tind sa cred ca urmeaza niste tipare.

Ce e de facut? Pai, sa raspunzi cu foc la foc nu ar fi solutia perfecta, caci violenta contra violentei naste si mai multa violenta. Peste foc, aceasta manifestare violenta a energiei, pentru a-l calma putem arunca niste apa, cea care da viata. Concret: desi este greu, ar fi o idee sa aruncam spre clasa politica energie pozitiva, caci doar asa putem stinge focul ce mocneste in adancurile Romaniei.

Aud 38 voci

Comentarii Facebook

Aud 38 voci - “Romania in Razboi Energetic”

  1. Dragoson 17 May 2010 at 13:25 1

    Mai pe romaneste, sa “intoarcem obrazu’”? Sau sa ne dam pantalonii jos? Nu stiu daca vom rezolva ceva aruncand cu un “bowl of poisitve energy” asupra politicienilor. si daca ii bombardam cu energie pozitiva, crezi ca le pasa?

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  2. Daraelon 17 May 2010 at 13:42 2

    Te-ai gandit macar 1 minut ca tot ceea ce primesc guvernantii e doar un ecou al energiilor eliberate de ei ?

    Daca suntem sinceri, ura lor fata de propriul popor, impostura, ipocrizia, minciuna sunt doar energii eliberate de ei…. naspa, acum se intoarce. Iar procesul este ceva extrem de interesant (daca vorbim de ce se “vede” cand il privesti din exterior).

    Tot ca alta perspectiva: daca cineva face aceste donatii de energie pozitiva, nu este tot asemenea “mercenarilor” angajati de politicieni sa ii apere ? Ba da, iar plata va fi aceeasi… ups, nu stiai ca toti mercenarii platesc ? Toti punandu-se contra legilor Vietii o sa plateasca (chiar daca ei viseaza altceva). Ce lege a Vietii ? Tocmai am spus…. e legea ecoului.

    Politicienii au strigat “f…k you romania” acum vine inapoi ecoul strigatului lor. Cand cineva isi bate joc de un altcineva, viata ii da o scatoalca…. ce credeau politicienii, ca ei nu o sa primeasca nimic dupa ce si-au batut joc de un popor intreg ? E o gluma si un vis ca o sa scape ei si slugile lor normale sau para-normale.

    Cealalta fata a monedei: tot ce se intampla acum…. aceste blesteme, ura, jignirile facute de popor, o sa fie platite de popor…. dar sa nu ne mire; sunt consecinta fireasca a decaderii morale generale promovata de aceeasi politicieni pentru a conduce mai usor un popor needucat, timorat, ignorant si fara repere morale.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  3. Popa Mihail Ioanon 17 May 2010 at 14:30 3

    Si eu simt de mult “ceva” in aer.

    Nu sunt eu vreun mare energetician, ba chiar sunt extrem de sceptic la capitolul asta, insa asta nu ma impiedica sa simt o oarecare tensiune.

    De fapt si de drept, cam de prin primavara trecuta se simte “ceva” in aer, cu o intensitate ce a continuat sa creasca, de-a dreptul apasatoare in prezent.

    Atat ratiunea cat si “simturile” imi spun ca in curand (o luna, doua, trei) se va intampla ceva, cel mai probabil o explozie, adica manifestari de strada violente, multi raniti si, probabil, morti,

    Se simte ca ne apropiem de un punct de cotitura, iar in astfel de momente, cand liderii sunt cei care provoaca starile de tensiune si nu dau inapoi din prostia lor, istoria ne-a aratat de prea multe ori ca regimurile politice fie sunt schimbate prin violenta, fie recurg la violenta pentru a innabusi revoltele si manifestarile populatiei.

    La cum il stiu pe Basescu, nu va pleca de la Cotroceni sau de la putere decat intr-un sicriu, asa ca va fi o lupta pe viata si pe moarte.

    Singurele noastre sanse sunt, pe de o parte, sa se trezeasca cei care-l sustin si sa raman singur, de nebun, urland la luna, ori sa avem parte de vreun cataclism-cutremur (asta nu prea e sansa, dar e o varianta de lucru), care sa determine populatia la solidaritate si unitate, uitand astfel de problemele lor de zi cu zi, care vor pali in fata dezastrului.

    Sincer, n-as putea sa dau un pronostic, dar inclin spre varianta in care Basescu va pierde confruntarea, deoarece inclusiv cei care ar trebui sa-l apere sunt satui de el si nu-l mai suporta.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  4. bogdan ciuclaruon 17 May 2010 at 14:43 4

    salut petrule…baga si un counter cu apocalipsa :))

    Asta cu tensiunea e ca la comentatorii de fotbal care anunta ca “golul pluteste in aer”, numai ca in cazul nervilor pe considerente sociale nu-ti trebe prea mare clarviziune ca se da si la tv :)

    Si eu simt acum ceva: vremea nu-i de partea protestarilor si noua ordine se amana pana la adanci batraneti cand bugetarii isi vor dori mai mult victoria

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  5. Petruon 17 May 2010 at 15:26 5

    Ciuclare, nu ai inteles nimic. :)) Nu am atins deloc ideea de Apocalipsa si avand in vedere ca tu ai comparat ce am scris cu Fotbalul, zice multe :)) . Reia articolul, de aceasta data cu un pix in mana.

  6. Daraelon 17 May 2010 at 16:07 6

    Oooo… Ciuclaru a tropait si el pe aici ?
    Petru, eu ii dau dreptate si traduc ce a vrut sa spuna: “In zilele noastre, nici Apocalipsa (scuze, miscarea de strada) nu mai e ce a fost odata” :D

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  7. Dan Ciuleaon 17 May 2010 at 16:13 7

    zi si mie de unde iti cumperi ce fumezi… sa mor si eu vreau… ai inceput sa fi din ce in ce mai aproape de “mama omida”… sa mor, o sa ii inebunim cu iubirea pe care o sa o purtam fata de guvernanti!.,.. am sa le dau asa de multa iubire si ganduri pozitive, pana cand o sa spuna: hai ba sa nu ii mai fufu pe fraierii astia, nu vezi ce mult ne iubesc si ce multe ganduri pozitive ne transmit?!!!

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  8. Petruon 17 May 2010 at 16:17 8

    Dan, nu pot fuma. Crede-ma.

  9. moniqaon 17 May 2010 at 18:23 9

    Cred ca este o alternativa la ura generala…sau la disperarea generala. E interesanta ideea si originala….dar e foarte greu sa nu critici si sa nu blamezi. Pentru asta chiar e nevoie de iarba, iar ba! Ca nimic nu e nou…nici disperarea, nici ura, nici criza si nici griul emotional romanesc. Ce e nou e propaganda…e nebunia din media…e o nebunie internationala, nejustificata economic, dar determinanta economic.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  10. icson 17 May 2010 at 18:56 10

    exista dispozitive de protectie impotriva campurilor daunatoare; acuma nu stiu daca ecraneaza chiar totul dar poti sa incerci
    evolutia nu se face cu gasca- adica hai baieti sa ne concentram un pic acuma si sa vezi p’ainostri cum ne iubesc de maine si ce grija de popor o sa aiba…de asta te ironiza ciuclaru
    si pt ca daca ai o problema si-i acorzi prea multa atentie se amplifica, adica don’t worry…be happy

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  11. Petruon 17 May 2010 at 19:26 11

    Dan, eu am vise umede cu Mama Omida :)).

    Moniqa, e posibil sa nu-mi fi picat mie fisa la comentariul lui Ciuclaru.

    Ics, sper ca metale precum cuprul sa impiedice o parte din astfel de energii.

  12. marian yooon 17 May 2010 at 19:31 12

    Bai frate…. tie iti spala cineva creierii! :))

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  13. Simona F.on 17 May 2010 at 19:41 13

    DA, solutia ar fi sa raspundem pozitiv la “efectele 3D” ale unor politicieni, chiar daca acest lucru nu pare a fi rational.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  14. Petruon 17 May 2010 at 19:42 14

    marian, abia astept sa ne vedem la Iasi sa discutam ca de la un creier spalat la altul. :))

  15. Andreea-Georgianaon 17 May 2010 at 21:54 15

    “In astfel de perioade, cum au fost summit-ul Nato ori campaniile electorale, din cauza tensiunilor politice dintre leaderii politici, eu si multi altii am experimentat dureri inexplicabile in zona capului, care nu au trecut cu medicamente ci numai prin altfel de tratamente.

    Buba pulseaza si e gata sa se sparga, dar pana atunci suntem inundati de energie negativa, care e posibil sa te afecteze prin stari de moleseala excesiva, dureri de cap si senzatii apasatoare in plexul solar. Nu sunt vreun expert, dar am observat astfel de manifestari si tind sa cred ca urmeaza niste tipare.”-din păcate şi eu fac parte din cei “mulţi alţii”.Câteodată durerile au fost chiar extrem de puternice.
    Ceilalţi te pot crede nebun dacă asta aleg ei să creadă.Eu ştiu că ceea ce ai simţit tu este adevărat fiindcă nu eşti singurul şi pentru că…pur şi simplu ştiu! :) Unele lucruri se explică mai greu celor care nu sunt în “situaţia” de a fi “ciudat” sau cel puţin cu o minte deschisă! ;)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  16. danza euon 17 May 2010 at 22:11 16

    Dragi cititori ai posturilor lui Petru! Cititi fondul, nu forma!
    Criza e veche. Pentru multi dintre noi, situatia-i fara precedent, intrebandu-ne adeseori: de ce din punct de vedere economic, am ajuns unde-am ajuns? Raspunsurile “gasite” sunt diverse, de la fatalism (“asta ne e soarta”) la blamarea politicienilor. Si totusi, explicatia nu se reduce la acest nivel (de azi!); departe de mine exonerarea guvernantilor, au partea lor de raspundere. Vor fi judecati, chiar daca nu acum, ci “doar” de istorie.
    Voua, carora v-a placut istoria, economia, istoria economiei romanesti puteti constata ca Romania n-a fost vreodata in clubul elitist al tarilor europene prospere. Pe vremuri, supradenumita si “Granarul Europei” (asa tin minte din povestile servite la orele de istorie din scoala elementara), Romania si-a pierdut si acest titlu onorific. Si istoria se repeta! Cu alti oameni, alt peisaj, “alta politica”, da’ se repeta. De ce nu se evita greselile, if we have a history?!
    Acum ca ne bucuram de altfel de vremuri, de alt regim politic – democratic-, de multe alte lucruri primite la pachet cu civilizatia, nu inteleg de ce ne cramponam atat! N-a murit nimeni de criza! Dovada: inca existam ca natiune! Or fi murit “unii” in lupte, de foame, de nevoi, chiar e pacat sa spunem ca au murit degeaba. Noi, ca popor (alesi si alegatori), purtam vina intregii situatii, ne roadem unghiile fara precedent si cel mai adesea, dam tembel din umeri. Parerea mea, e ca n-am invatat nimic din trecutul zbuciumat al Romaniei, ne gasim goi in fata faptului “implinit”. Este o situatie delicata, in care ne-am impotmolit, mai mult psihic.
    Speranta mea, de reabilitare a Romanicii, sta in cei indeajuns de buni si (sper) multi, sa vada un lucru pozitiv in aceasta “criza”.
    Petru e un exemplu! Nuanta usor ironica a textului, denota totusi seriozitatea cu care Petru trateaza aceasta “situatie”.
    Te pup Petru! si la cat mai multe posturi! >:D<

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  17. Florinon 18 May 2010 at 01:40 17

    Salut, ai foarte mare dreptate Petru!referitor la durerile de cap exista asa cum ai spus, eu am tot cautat un raspuns mai demult la probleme de genu insa acum s-a concretizat , mai ales dat fiind faptul ca am lucrat intr-un loc unde erau 200-300 de oameni care emanau energie negativa continuu sefului/sefei lor care se comporta mai rau decat cu negri de pe plantatie.
    Referitor la criza si la ce se intampla …am observat ca cetatenii acestei tari majoritatea sunt paranoici!oameni sunt disperati si vad asta in randul tinerilor..ceea ce ma ingrozeste!parca le sunt incetosati ochii.Si eu sunt tanar dar continui sa privesc din alt punct de vedere,,insa oameni nu mai sunt realisti, nu vad partea din spatele lucrurilor e prea mare frica si sunt stapaniti…ori frica trebuie invinsa asa cum ai spus tu:)

    Mult noroc

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  18. Robert Popeon 18 May 2010 at 03:59 18

    Experiment:
    Se iau 2 pahare cu apa si se pun in colturi separate in camera. Se pune in fiecare cate un pumn de orez.
    Timp de 30 de zile se merge la fiecare pahar in parte timp de 1 minut sau cat simti.
    La primul pahar: in gand sau cu voce, dupa cum simti ii zici de bine: Multumesc, Iarta-ma, Te iubesc, Te inteleg, Ma simt bine aici si acum…
    La al 2-lea pahar: Esti un bou, te urasc, imi faci rau, vreau sa mori, vreau sa pleci caci nu esti bun de nimic, de-astea zilnice…
    Dupa 10-15 zile: – Daca mai poti tine in casa primul pahar cu ce este in el esti tare. Ma indoiesc ca mirosul si ce vei vedea in pahar iti va fi placut.
    Dupa 30 de zile: – Poti sa gusti sau sa bei din al 2-lea pahar sirop. Are gust bun.
    Noi suntem facuti din apa.
    Oare cu cine ne certam sau cine ne face noua de fapt rau? Adica cine ne face pe noi sa ne simtim rau?????????????????????????????????????????????
    Oare poti sa vezi cum arata organismul tau? Sau de cine depinde starea de rau sau de bine?
    E vreun razboi afara din noi cumva? Hm..Ma indoiesc profund de treaba asta. Ne lipseste linistea din cap si suflet si nimic de afara nu o va aduce acolo.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  19. Robert Popeon 18 May 2010 at 04:08 19

    Pentru cine nu a vazut inca filmul cu APA poate fi un inceput in cautarile sale spre liniste, vindecare… sau nu.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  20. Rodicaon 18 May 2010 at 10:25 20

    Ce spune Petru este in regula, am simtit si se simte. Cand a fost summitul NATO baiatul meu care habar nu are de aceste energii de tot felul iar noi parintii nici nu am discutat aceste lucruri de fata cu el, a facut pentru prima oara in viata lui zeci de atacuri de panica cu fel de fel de manifestari ciudate (“curenti electrici prin inima, prin muschi pe care nu-i mai putea controla, nod in gat, spaime, vedere tulbure) si deja il cunosteau medicii de la urgenta si de la Puls. Pana cand un medic ne-a spus ca ar putea fi din cauza desfasurarii de aparatura si nu numai cu ocazia summitului.
    Robert Pope spune ca nu este nici un razboi in afara noastra dar toate gandurile rele, lipsite de iubire, bunatate, mila, rabdare etc. creaza acesta mizerie care interfereaza structura noastra energetica si apoi ne afecteaza si trupul fizic. Nu toti sunt informati in acest sens si multi nici nu cred, deci e destul de greu sa cream un camp benefic in tara. Este de bun simt sa ne depasim sentimentele, emotiile sa le zic negative vis-a vis de cei care au luat aceste decizii ( unii ne fac rau cu buna stiinta ) si sa le trimitem numai ganduri bune (energie pozitiva) dar cand sunt inconjurati de ea reactia lor este si mai negativa (pentru a compensa dezechilibrul). Si acest lucru se intampla pentru ca orice ai face unii sunt nascuti din “samanta cea rea”. Multumesc pentru ocazia de a comenta aici.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  21. ruxion 18 May 2010 at 10:53 21

    ce tare! o sa fac si eu experimentul cu paharele de apa cu orez! eu sunt sigura ca este adevarat dar mi se pare interesant de facut! :D si e cam trist daca stai sa te gandesti ca din vina noastra a ajuns Romania aici :(

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  22. Robert Popeon 18 May 2010 at 10:55 22

    Cat de simplu e sa arunci vina pe cineva sau ceva din exteriorul fiintei tale. E un pic debusolant cand fiecare om realizeaza ca este direct responsabil de ceea ce este el si ce pateste el:)). Ar trebuie sa avem un barometru, un pahar cu apa lipit de nas(apropos de comentariul de mai sus cu apa) si sa vedem ce se intampla non-stop la fiecare gand, adica la toate gandurile cumulate de zi cu zi. Desi, si atunci sunt sigur ca multi ar spune ca nu e apa “buna”:)).

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  23. Petruon 18 May 2010 at 11:05 23

    Am testat teoria apei cu orezul: http://www.umbluliber.com/ganduri/teoria-apei-testata/

    si a functionat, chiar daca fotografiile nu prea releva asta. Se pare ca lentila foto nu a surprins prea bine nuantele.

  24. ancaon 18 May 2010 at 11:56 24

    ”sa aruncam spre clasa politica energie pozitiva” ce irosire!!!!

    Acel gol din mine pe care il simt de ceva vreme, durerile de cap, noptile nedormite si care nu au o cauza fizica sunt efecte ale urii proiectate catre noi. O simt si sunt de acord cu tine ca ea este cauza. Dar fiecare molecula din mine imi spune ca trebuie sa indrept energia-mi pozitiva catre cei ce vor sa lupte, sa iasa in strada, sa protesteze, sa ia atitudine.

    Nu ma intelege gresit. NU violentei! DA impotrivirii! Ma rog si indrept cioburile de energie pozitiva pe care o mai am catre cei ce doresc sa inlature raul. Pentru ca STIU ca toti cei ce alcatuiesc ”clasa politica” reprezinta o gaura neagra a energiei mele, a ta, a noastra…

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  25. Dan Ciuleaon 18 May 2010 at 13:51 25

    Petru te cred ca nu poti fuma … vorbeam si eu asa… oricum… fain simt al umorului ai … si pe blog ;) … ma bucur nespus … crede-ma! :D

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  26. icson 18 May 2010 at 15:09 26

    popa zice bine cum ca nu trebe sa dam vina pe exterior dar nici nu putem ignora actiunile unora care ne fac rau. Cel mai mare rau noi ni-l facem, dar sunt si baietii destepti care se ocupa cu diverse manipulari la nivel subtil.
    petru- cu nu este suficient, din ce am vazut eu sun aliaje si si structuri complexe care creeaza campuri protectoare

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  27. bogdanon 18 May 2010 at 18:21 27

    ce scrii tu aici nici macar nu mai are legatura cu realitatea mea. :)
    dar e blogul tau. eu pot sa te asigur ca nu simt nicio energie negativa, durere de cap sau in plexul solar.
    mergeti si voi cu bicicleta si nu va enervati la munca … so simple.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  28. sandu magdaon 18 May 2010 at 18:34 28

    buna! ai perfecta dreptate! sintem 21 de milioane de romani, dar aici pe plaiurile mioritice, de fapt , prezenti , citi sintem? foarte putini! aud ca in italia un oras intreg , aproape este de romani, si e doar un exemplu. am ramas mai putini. dar asta nu inseamna ca daca ne unim , fortele, energiile pozitive, nu putem spune ca macar am incercat. situatia este mult prea clara. daca nu acum, ca e vara, cind o sa dea frigul cel tirziu, facturile vor creste, salariile si pensiile micsorate……..nimeni nu o sa mai fie indiferent! buba exista , demult! interesant este sa vedem cind bubuie. cu atita democratie, cind se impusca si la semafor, nici nu vreau sa ma gindesc la ce poate iesi cind , cutitul scrisneste in os. dar eu tot cred , ca se poate rezolva. nu stiu exact cum. dar cu gindire pozitiva, creierul poate “umbla liber” si poate ca nu se va ajunge la ceva cu mult mai singeros decit in “89! inteleg, te aprob si zic ca incercarea moarte n-are!

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  29. [...] propun colegilor: Alex Vidia, Mihai Dobrovolschi, Vlad Craioveanu, Iulian Tanase, Zen – Petru Stratulat, Calin Gheorghe, Nic Cocarlea, Liviu Mihaiu si Mircea Oculeanu sa prezinte in cuvinte o intamplare [...]

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  30. Petruon 18 May 2010 at 19:36 30

    @Ciuclaru (blogmeaway.ro), am directiva de la varful radio-ului sa nu mai scriu NIMIC despre Guerrilla pe acest blog, asa ca iti refuz leapsa.

  31. scrisulicion 18 May 2010 at 19:51 31

    Ce prostie! Cum sa nu mai scrii nimic despre Guerrilla pe blog? Ce dumnezeu, au inebunit toti in Guerrilla aia? cum sa interzici chestii?

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  32. Petruon 18 May 2010 at 19:54 32

    nu vreau sa discut argumentele si nici decizia.

  33. danon 18 May 2010 at 20:11 33

    salut,

    scoateti cutite, scoateti pumnale sa facem crima in stefan cel mare,
    super tare melodia lui bug, este copia fidela a unei galerii impotriva altei galerii de cel putin 20 de ani. daca tie i-ti place si le faci publicitate doar pentru ca v-au platit pt. o luna curentul
    . incredibil.

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  34. Petruon 18 May 2010 at 20:21 34

    mai dane, ca sa te parafrazez, i-mi place melodia lor si consider ca reflecta foarte bine situatia sociala din prezent. e o atitudine, nu o punere in practica si te asigur ca nu difuzam piese pe bani, chiar daca e sa nu crezi. eu imi fac datoria si-ti spun.

    si da, e incredibil. cand ai argumente, te invit la discutie. pana atunci…

  35. childon 18 May 2010 at 20:35 35

    petru, nu indemnai tu la iesit in strada, just for fun, nu acum mult timp? spune-mi, ti se pare un indemn pozitiv? :)

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

  36. Petruon 18 May 2010 at 20:39 36

    atat timp cat nu se ajunge la violenta, da.

  37. Petruon 18 May 2010 at 20:44 37

    si tehnic vorbind nu am indemnat la iesit in strada. am prezentat 2 variante. fiecare alege ce doreste. corect? ;))

  38. Robert Popeon 21 May 2010 at 14:49 38

    @moniqa >:D<

    Voteaza Thumb up Thumb down 0

Trackback

Comentariul tau nu va fi publicat, daca:

  • nu are legatura cu subiectul articolului;
  • este irelevant (“foarte misto!”, “bun!” etc.);
  • folosesti cuvinte vulgare;
  • ataci persoana, nu ideea;
  • nick-ul tau reprezinta denumirea unui site sau blog;
  • adresa de mail este fictiva.


*moderarea poate fi activata, ceea ce ar intarzia publicarea
**Informatiile prezente in comentarii le apartin autorilor acestora, nicidecum Umblu Liber

Switch to our mobile site