La ce te astepti? | Umblu liber

Nov 30 2009

Profile Image of Petru
Petru

La ce te astepti?

Scris la 08:00 | Categoria: Aiurea-n tramvai

Ce ne asteapta dincolo de ziua de duminica? Crezi ca votul tau va aduce o schimbare? Crezi ca votul tau conteaza? Multumiri autorului clipului de mai jos. A aparut inainte de primul tur de scrutin, dar abia acum am dat si eu peste el. Felicitari, domnul meu!

Aud 48 voci

Aud 48 voci - “La ce te astepti?”

  1. Veroon 30 Nov 2009 at 09:03 1

    O sa raspund pe rand la intrebarile tale:
    1. Ce ne asteapta dincolo de ziua de duminica?
    - presedinte pentru un nou mandat de 5 ani.
    2.Crezi ca votul tau va aduce o schimbare?
    - nu-i frumos sa raspund cu intrebare dar ce inseamna “schimbare” in cazul de fata?
    3.Crezi ca votul tau conteaza?
    - NU

  2. Danutaon 30 Nov 2009 at 09:59 2

    mda… toata scarba…

  3. DeeaDeLaMareon 30 Nov 2009 at 10:13 3

    Pana nu crapa toti mosii comunisti din politica, nu avem nici o sansa sa evoluam.
    Imi cer scuze pentru vibratia negativa a cuvintelor mele, dar acesta este adevarul. Chiar ma intreba ieri un prieten din Canada cum e cu alegerile aici, ca la noi se da mai mult din gura decat sa se miste ceva, apoi mi-a explicat cum e la ei, ca nu le pasa de politica si ca tot romanii fac politica si acolo… :)

  4. Veroon 30 Nov 2009 at 10:38 4

    Petru, dar tu ce crezi despre cele de mai sus?
    Si mai vin si eu cu o intrebare – mergi la vot? De fapt cu asta ar trebui deschisa seria de intrebari.

  5. Petruon 30 Nov 2009 at 10:40 5

    merg la vot si votez cu basescu caci macar de la el stiu la ce sa ma astept, pe cand geoana freaks me out. sunt nehotaratul ideal pentru alegeri, caci oscilez incredibil de mult, avand in vedere ce variante am in fata…

  6. Veroon 30 Nov 2009 at 10:46 6

    ca multi alti nehotarati …
    Tough choice.

  7. sobon 30 Nov 2009 at 13:23 7

    nici ca se putea folosi mai bine muzica din saw pe un video

  8. Adrian Grigoreon 30 Nov 2009 at 16:45 8

    Nu a spus nimeni ca viata este dreapta. Ce putem noi face ? O revolutie ? Sangele latin nu mai fierbe in noi de patriotism, ci de ura ,frustrare,indignare…nimic bun nu poate iesi de aici. Fiecare dintre noi reprezinta o masca ,asemenea celor pe care ii vom vota. Suntem murdari si coruptibili cu totii,dar nu vrem sa recunoastem. Pana nu ne vom schimba pe sine,nu avem nici un drept sa cerem tratament corect din partea celorlalti… cine nu a pacatuit sa arunce primul cu pietre.

  9. Hexeon 30 Nov 2009 at 17:21 9

    Touchee Adrian Grigore!

  10. Richardon 30 Nov 2009 at 19:17 10

    Lipseste din colaj legendarul ciocan a lu’ base in mufa lu’ ala micu. Oricum, epic, si sumativ pt situatia politica in general.

  11. grigoon 30 Nov 2009 at 20:36 11

    TRIST!cat despre alegeri…sper sa iasa base…nu as vrea un geoana pe post de presedinte(parere personala)

  12. grigoon 30 Nov 2009 at 20:39 12

    adrian grigore….bine mai un adevarat discurs patriotic….CE???????? De ce as cere de la un presedinte sa fie lider…chiar asa….Dar ce sa ii cer?(tare aia cu sangele latin ginta iti va fi recunoscatoare.

  13. Roxanaon 30 Nov 2009 at 21:06 13

    Iti vine sa urli. Nu mai sper nimic de la politica..asta nu e politica …e o haraiala intr-o haita de hiene flamande.Si nu se mai satura desi ne-au supt de tot. Tot ce sper este sa se adune toti in Casa poporului si sa puna careva o bomba mare acolo…ca sa se duca naibii toti, buni, rai si mousoleul ala cu tot. Apropo de sange latin…care sange latin, mai credeti in povestile alea? Nu avem nici o picatura de sange latin si nu am avut vreodata.

  14. Simona F.on 01 Dec 2009 at 07:36 14

    Daca vrem o viata mai “frumoasa” dpdv social, politic s.a.m.d., parerea mea este ca, nu trebuie sa mai asteptam sa ne scoata din ce ne-au bagat unii si alti. VOI, care cunoasteti , stiti cum se face politica in slujba statului, aveti curaj si actionati. Noi , vom fi alaturi de voi “MAINE” . Pana atunci …”din doua oale sparte , sa ne conduca de pe 6, pana nu stiu cand… OALA CARE E FACUTA DIN LUT MAI BUN, Am folosit o comparatie plastica, fara nici un gand de jignire asupra vreunuia dintre candidati. Toata campania am fost nehotarata, am incercat sa INLATUR manipularile de pe toate canalele, pentru ca nu sunt obiective .E dificil pentru toti, dar sper sa alegem bine din ceea ce avem acum. Dar, sper ca data viitoare sa sarim mai departe. :) deci, decide-te si voteaza romane! LA MULTI ANI ROMANIA SI DRAGI ROMANI.

  15. DeMaioon 01 Dec 2009 at 17:10 15

    Aştept şansa de a pleca de aici. Nimic altceva, că nu am ce să aştept.
    Nu, nu am să merg la vot. Nu pot vota un nenorocit care timp de 5 ani a distrus tot ce a putut distruge şi nici o javră bolşevică, provenită din partidul care declara că nu doreşte să fie partid, cu o ideologie sosită pe filonul celui care a ucis tineri la lovitura de stat şi a chemat minerii să ne caftească.

  16. Chuckon 01 Dec 2009 at 18:27 16

    De exceptie clipul. Un poet scria: “alta lume, alta era pentru prostii care spera..” (George Tarnea: “Un actor destul de fad”; recitat de Horatiu Malaele)

  17. tinaon 01 Dec 2009 at 20:54 17

    exercitiul asta democratic,de duminica,s-a transormat intr-o parodie,un fel de-a rasu’/plansu’…
    lumeee,cu ce ne-am ales dupa douajdeani?cu Basescu si Geoana?halal sa ne fie!
    votez…si nu-mi fac iluzii!

  18. AndreeaTon 02 Dec 2009 at 00:13 18

    @DeMaio: La ce iti foloseste agresivitatea?

  19. DeMaioon 02 Dec 2009 at 00:17 19

    Uite, aici e problema. Nu este agresivitate, este instinct. În rest, instinctele folosesc la a mă feri să ajung ca 90% din jenanţii care populează ţara :) E bine?

  20. AndreeaTon 02 Dec 2009 at 00:21 20

    Asa zici tu? Ca nu e agresivitate? Ce om care se apara spune despre altii ca sunt: nenorociti, jenanti, javre?
    Stii… cuvintele pe care le folosim ne definesc ca enitati. Intreaba-l pe Petru ca a experimentat asta!

    In alta ordine de idei instinctele te pot determina sa devii si un criminal.

  21. DeMaioon 02 Dec 2009 at 00:27 21

    Asta este părerea mea. Aşa îi socotesc. Sau nu mai am voie să am păreri, că deranjez absconsul tâlc al lumii? Hai să nu ne interzicem dreptul la opinie. Am spus şi am să mai spun: când moare nenorocitul ăla de Iliescu, eu dau de băut. Ştii, am un vecin care a rămas fără fiu din cauza lui. Trebuia să fiu alături de el, era din gaşca mea, dar m-a închis tata în casă. Continuăm cu copilăriile iscate din faptul că nu am trăit unele lucruri, sau ne oprim aici, înainte de a face din libertate ceva la limita bunului plac?
    Ah…dacă sunt vinovat că urăsc congenital comunismul, accept orice injurie ca entitate proprie. Mi-o arog şi mă simt mândru de ea. Şi dacă mi se dă şi o armă, sunt gata să intru în istorie pentru poporul ăsta jenant.

  22. AndreeaTon 02 Dec 2009 at 00:35 22

    E dreptul fiecaruia de a avea o opinie si de a alege cu cine se aliaza, cu cine leaga prietenii, cu cine voteaza, cu cine vrea sa isi petreaca restul vietii si multe alte drepturi pe care le folosim functie de educatie sau de propriul sistem de valori.
    Intrebarea mea este: cine ne da noua, in consecinta si tie, dreptul sa ii judecam pe altii si sa le punem etichete, sa-i catalogam in fel si chip?!

  23. DeMaioon 02 Dec 2009 at 00:36 23

    Cine? Decembrie 1989, Andreea. Ia uită-te în jurul tău, mai ales la prieteni: ce persoane ai fi avut alături de tine fără dreptul de a judeca?

  24. AndreeaTon 02 Dec 2009 at 00:38 24

    Nu iti inteleg intrebarea.

    Iar decembrie 89 mi-a adus dreptul la libera exprimare, nu la libera judecare a altora, din postura unui judecator suprem.

  25. DeMaioon 02 Dec 2009 at 00:42 25

    Crede-mă, nu te supăra, dar nu pot explica mai mult. E simplu. Iar 1989 ţi-a adus dreptul de a judeca. Alegerea prietenilor înseamnă judecată, Andreea. Cumpărarea unui anume ulei în dauna altuia înseamnă judecată. Sunt exemple sinistre, dar perfect valabile. Eu şi Petru am judecat vizavi de celălalt. Şi tot aşa…
    1989 a adus dreptul de a gândi în funcţie de tine. Raţiunea înseamnă judecată, chiar dacă este una egoistă. Sau egocentrică.

  26. AndreeaTon 02 Dec 2009 at 00:50 26

    Da. Alegi un ulei in urma unei judecati si a unui sistem de valori si nevoi.
    Cat despre prieteni… Am prieteni cu care sunt in relatii foarte bune inca din gradinita.
    O intrebare simla: cu ce esti tu mai presus decat jenantii si nenorocitii aia?
    De ce ai folosi o arma impotriva altora si nu impotriva propriei persoane? Cu ce te-ar face mai fericit o viata cu constiinta incarcata?
    SI faptul ca ai folosi o arma dovedeste ca ai o agresivitate interioara ori cat de mult ai incerca sa o maschezi cu o judecata libera obtinuta in ’89!

  27. DeMaioon 02 Dec 2009 at 00:52 27

    Agresivitatea o port cu mine de prin clasa a IV-a. Cu ce sunt mai presus? Am coloană vertebrală, deşi a ucide te exonerează de orice verticalitate :)

  28. AndreeaTon 02 Dec 2009 at 00:55 28

    Deci ai agresivitate. Si intrebarea era: la ce iti foloseste?

  29. DeMaioon 02 Dec 2009 at 00:57 29

    Păi, m-a scos din trei decese până acum. Unul din ele îl port pe mâna stângă, sub forma unui semn de la o şurubelniţă. Aş spune că este bine, nu? :) PS – Viaţa mea nu a fost uşoară, Andreea. Şi, fără să cobor în penibilitatea de tip BUG Mafia, înainte de a avea dreptul să mestec, mi-am căutat dinţii pe jos :) Nu este o laudă, e un noroc. Dumnezeu a avut un plan…

  30. AndreeaTon 02 Dec 2009 at 01:01 30

    Si asta iti da dreptul a te considera cu o coloana vertebrala mai dreapta decat a altora? Dupa propriile criterii si valori create in urma propriei tale experiente de viata? Dar poate ca sunt si altii care au povesti de viata impresionante, si care au supravietuit unor incercari majore, dar care nu zic ca traiesc intr-un popor de jenanti.
    Sa fim seriosi: daca te-ai intalnit cu moartea si ai cunoscut iadul nu inseamna ca esti mai drept decat altii care au fost, sa zicem, doar in vizita prin el!

  31. DeMaioon 02 Dec 2009 at 01:11 31

    Discutam de politicieni. Ia spune-mi cum stau poveştile lor de viaţă, altele decât…am ajuns…am furat…sunt bine. Da, sunt mai sus decât ei. Tu eşti mai sus decât ei. Petru este mai sus decât ei. Şi ştii de ce? Pentru că imaginea unui om aflat la ananghie ne doare.
    Mă opresc aici. În seara asta nu îmi pot explica umanismul. Şi nici să fiu judecat pentru el nu vreau. Şi nici să îmi spună cineva “du-te dracului, taci din gură”. Nici mama nu mi-a spus asta, şi ea ar fi singura care are dreptul să spună asta. Şi tata, dar tata nu mai poate face acest lucru, deşi şi-ar fi dorit, deşi mi-aş fi dorit.
    Lasă-mă în lumea mea de căcat, acolo unde încă mai am forţa de a judeca. Nu, nu am să mă încolonez. Dar îţi urez defilare plăcută şi te felicit. Pe baza ta şi a celor ce pun pumnul în gură se va construi dictatura mondială de mâine.
    Felicitări. Şi sincere sărutări de mâini. Cineva trebuia să ne condamne, nu?
    Mulţumeşte-i unui Cuba Libre preparat de o mână specială pentru că nu sar din limitele mele. Am să mă duc să îi sărut mâinile şi am să mă rog să nu vadă cum şi ea, şi alţii, am ajuns să fim condamnaţi că avem păreri, oricât de dure ar fi ele.
    Nu vreau să îţi spun că eşti jenantă pentru că ne reduci dreptul la liberul arbitru. Dar nu vreau să ajung nici să îmi demonstrezi asta.

  32. DeMaioon 02 Dec 2009 at 01:19 32

    Noapte bună. Dacă aş avea pentru cine, aş plânge. Ne zăgăzuim singuri, aici am ajuns după 20 de ani de neînţeles nimic.

  33. AndreeaTon 02 Dec 2009 at 01:21 33

    Multumesc. Felicitari si tie! Tocmai mi-ai bagat un pumn in gura. Ceea ce nu te face cu nimic deosebit de cei care o fac la propriu.

    Violenta in esenta este aceeasi. Felul in care se manifesta difera de la om la om: ca e fizica, ca e verbala, ca e in gandire sau in sentimente. Este aceeasi!

    Lumea exterioara, plina de violenta, nu face altceva decat sa oglindeasca lumea noastra (a fiecaruia, deci si a ta sau a mea, sau a lui petru sau a oricui vrei tu sa numesti) interioara, intima, care este… plina de agresivitate! In cote mai mari sau mai mici, functie de fiecare cat de mult a incetat sa-si mai planga de mila si sa caute vinovati altundeva decat in fata oglinzii!

  34. AndreeaTon 02 Dec 2009 at 01:22 34

    Noapte buna si tie! Ai putea plange pentru sufletul tau chinuit! E un prim pas :)

  35. DeMaioon 02 Dec 2009 at 01:26 35

    Nu, Andreea. Aş putea să mă masturbez pentru sufletul meu, dar nu am de ce. Am alături de mine o femeie. Liberă. Şi nu! Imbecilismul în care aţi crescut v-a făcut să consideraţi că a avea o altă părere e groaznic. Ceea ce se vede la tine. Nu am pentru ce suflet să plâng. Al meu este bine, te asigur de asta. Am să te rog să nu-mi începi şi cu rahaturi religioase, că mâine, la muncă, o iau razna. Du-te şi dormi. Bea o bere. Fă sex. Mai presus de toate, deschide ochii sau nu îi închide pe ai altora, când se cască.
    Îţi doresc să te strângă cineva în braţe, în seara asta. Meriţi. Şi, mai ales, ai nevoie.

  36. AndreeaTon 02 Dec 2009 at 01:29 36

    Cand acuzi pe cineva, si iti intaresti spusele cu mana, un deget e impotriva celui pe care il acuzi si trei sunt indreptate spre tine.
    In rest numai de bine!

  37. Petruon 02 Dec 2009 at 02:36 37

    voi nu aveti somn?

  38. maryon 02 Dec 2009 at 03:30 38

    parerea mea ramane aceeasi de atatia ani,si anume ca politicienii sunt niste asasini corupti de la cel mai mic la cel mai mare.nu am votat niciodata in cei 26 de ani ai existentei mele.si nici n-am s-o fac,poate decat cu vreo carabina lipita de tampla.pe scurt,urasc politica impreuna cu toate scursurile ei de pe planeta asta,dar fiecare alege ce crede ca e mai bine pt el. oamenii saracii voteaza in speranta disperata ca s-ar mai schimba ceva…dar degeaba.

  39. Adrian Grigoreon 02 Dec 2009 at 12:52 39

    Andreea nu ti-a bagat nimeni pumnul in gura. Accepta faptul ca DeMaio isi sustine ideile si principiile,iar tu nu ai puterea sa schimbi asta,iar in momentul in care esuezi in a-ti impune ideologia altora,cauta motivele si analizeaza-le si vezi unde ai gresit (pentru ca gresesti undeva). Hai sa-ti spun si unde gresesti; cerand cuiva sa fie de acord cu tine,automat ajungi sa il judeci,chiar si inconstient,desi este impotriva principiilor tale. Stii de ce spun asta,pentru ca tu nu ai fost in pielea lui DeMaio pentru a intelege de ce vede lucrurile astfel (diferit de tine),nu ai trait viata lui,nu ai experienta lui de viata. Generalizand acum,ne-am lovit cu totii de oameni care la un moment dat considera ca au dreptul sa judece,fie datorita varstei,fie datorita profesiei sau educatiei; adevarul este ca nimeni nu are dreptul sa judece pe nimeni,nici macar un judecator in instanta,dar totusi o facem cu totii,pentru ca alfel nu am mai putea fi niste finte sociale si nu ne-am putea raporta la cei din jur. Asa ca eu am sa judec in continuare pe toata lumea,chiar daca parerile mi le voi tine doar pentru mine…este un defect al rasei umane cu care traim vrem nu vrem.

  40. DeMaioon 02 Dec 2009 at 12:59 40

    @Adrian Grigore – Tot timpul judecăm. Altfel cred că nici nu ar putea fi, chiar dacă ni se pare că sunt clipe când evităm asta. Nu. Din asta suntem făcuţi.

  41. AndreeaTon 02 Dec 2009 at 13:25 41

    @Adrian Grigore: Posibil sa ai dreptate. Poate am formulat gresit. Formularea completa era: Multumesc. Tocmai am simtit cum mi-ai dat un pumn in gura!
    @Demaio: cred ca ne folosim in mod gresit functia creierului de a “judeca”.

  42. DeMaioon 02 Dec 2009 at 13:39 42

    @AndreeaT – Tu crezi fel de fel de lucruri. Inclusiv că judecata este o funcţie a creierului…

  43. Roxanaon 02 Dec 2009 at 14:19 43

    Petrule, nu poti sa le faci astora o sectiune speciala unde sa se haraie intre ei pana le da sangele pe nas. Ca vad ca orice discutie indiferent de subiect da intr-o paruiala.WTF! Chiar nu va dati seama ca deveniti plictisitori si nu are chef nimeni sa va arbitreze si sa citeasca copilariile astea gen : “ba tu”- “ba tu”.
    @De Maio,( si altii) nu te atac insa am observat de multe ori ca esti foarte violent in opinii, ceva de genul”cine nu-i de acord cu noi sa moara” iar faptul ca iti ascunzi inteligenta intr-o continua atitudine anarhica..nu …stiu daca te ajuta, daca asta este calea.Gandeste-te la Ghandi si la tibetani. Nu trebuie sa ne lasam calcati pe gat dar nici sa alimentam conflicte. Energia noastra creste cand incercam sa ne potolim orgoliile si furia, cand incercam sa intelegem de pe un plan superior. Chill out

  44. DeMaioon 02 Dec 2009 at 14:31 44

    @Roxana – Sincer, mă gândesc la faptul că mâine este o altă zi. În rest, atitudinea mea este foarte dură, dar asta nu înseamnă că am anulat-o pe a altcuiva, dovadă schimbul de păreri cu domnişoara de mai sus, civilizat şi în care singurul care a încercat să anuleze o altă personalitate nu am fost eu. Pur şi simplu sunt sătul să-mi spună alţii ce să fac, ce să cred, cum să cred, până când să cred. Mâine sunt singur, la fel ca şi ieri. De aici nu trebuie să desprinzi că nu am prieteni (deh, mă asigur că sunt perceput, sunt sătul de câte persoane departe de realitatea cuvintelor am întâlnit pe aici, sunt unele cărora nici dacă le desparţi cuvintele în bastonaşe nu vor înţelege ce vreau să spun), ci că existenţa şi supravieţuirea mea şi a jumătăţii mele ţin doar de MINE, de EA, de NOI DOI. Pentru că, în ciuda cuvintelor minunate pe care le spui, dacă mâine vin şi-ţi cer o bucată de pâine, fiind la ananghie, ai să-mi spui că mă pot duce la muncă, nu să cerşesc.
    ar eu, de sfârşit, te asigur că nu am să-ţi reproşez vreodată că gândeşti, aşa cum mi s-a reproşat mie. Eventual am să taxez modul în care o faci, din punctul meu de vedere, conform propriei pregătiri şi experienţe. De aici se poate naşte o discuţie. Sau, aşa cum văd, o dictatură.

  45. Roxanaon 02 Dec 2009 at 14:35 45

    Dar nu iti spune nimeni ce sa faci si cum sa faci, doar sa fii putin mai detasat si sa nu te infierbanti degeaba.

  46. DeMaioon 02 Dec 2009 at 14:43 46

    @Roxana – Mulţumesc. Poartă-ţi ţie de grijă, eu nu contez.

  47. Robert Popeon 02 Dec 2009 at 18:47 47

    I1: “Ce ne asteapta dincolo de ziua de duminica?”
    R1: Nimic si in acelasi timp totul. Ca si pana acum. Fiecare se descurca cum stie el mai bine in viata. Caci viata ti-o faci cum ai invatat sa ti-o faci.

    I2: “Crezi ca votul tau va aduce o schimbare?”
    R2: Schimbarea pentru cine? Pentru mine? Schimbarile pentru mine le fac eu in viata mea, nimeni altcineva. Cat despre schimbari in vietile altora, am invatat ca nu poti schimba pe nimeni cu nimic ci doar propria-mi persoana.

    I3: “Crezi ca votul tau conteaza?”
    R3: Orice fac eu conteaza, indiferent ce ar crede altii.

  48. Andreea Ton 02 Dec 2009 at 18:52 48

    DeMaio: te intrebam la ce iti foloseste agresivitatea.

    Imi pare rau daca, cu ideile mele obtinute in propria mea experienta de viata, am dat buzna in sufletul si in mintea mea. Nu am intentionat sa iti schimb felul de a fi si de a gandi. E dreptul tau sa faci ce vrei, cum vrei, cu cine vrei si cand vrei.

Trackback

Inaintea publicarii unui comentariu, te rog sa ai in vedere urmatoarele:

1. Limbajul folosit sa fie unul decent

2. Ataca ideea, nu persoana

3. Foloseste-ti nicknameul ca link, dar nu scrie aceeasi adresa si in comentariu pentru o mai mare vizibilitate

4. Informatiile publicate prin comentarii apartin autorilor si nu blogului UmbluLiber.com

Moderarea comentariilor este activata, astfel ca acestea vor aparea imediat ce vor fi aprobate, uneori cu intarziere.

Vorbeste: